Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Mei 2010

GAG - GERAKAN ANTI GELAP




BERANI RAPAT - MAT GELAP INI SIAP PENUMBUK



INI LAGI MAT GELAP DARI GUNUNG RAPAT



PEMUDA UMNO PERAK DESAK VELL PAARI MINTA MAAF - melayau

Pergerakan Pemuda UMNO Perak hari ini mendesak anak Presiden MIC, S. Vell Paari meminta maaf secara terbuka kepada Presiden UMNO berikutan tuduhan liar yang dibuat terhadap parti itu.

Sambil menyifatkan tuduhan tersebut sebagai tidak `masuk akal', ketuanya, Maslin Sham Razman berkata, permohonan maaf perlu bagi menjamin perpaduan di kalangan parti komponen Barisan Nasional (BN).

Tegas beliau, Vell Paari tidak sepatutnya menuding jari kepada orang lain dengan masalah kepimpinan yang dihadapi MIC, sebaliknya membantu menyelesaikan kemelut tersebut dengan cara lebih bijak.

``Pemuda UMNO Perak kesal dengan kenyataan Vell Paari yang jelas tidak menghormati semangat perpaduan di kalangan parti komponen BN selama ini,'' katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

KAH KAH KAH..


woit… PASAL APA NAK MINTA MAAAF…. kah kah kah….

kah kah kah… INI SUDAH LEBIH…. kah kah kah…

woit… INI MACAM PERLI MAT GELAP …. kah kah kah…

woit…. TAK SUKA ORANG GELAP KE?....kah kah kah

woit... INI KETUK VELL PAARI NAK DUKU ZAMBRI... kah kah kah..

woit... INI ADALAH KUMPULAN GAG - GERAKAN ANTI GELAP... kah kah kah..


MACAM MANA ORANG GELAP BOLEH JADI MELAYU ?



KHAIRY KEPADA VELL PAARI : KITA SEKELUARGA – malaysikini

Pemuda Umno Malaysia hari ini membidas sekeras-kerasnya kenyataan ahli jawatankuasa kerja pusat MIC, Vell Paari yang mendakwa Umno menjadi dalang gerakan untuk menjatuhkan bapanya yang juga presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu.

Umno berpegang kepada prinsip kekeluargaan dalam BN, lantas sentiasa menghormati hak parti-parti komponen lain untuk menentukan hal dalaman mereka tanpa campurtangan luar," katanya ketuanya, Khairy Jamaluddin.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH...


woit... INI JUJUR... GELAP DENGAN GELAP SATU KELUARGA... kah kah kah..

13 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

Mat sembab akan settle ni semua.. MIC = Muhyidin Is Chief..kahkahkah

Modern Talking berkata...

Tertinggal sorang lagi azeez Black

master berkata...

Samy Vellue vs UMNO. Kita semua berdiri teguh dibawah kepimpinan Samy Vellue.

Samy Vellue jangan mengalah. Pecat semua ahli MIC yang berani melawan.

Nak jatuhkan Samy Vellue sebelum 31 December? Bodohnya. Kenapa lama sangat? Macam tak confident je nak jatuhkan Samy Vellue?

Ketiadaan Samy Vellu sebagai presiden samalah macam ketiadaan Rajnikanth dalam filem Tamil. Hilang seri. Samy Vellue bangun melawan. Hidup Samy Vellue.

Tanpa Nama berkata...

Vell Paari ni seekor ular .... wang orang2 india semua disampu oleh dia dan bapanya......

Vell Paari patut duduk dipenjara dan bukan duduk kat rumah buat press conference !!

Suku Samdol berkata...

Saya setuju si Samdol Vell Paari dan Semi Value nih tetap bertahan di MIC. Pecat mana2 pihak yg berani menentang anak beranak dua ekor nih!
Biar MIC keluar dari BN kalau depa dua ekor nih ada teloq.
Rajnikanth = Semi Value
Vell Paari = Kamalahasan
Tiada kamu berdua malaplah dunia sandiwara MIC.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"KHAIRY KEPADA VELL PAARI : KITA SEKELUARGA – malaysikini"

Memang lah India denagan India itu sekeluarga....

Ciss...! Ini Berok ada bangun tak ?!
Kah.........kah.......kah.......

Apa yang penting "Benar" dan "Salah" itulah bukan sekeluarga..........

Faham tak ? !
Berok !
Berok !
Berok .................!

"Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves."
Quoted by
Peter McArthur

Tanpa Nama berkata...

"KHAIRY KEPADA VELL PAARI : KITA SEKELUARGA – malaysikini"

Memang lah India denagan India itu sekeluarga....

Ciss...! Ini Berok ada bangun tak ?!
Kah.........kah.......kah.......

Apa yang penting "Benar" dan "Salah" itulah bukan sekeluarga..........

Faham tak ? !
Berok !
Berok !
Berok .................!

"Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves."
Quoted by
Peter McArthur

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam,..tolong edit gua punya drama skrip-fragmen;

VELL PAARI : Citt, Mugaylan, punniye' yyilek, cilaka punya tambi hitam
MUGAYLAN : Citt, poorah Vell Paaria, aku bukan hantam kau tapi kau punya kepala bapak
ZOMBEE: Hoi diam la, cakap banyak mulut longkang, naik tongkang kan, balik negeri baru tau..
KHAIRI Panglima Hitam: Sabar sedara2 - kita suma adik-abang, senegara, sekulit & sewarna..
VELL PAARI: hey Mugaylan,. "Epdi Epdi, Apdi Apdi
Hey Vaadaa Maapile Vaala Pala Thopula..
MUGAYLAN: hey Vell Paaria,..Kilukku Pudi Podalaama Amma Amma Amma..I Will Bomb You, Badavaa.. GAS, GAS, GAS - PUTHIYA PAYANAM!, PUTHIYA PAYANAM!,.. HEY Vell, maanam, maanam,maanam...

Ending ini drama ZOMBEE & Panglima Hitam telah joint MIC & melakukan revolusi merah..

*Puthiya Payanam = holy journey start

Lang berkata...

tt.... lagi2 lu tunjuk sama saya muka dalam ini blog... apa lagi lu tada puas hati....

saya mau tuduh ameno ka, mic ka, gerakan ka... ini saya punya mulot... say punya bapak suda kasi tau sama saya... saya punya time.. saya kena pecat ini smua jawatan... kalu itu member ada bising... saya kasi pecat juga... apa ada hal... itu kuasa saya punya... ini pati saya punya juga...

kalu ada worang tara puas ati sama saya... itu pintu ada luas juga buka... dipersilakanla kluar.... saya tara kisah kalau ini yem-ai-si tinggal saya sekluarga saja duduk... itu sangat penting punya hal... duitla... kita tuhan suda kasi hidup mau cari wang sampai itu wang tak bole cari... baru kita brenti... alo kawan... sendri mau ingat la...

Tanpa Nama berkata...

UMNO sangat dayus untuk menjatuhkan samy vellu yang tidak merestui mugilan sebagai calon prk di hulu selangor dimana buat kali pertama UMNO menamakan calon dari MIC walhal parti sendiri pun tidak mengambil pot tentang mugilan..penolakan mugilan memberi satu tamparan hebat kepada UMNO terutamanya tok Din Sembab yang menyokong penuh mugilan. Ni umno pun satu kalau nak api-apikan kedua-dua pihak jangan jadi sangat bodoh dan bangang..pergerakan GAS diadakan di PWTC.. Dimana permohonan DAP untuk mengadakan konvensyen ditolak sehingga ke hari ini..Tapi beruk dari mana tiba2 timbul pula dapat kelulusan serta merta menggunakan dewan di PWTC.. dewan di PWTC di naungan siapa tu??? Kalau bukan UMNO sape lagi yang meluluskan dewan tu??

Dah lar masyarakat india malas dengan sandiwara MIC tak usah lar UMNO pun masuk campur.. Ke semua yang terlibat 2x5 jer.. Masa-masa bahagia dahulu u help me.....i help u, mangkuk hayun betul..We need change for a better gov...

"Hasta La VIctoria Siempre"


Lone Ranger@FB

CodeNameSomaliPirate berkata...

Jang!

Dekat PAS/PKR pun ramai Mat Gelap...
Hanifa Maideen, Latifah Koya di ketuai oleh orang gelap mengaku iban, Gobalakrisnan!

Kah Kah Kah

Ko pun gelap gak....

I help you, you help me wakakaka berkata...

wakakaka...tiga bersaudara

Vell paari anak samy

zambry punggal anak kepada sepupu sebelah samy

KJ anak angkat sebelah kakak kepada samy punya bini

wakakaka...sebab tu dia kata kita bersaudara

Tanpa Nama berkata...

melayu juga gelap sebelum jepun masuk malaya...betulke bang?