Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Mei 2010

SATU SEMBAB - SATU GELAP




INI VELL PAARI GELAP




INI VELL PAARI SEMBAB




MUHYIDDIN ANGGAP KENYATAAN ANAK SAMY VELLU BIADAP
- melayau

Muhyiddin Yassin menyifatkan kenyataan anak Presiden MIC, Vell Paari menuduh UMNO menggunakan pembunuhan politik untuk memecah-belahkan parti komponen Barisan Nasional (BN), sebagai biadap dan tidak bertanggungjawab.

Dia menegaskan, BN dan parti-parti komponennya terutama UMNO tidak terlibat sama sekali dalam sebarang usaha yang menimbulkan masalah dalam MIC.

"Saya hendak menafikan sekeras-kerasnya tuduhan itu kerana kita, lebih-lebih UMNO tidak pernah terlibat dalam perkara seperti itu.

"Ini adalah (tuduhan) tidak adil, biadap," katanya kepada pemberita.

KAH KAH KAH…

woit… MALAOAN INI TAHU KE BERBUDI DAN BERBAHASA… kah kah kah..

kah kah kah…APA BEZA MALAON SEMBAB DENGAN MALAON GELAP… klah kah kah..

woit… DUA DUA SAMA…. kah kah kah…

kah kah kah… SATU TIPU MELAYU… YANG SATU TIPU INDIA…. kah kah kah….

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kha...kha Vell ...mau kena ekor pari kah? kes bunuh diri setiausha apa cerita..cuma YB Mike saja bising..http://www.indianmalaysian.com/sound/modules.php?name=News&file=article&sid=570.nanti kalau UMNO bising..korek..korek..korek nanti...kha..kha..Budak kecik jangan main dengan api..kalau tau UMNO ini mcm diam-diam bawa MIC masuk Pakatan Rakyat PR13 nanti...hehehe..Ini pandai punya politik!. Jangan jadi Hero dalam MIC..kalau mintak sedekah buat muka welfare sama UMNO...lu punya hidup manyak senang peduli sama India Malaysia lain..sampai PR13 saja.

ayamtido berkata...

apa punye ngok laa qualiti yang utusan ada.. apa yang vell paari cakap.. kenapa tak keluarkan statement yang dia cakap bulat-bulat tapi kasi satu statement yang kata anak presiden MIC biadab. lepas tu orang melayu yang baca utusan semua jadi kuda..


A: "oo.. sebab muhyiddin cakap anak presiden MIC biadab maka dia memang biadab..."

B: apa bukti?

A: "entah.. dah muhyiddin kata biadab tu biadab laa nak bukti apa lagi..."

dulu masa kata anwar pengkhianat bangsa pon macam tu laa jadi nye...

A: "Anwar pengkhianat melayu"

B: "apa dia buat sampai dikatakan pengkhianat melayu?"

A: "surat khabar cakap macam tu... memang dia pengkhianat laa.. takkan surat khabar bohong"

macam tu laa kisah nya bagaimana surat khabar melayu memperbodoh kan lagi orang melayu... dalam kes ni.. aku memang tak tekejut..

Tanpa Nama berkata...

hahhahahahha apa lagi gadoh2,,,hahahahhahaha senang itu beend terlungkup lagi cepat lagi bagos

shite berkata...

MCA president Datuk Seri Dr Chua Soi Lek today confirmed the party had appointed his son, Chua Tee Yong and former vice-president Datuk Seri Dr Fong Chan Onn to assist in managing the party’s assets, estimated to be worth over RM2 billion.

Dr Chua said the decision had been endorsed by the party’s central committee after holding a five-hour meeting at Wisma MCA here.

“The CC today decided that the asset management of MCA should be administered in a more professional manner.

“That is why we believe that the party’s assets should be managed by a professional group separate from the MCA so there is separation of power.”

Lantik anak sendiri membuktikan ada pengasingan kuasa? Bodoh gak alasan MCA nie..

opisboi berkata...

lakonan drama tamil.....sapalak nak terkena lepas ni.......

Tanpa Nama berkata...

Nak main kan semula sandiwara sentimen perkauman melayu vs india....

Pastu hasut sana sini....dgn harapan org melayu sokong umno dan india sokong mic.....

Tu la pasal kena kata puak2 ni mcm keling gadoh dgn paria...

Satu puak keling satu lagi puak paria....

Dua2 haprak......

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam,
Gua sokong itu Vell Paary, gua manyak sokong itu Mugaylan,.. dua2 tambi,.. hoi mohydyn lu jangan kacau dua2 tambi mau gaduh, lu mana berani sama itu Samy Villu @ Sivaji the boss? itu dua tambi kasi lawan sama2 mulut longkang manyak bising. Gua tunggu GAS, GAS & GAS.. lepas ni gua tunggu gadoh lagi C.S.Lek Kongkek vs O.T. Kiat(OTAK) Kungfu & Shaolin cibai maa.
Orang PR boleh sokong mana2,..hantam kaw kaw. hantam@sokong Vell Paary @ Mugaylan. hai hicyam lu nyanyi ini lagu tamil untuk dua tambi socai itu;

Tamil Movie: Villu
Tamil Song: Vaadaa Maappilla
"..Paadri, Ramba Rasam Tharatuma Inba Rasam Tharatuma
Nayagara Pola Naanum Pongi Varatuma
Hey Sonnathellam Santhosam, Solli Thantha Santhosam
Kaveria Neeyum Vantha Double Santhosam
Thai Porantha Balle Balle, Vali Porakum Balle Balle
Pongalukku Balle Balle, Parisam Poda
Epdi Epdi, Apdi Apdi
Hey Vaadaa Maapile Vaala Pala Thopula
Volleyball Aadalaama
Hey Aadum Saakula Cycle Gapula
Kilukku Pudi Podalaama Amma Amma A
I WILL BOMB You, Badavaa, badavaa, badavaa... "

citt, pooraah MIC..

Lang berkata...

dei isam... lu sendri pikir la... kita sudah panggil sumua itu india dalam yem-ai-si kasi sokong itu bee-en, kita suda busar punya bodek... kita punya bodek sampai ramai itu india punya worang lari kluar... bikin sendrik punya parti...

blakang... dia ada sokong juga itu bee-en... saya punya bapak muka mana mau tarok... sudh manyak kasi korban la anne.. lu isam kasi sikir pikir la..

skarang... saya punya bapak blum mau besara... walau itu tarikh suda kasi tapi kasi sikit punya masa la isam... dia sama itu yem-ai-si srupa itu rama sama krisna, srupa itu kuku sama itu isi... susah mau kasi pisah.. kasi masa la sikit isam....

ini mugelan sama itu geng tarak sabar mau itu jawatan... dia ada nampak ka... saya punya badan tarak busar ka?... apa dia ingat saya tipi mau berdri ka?... chit... saya pon mau itu jawatan juga... srupa itu dalam ameno jugak... bapak kasi sama anak... srupa juga sini dalam yem-ai-si... itu mugelan kalu mau jawatan bikin sendri punya pati la... ayoooo... apa mcm isam... tarak butul ka saya cakap?

Sampul Kecil berkata...

Semua kat sini bodoh.. kah kah kah