Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Mei 2010

MAHAFIRAUN BERFATWA PULAAAAK




INI TANJUNG UNTUK DI JUAL



INI PAGAR UNTUK DI JUAL



JUAL AP PENGKHIANAT NEGARA : MADEY- mStar

Mahathir Mohamad menggelar mereka yang menjual permit import (AP) sebagai pengkhianat negara.
Bekas Perdana Menteri itu menegaskan, perbuatan menjual kemudahan yang dianugerahkan kerajaan itu dianggap perbuatan jahat yang tidak sepatutnya dilakukan.
"Orang Melayu diberli peluang memperoleh AP tetapi ada di kalangan mereka yang menjualnya.

KAH KAH KAH...

woit... FIRAUN .... MACAM MANA DENGAN YANG JUA: TANJUNG... kah kah kah..

kah kah kah... BAGAIMANA DENGAN YANG JUAL PAGAR.... kah kah kah...

kah kah kah.... TAK KAN JUAL AP SAHAJA PENGKHIANAT.... kah kah kah....

woit... BUAT PERJANJIAN RASHIA DENGAN CASPERWAIN BURGER... OK KE?... kah kah kah..

woit... BAGI TENTERA AMERIKA MASUK TANAH MELAYU TAK KHIANATI KE?... kah kah kah..

woit....ATAU FIRAUAN NI... SEDANG MERANCANG.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU FIRAUN MERANCANG... BIK MAMA AKAN HILANG 10 KG...kah kah kah

10 ulasan:

Modern Talking berkata...

mamak kutty ni cakap camtu sbb dia bengang proton x laku nanti

Tanpa Nama berkata...

dah tua dah, nyanyok dah, umor my tok, dudukla sengap2. duit banyakkan, pi la jaga hal anak bini cucu, jangan nak masuk campor.

kalau nak masuk campor,bagila fatwa yang masuk akal..

Tanpa Nama berkata...

kalu itu madey mau rancang bik mamam tinggal spenda saja la bro,,,,bukan ja hilang 10 kilo,wa rasa terus tggal rangka

Tanpa Nama berkata...

KUTTY masa lu jadi PM..
orang dok melalak pasal AP ni kenapa kau buat pekak badak..
Pergi MAMPOS lah kau...

Tanpa Nama berkata...

eh, nanti terasa lah pulak kak pidah dengan anak menantu dia...
apa cerita ye kak pidah sekarang?
senyap je, masih merajuk dengan kak ijat ke?

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

"
Mamak Kutty menggelar mereka yang menjual permit import (AP) sebagai pengkhianat negara.
Bekas Perdana Menteri itu menegaskan ..............."

Betul !
Tepat !
Bijak !
Korek..Korek..Korek..!

Oh......!
Mamak Kutty a/l Kasutmasukmulut baru bangun dari tidoooooooooooooor..........



"If someone betrays you once, it’s their fault; if they betray you twice, it’s your fault."
Quoted by
Eleanor Roosevelt (1884 - 1962)

Tanpa Nama berkata...

dulu jual air
sekarang jual tanjung
besok jual pagar
tahun depan jual johor
2020 malaysia dah tak ada......

Tanpa Nama berkata...

aku melayu ..tapi tak dapat AP pun...

Lang berkata...

hei tt... ko tau apa pasal ap... ap tu saja aku ujudkan sebab nak bagi org aku kaya... kalau impotbuta2 kena bayar cukai beratus peratus... bila aku buat ap.. beli takyah cukai... jual kete tu cukai impot untuk diri sendiri la... apa yang bahalolnya depa pi juai ap tu... actually depa tu tak la khianat negara... jual pagar ngan tanjong tak la khianat lagi... nak paga' oder kat cina... nak tanjung pi pulau... ramai nana tanjung kat sana...

yang ap ni senaqnya depa khianat ameno... awat tak nya... memang aku bagi ap tu kat depa yang ahli saja... yang depa pi juai tu buat apa... tak tau syukur langsong...

hang kenai aku ka?... ini kutti anak kerela... hang ada bijak ka? mau debat? habaq mai....

azmie berkata...

standard madet la tu. mula2 buat senyap. lepas tu baloon. mp pakatan tak mau impeach najib ka? pak lah hari tu lepas. yg sorang ni lagi teruk, tak tidor, tapi gadai kesemua