Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Mei 2010

HANYA JAWAB SATU SOALAN





GAMBAR MACAM INI ADA ATAU TIDAK ADA PADA LEE KUN YEW






TANAH KTMB : GHANI NAFI MALAYSIA RUGI
– mkini

Malaysia tidak rugi apa-apa apabila Stesen Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) di Tanjung Pagar, Singapura diserahkan kembali kepada republik itu.

Malah, perpindahan stesen itu ke Woodlands pada 2011 berjaya menyelesaikan banyak isu sensitif yang mengekang hubungan kedua-dua negara sejak 20 tahun lalu, kata Abdul Ghani Othman.

laysia juga mendapat ganti kepada 271 hektar tanah KTMB yang berselerakan di republik berkenaan dengan dua bidang tanah di kawasan Marina South dan Ophir-Rochor yang sama nilainya dengan keseluruhan tanah KTMB itu.

"Rakyat perlu faham, KTMB tetap perlu keluar dari Tanjung Pagar, seperti yang dipersetujui pemimpin kedua negara dalam intipati perjanjian pada 1990, berdasarkan Perjanjian 1918.

"Bagaimanapun, melalui perjanjian yang dibuat Najib Razak dengan Perdana Menteri Singapura Lee Hsien Loong, kita keluar dari Tanjung Pagar dan memperoleh tanah baru yang dikelilingi pembangunan bertaraf antarabangsa," katanya pada persidangan akhbar di kediaman rasminya di Johor Baharu.

KAH KAH KAH..

woit… TAK PAYAH CAKAP BANYAK…kah kah kah…

woit….. JANGAN TIPU MELAYU… SAMPAI TAHUN 1918… kah kah kah..

woit… SELURUH MALAYSIA NAK TANYA SATU SAHAJA… kah kah kah..

kah kah kah… GAMBAR ITU ADA ATAU TAK ADA DI TANGAN LEE KUAN YEW… kah kah kah..

woit… JAWAB SATU SOALAN INI SAJA…. kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN PUTAR PUTAR ... SAMPAI ZAMAN RAFFLES... kah kah kah..

woit... MALAON INI KE YANG BUAT PERJANJIAN... ATAU JADI BARUA SAJA...kah kah kah..

woit... KENAPA MAT MONGOL TAK JAWAB... kah kah kah..

woit... DULU ZZZZ TAK BERGERAK .. SEKARANG ZZZZZZZZZZ BERGERAK GERAK.... kah kah kah

14 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

semua benda nak di serah telo tak bagi ke...
cun juga minah mongol tu..sayang btul..kaboom

Suku Samdol berkata...

brutal, telo dah kena booking ngan suami najib. itu pun dah kena pau!

nana tanjung berkata...

got him by the balls! tula bahya nya! serah la, serah selagi ada yang boleh serah. jangan sampai tinggal sluar dalam sudah!

Tanpa Nama berkata...

Adooooiiiiii... telo aku sakittt kena picit lahhhhhhhh...

Tanpa Nama berkata...

Pencuri adalah pencuri.
Mana ada gelaran lain untuk pencuri yang mencuri barangan.

Kah......kah.............kah......

"Suspicion always haunts the guilty mind; the thief doth fear each bush an officer."
Quoted by
William Shakespeare
Greatest English dramatist & poet (1564 - 1616)

Tanpa Nama berkata...

Najib... tolong kasi jual 'Proton', 'Proton' banyak kuat kelentong sama rakyat !!

Kereta proton di Saudi Arabia baru RM32,000.00 tapi kat Malaysia RM66,000.00 !!!

Kalau Najib jadi jual 'Proton', rakyat pasti tolong sama lu !!

Tanpa Nama berkata...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o ,

telo dia tak laku..telo banyak tembelang

Tanpa Nama berkata...

halo bro............ini amaran gua...lain kali lu jangan guna foto yg mengancam nafsu umat manusia mcm tu lagi! nanti bik mama tau lu tak letak gambo dia satu lagi gempa bumi pulak kita kena hadapi!

Lang berkata...

i help u u help me... ini tak terjadi pada hantuya...

i help u u help me... ini terjadi pada lee

i help u u help me... ini terjadi pada sibu

i help u u help me... kerdau?... belum test lagi...

Tanpa Nama berkata...

Masa Lee Kwan Yu lawat Malaysia tempoh hari, dia LKY hanya mahu bertemu dengan laki najis altoya saja sebab LKY tahu siapa yang paling berkuasa!LKY tak jumpa pun bini rosmah tapi mungkin dia ada gambar madu laki rosmah! Apa pun.....hau hau hau hau...semua haprak!

Tanpa Nama berkata...

Whoaaa! Ini pula late Altantuya! PATUTla jibby dan baginds teketar2 nak radak juga. Dan PATUTla albadak alsumbu alberat alkilo algajah alelephanty alrozy panik ala2 kera betina hilang pisang (Oops, kah kah kah)... Comparison bagai langit dan bumi, hokeyyyy...

Telan air liur ko jibby, yek. Look at that thong, dayummmm, that is hot! Nak suh alkilo algajah pakai thong, alamat koyak la thong segala, kah kah kah, tak muat dan tak tersarung pun, stuck kat lutut gajah, waaakakakakaka!!

Inilah yg jibby mimpi mlm2, tapi part dah pecah seribu hokeyyy, sambil mengadu nasib. Telo dahlah kena picit atuk lee, batang kena jerut sarkoz, ha ha ha...Aniaya lagi anak orang, jibby, aniaya lagi...esok anak ko atau cucu ko kena serupa, PADANNNNNN muka.

Damn, that is HAWT....! Sizzlin'....

azmie berkata...

oii mana dapat gambaq tu. sekali lagi isham, berita bagi keluar sampai habis la. gani ni ada sebut lagi pasal persetujuan jv khazanah-temasek kat projek iskarder tu.

I help you, you help me wakakaka berkata...

buat setakat ni tolor masih lagi tersergam kukuh dalam kerandut

tunggu projek Iskandar M'sia-Singapore pas tu baru boleh check ado laie tak tolor dalam kerandut...wakakakaka


p/s: najib musti torkinyam nengok gambar ko tu....wakakaka bik mama jadi bahan nampak eh

Tanpa Nama berkata...

Inilah dikatakan Malaysia dan Singapura satu hati dan satu jiwa apabila gunakan khidmat nasihat yahudi. Singapura atau Amerika atau Yahudi Zionist antarabangsa memang tak senang duduk kebangkitan Islam di negara ini. Medan pertempuran barat dan Islam dari Afganistan akan bertukar ke Malaysia satu masa nanti. Sekiranya negara ini menjadi Negara Islam ia adalah mimpi buruk untuk zionis dunia. Malaysia bukan seperti Negara Arab atau pun Negara Afganistan atau Pakistan. Kedudukan strategik Malaysia di Asia tenggara dari segi ekonomi, sumber pekerja yang mahir, rakyat yang rajin dan berilmu pengetahuan dalam Islam dan berpengetahuan Am akan gusarkan musuh-musuh Islam.

Melaui gerakan zionis antara bangsa yang berpengkalan di negara jiran...mereka akan mencuba segala kemusnahan dan tipu muslihat untuk pengaruh bangsa Melayu dan pemimpin. Judi, arak, maksiat dan hiburan akan digunakan untuk melemahkan Melayu dan Islam. Pemimpin Islam yang tamak haloba materalistik di negara ini juga tidak akan ketinggalan terbabit dengan mereka untuk mempromosikan perkara-perkara ini kepada rakyat Islam dan melayu. Cuma bangkitan kuasa rakyat boleh menghalang tipu muslihat mereka. Apa yang sedang berlaku disekeliling kita adalah tanda-tanda orang Melayu akan kehilangan segala-galanya untuk anak cucu mereka.

UMNO telah diberi masa lebih lima puluh tahun untuk memperbetulkan bangasa Melayu dan keadaan mereka. Melayu masih berda dalam keadaan Superiority complex tidak dapat lagi berdiri bersama dengan Bangsa yang telah datang dan menjadi rakyat di negara ini. Mewujudkan wira-wira Melayu adalah untuk sementara tetapi apakah orang Melayu tidak dapat maju seperti kaum lain?. Di mana silapnya..silapnya adalah Parti yang diberi amanah memajukan dan mengagah Melayu tidak berfungsi. Apakah masa diberi tidak cukup atau masih anada semua menaruh harapan pada UMNO untuk mengagahkan melayu dinegara ini?.Apakah melaungkan ketuanan melayu dan mengangkat kris sudah mencukupi untuk menunjukkan kejantanan orang Melayu...dari segi ekonomi bagaimana?...dari segi Pelajaran bagaimana?..dari segi sukan bagai mana?...dan masih kita panjangkan persoalan yang tidak terjawab kita. UMNO tidak memegang amanah kepada orang Melayu...telah ditipu...pemimpin UMNO cuma menolong diri sendir dari menolong bangsa Melayu...ayuh bangkit!...kita ubah segalanya di PR13 nanti...Kita tunjukkan kuasa rakyat yang sebanr jangan gelap mata dengan habuan setiap emapat tahun itu...cuba fikirkan berapa lama wang itu boleh digunakan?..bagaimana dengan anak cucu kita di depan...kita ubah sekarang atau tidak ubah langsung."To be or Not to be"....