Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Mei 2010

LAWAK BESAR PETANG KHAMIS




PAKAI KERETA INI JAMIN TAK KENA CURI






KERETA KETUA POLIS SELANGOR KENA KEBAS
– minsider

SHAH ALAM, May 6 — Thieves have hit the top cop in Selangor — Chief Police Officer Khalid Abu Bakar has lost his official car.

His driver had parked the Perdana V6 near a restaurant in Section 9 here to have his breakfast, but found the car missing when he returned 30 minutes later at 8.30am.

He lodged a report immediately at the district police headquarters here.

Khalid is at the moment overseas for a meeting.

Police are now questioning the driver.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


nota:

I have nothing to say my lord
I rest my case on your lap.. kah kah kah



KERETA PERDANA V6 CPO SELANGOR DICURI

SHAH ALAM, 6 Mei — Kenderaan rasmi Ketua Polis Selangor Khalid Abu Bakar dilaporkan hilang di tempat letak kereta berhadapan sebuah restoran di Jalan Tengku Ampuan Zabedah 9/H, Seksyen 9 di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, ACP Noor Azam Jamaludin berkata kejadian berlaku pada kira-kira pukul 8.15 pagi tadi ketika kereta jenis Proton Perdana V6 berwarna hitam diletakkan di kawasan letak kereta berhampiran restoran itu semasa pemandu terbabit sedang menikmati sarapan pagi.

"Laporan polis dibuat oleh pemandu terbabit pada kira-kira pukul 10 pagi dan usaha untuk mengesan kereta tersebut sedang dilakukan," katanya.

50 ulasan:

Mat Dangdut berkata...

aku nak jadi org 1st gelak...

HAHAHAHAHAHAHAHARUNNNNNNN!!!!!

Holden Caulfield berkata...

Gua tak tau nak cakap apa lagi..
kereta ketua polis kena curik..polis buat apa weh?kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

......kahhhhhhhhhhh kahhhhhh kah kah kah kah 1000000000000 kli....guling guling nk pecah prut....

digger berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

AKU BETUL2 X LARAT NAK GELAK...KALAU AKU JUMPA PENCURI TU, AKU CIUM2 PIPI DIA! TAHNIAH!

Tanpa Nama berkata...

What ? ! Tak cukup wang pakai ke?

OMG !

If he still can't "jaga" his car , how is he going to take care RAKYATs' properties

May God Bless him

Kah........kah................kah.............Kah........(banyak-2 kali)

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pemandu kereta dia pon seekor polis juga.
Biasa nya lans koperal yang di jadikan pemandu kereta.

Tanpa Nama berkata...

wowwww.. awas.. "senjata" polis telah di curi.. lagi bahaya kalau "senjata" nieh jatuh ke tangan budak2 bawah umur kerana "senjata V6" nieh lagi power dari "senjata iswara"

sardindalamtin berkata...

gentrtahniah kpd pencurik kereta tu. aku tabik spring kt dia.

lepas nie ada statement dr polis kata kadar jenayah di Malaysia sudah semakin turun.

maksudnya pencurik berkrg tp yg masih mencurik tu dh upgrade diorg nye skill ke tahap pro.

tahniah diucapkan kpd pencurik berkenaan. lepas nie jamban-tan putrajaya lak hilang. hilang semasa org ramai semayang jumaat.....

hahahahahahahaaaaaaaaaaa...........lawak mcm setan.

Tanpa Tiub berkata...

KAH KAH KAH KAH, buat lawok tol la dia nih !! KAH KAH KAH

mangchikla berkata...

Drebar die makan pagi jam 8.00..

master berkata...

Kereta polis negeri pun kena curik?? Haha.holy crap. Agaknya Malaysia satu-satunya negara dalam dunia yang kereta bapak polis kena curik. Memang sah Malaysia dalam darurat. Lepas ni handphone atau selipar Musa Hassan kena curik pulak..

Economy goes down, crime rate goes high - Razaleigh Hamzah (basic theory of economy)

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
"kau org ketawa kat aku ya! tak lucu pun, aku tak heran pun, pagi esok aku call taukeh dapat 10 kereta baru".

tax payee berkata...

kah kah.....
sebab IGB dah buat statement, akan mengundur semua anggota polis dari membuat rondaan...sebab itu kereta itu senang di curi..
yang bersalah pastinya polis...

kah...kah..kah..

driver tak bersalah....

kalu remaja bawah umor bawa kereta tu, pasti polis akan dipersalahkan sekiranya kereta tersebut hilang di curi...

apa2 pun polis salah....

kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Aku kalau boleh tak nak gelakkan orang, tapi, tapi... gelak jugak sampai terguling atas lantai ni.

Banyak sunggu perkara yg berlaku di shah alam ni... Aku rasa aku tahu restoran tu.

tax payee berkata...

janganlah sekali2 memarahi pencuri kereta tersebut kerana dia mungkin remaja dibawah umor...

remaja bawah umor boleh buat apa yang dia suka...

kalau dia langgar anak bini kamu, janganlah marahkan dia ye....

dia tak salah.. apa yang dia lakukan adalah betul..

tax payee berkata...

kah kah.....
sebab IGB dah buat statement, akan mengundur semua anggota polis dari membuat rondaan...sebab itu kereta itu senang di curi..
yang bersalah pastinya polis...

kah...kah..kah..

driver tak bersalah....

kalu remaja bawah umor bawa kereta tu, pasti polis akan dipersalahkan sekiranya kereta tersebut hilang di curi...

apa2 pun polis salah....

kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Zaman Najib tiada benda yang mustahir hilang kah kah.
Nak tanya TT ada tak melawat PRK sibu, PR rugi satu undi saya sedang di luar negara ni,

Tanpa Nama berkata...

tu laaaaa..... yang ko gatak bawak keta tu gi chak tea wat per??? jangan2 bos ko saja suruh wat gitu utk cover line pasal kepala budak yang bocor tu.....!!!

Tanpa Nama berkata...

aku ingat la....
keta tu x bayar 4 bulan/4 thn...
kena tarik

aku ingat la.....
pencuri tu dah pegang kata2 KPN..polis x akan tangkap lagi mat renmpit, perompak , pencuri..statement yg masih dipertikaikan...tu yg dia berani buat...

aku ingat la...
diaorang nak buat gimiks supaya kes Aminurasyid ...reverse simphaty..

aku ingat laaaa..
aku nak berguling22222ketawa sampai terkentut22222.....
kalau dah harta jabatan sendiri x leh jaga camna harta rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Camne nih? How come? Saja anak buah nak naya dia nih. Mesti ada yang marah kat dia nih.

Harris berkata...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH..!!!X leh blah btoi aku!Adoyaii...KEH3X..Cane nk jaga rakyat klu keta sdiri pon kena curik!KEH!3x

Tanpa Nama berkata...

lakonan kut,polis juga yang curi,saja nak bagi gempar..

Modern Talking berkata...

POlis tengah mengularrr

Tanpa Nama berkata...

hahahaaaaa.....
padan muka lu .....

jawa peranakan berkata...

gua rasa hanya ada 1 orang sahaja yang berani mencuri harta KETUA POLIS SELANGOR.. iaitu KETUA PENCURI SELANGOR..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

driver tu dah pakat dengan pencuri. Tuan dia kat luar negeri jadi senang nak pakat dengan pencuri. Sapa berani curi kereta polis....ada cap polis di kereta.

Ini tentu kerja pakat driver dengan pencuri. 100%

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

aku pernah dengar orang naik motorsikal ke polis stesyen buat laporan. 3 jam lepas keluar, motorsikal hilang!!

Polis yang korup curi motorsikal tu. senang untuk polis curi manakala kamu tunggu.

celaka punya polis...bangsat

Small Mama berkata...

kah...kah...kah...

polis sila merajuk.
jgn buat tugas

kah...kah...kah...

biar semua harta polis kena kebas

kah...kah...kah...

hashimdin berkata...

aku mulanya tak nak gelak,tapi tak boleh nak tahanlah,jadi aku tergelaklah,kah..kah...kah..kahhhhhkah...sampai nak terberak.
apo nak ni dikato...dah kono kek bijik mato..baru padan muko...tak leh nak berkato-kato.
itulah tandanya profesional,berkhidmat penuh berdisiplin,yo lah nak wat camno...nampak gayo eh sapo yang lebih profesional.

Ahjamal berkata...

The thief did a wrong thing he should have stolen the CPO Selangor and his car. That will be great spare us the anger to hear or see that joker CPO chap Buaya.

Tanpa Nama berkata...

Padan Muka!!! hahaha hantu belaan makan tuan! kahh!kah! Aku pernah hilang kereta dan nasib baik pencuri tinggalkan kereta aku tepi jln selepas puas melaram 2 bln kereta aku. Dan polis serahkan kereta aku tanpa ambik cap jari pencuri!! Dr pengalaman ini sahlah polis mmg bela pencuri kereta! Dan skg kereta ketuapun kena kebas! kah! kah! Mmg aku suka! Tahniah!!!!

merbok berkata...

HILANG KERETA BIASA LAAA... KETUA POLIS NEGARA LAGI TERUK.. DIA HILANG MARUAH!

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah.... apa sudah jadi ??? kah..kah..kah.... memang terror dan berani pencuri tu !!!

pistol ada kena curi tak ???

rakyat perihatin berkata...

lepas ni ada pulak cerita, beberapa dokumen penting turut hilang didalam kereta tersebut, kes2 dianggap selesai.

Kes syabu dalam lori ais kiub dirompim pahang, macamana, syabu dianggarkan bernilai rm1b, senyap je

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro nak tanya sikit kereta V6 yg hilang tu dah export ke Senegal???

k0m4nd3r berkata...

Patut lah harini banyak sangat roadblock.. adeh!

senggama berkata...

maka berbondong-bondonglah semua polis serata pelusuk negeri yg permai ini keluar untuk membuat pemeriksaan.. sesapa yang pakai V6 tu bersedialah untuk kereta anda diperiksa.. pastikan anda bawak lesen, pastikan jangan bawak kereta laju-laju kalau tidak anda akan dicurigai dan berkemungkinan anda juga akan ditembak tanpa usul periksa serta tanpa tembakan amaran... alaa senang-senang toksah keluaq rumah!

storm62 berkata...

Aku tak heran la....jet enjin pun depa boleh kebas, yg ni kereta polis saje ma.....ka ka ka ka.

leekingkong berkata...

HAiYAA HAiYAA HAiYAA HAiYAA..itu kreta keua Polish Selangor apa nama ?.. Kalid bin.. ?? Kalid Berahim ka? Kalid Samat ka ? gua hingat itu hantu toyor curi maa.. gua tinggal section 9 tiga suku - belakang concorde hotel,.. sini orang educated profesional mana mau itu kreta local manyak busuk. Kasi curfew semua budak 15 tahun bawah, jangan kluar rumah, manyak bahaya loo. gua mau nyanyi untuk Polish shah alam; " hayaa cik polish, pondan manyak mole, gua tatak takut, gua tatak hailan ; apek jaga depan ada longkang - maana - lompat - haiyaa - lompat apek lompat - haiiyaaaaa

Tanpa Nama berkata...

hahaha...

betul tu...hanya sorang ja berani curi kereta ketua polis selangor...
iaitu ketua pencuri selangor...
lawak gila..

merahsilu berkata...

Persatuan Budak2 Bawah 15 Tahun(PBB-15) Cawangan Shah Alam merakamkan Takziah kepada Ketua Polis Negeri Selangor atas bencana yang menimpa" - Kami doakan bapak2 poliys bersabar

Tanpa Nama berkata...

aku dah kata...polis bangsat bersekongkol dengan pencuri lah kes ni.

ada polis bangsat yang jadi pencuri juga. mereka memang gian du-it.

Bila suspek di tangkap, polis bangsat akan ambil semua yang ada di kocek suspek - wang, handfone, rantai emas lah, cincin lah, wang tunai pun bangsat mau. Lepas tu, kepala di tutup dengan tudung hitam dan lepas tu, beberapa bangsat akan pukul suspek sampai mengaku salah.

Jika semasa di tendang dan di pukul, suspek muntak ke kencing ke, bangsat akan suruh suspek jilat/makan balik semua yang suspek keluarkan. Ini cerita benar. Abang kawan ku kerja polis, tapi dah bersara lah. begitu kejam !

AKu memang sedih bila pertama kali dengar cerita tu 4 tahun dulu. Tak boleh tidur dan makan.

Ada mangsa ISA yang berkata mereka disuruh minum kencing.

Kenapa Allah tak hukum bangsat2 tu?

orang kampung

bet berkata...

haha..
cmne nk jaga org kt selangor ni klau keta die sndri kene kebas..

polluxgaban berkata...

Lepaih ni kalu ade roadbelock terus aku nak cakap kat prebet atau sarjen tu > " bang!.. kete perdana aku takade nampak hari ni tapi hantu ya ada nampak"



kihkihkih...

HajiKepalaLembu berkata...

Tanpa Nama jgn pula kau ulas panjang2. bikin boring

HajiKepalaLembu berkata...

oiiii...hahahahahahahahahahahaahahahahah. oiiiiii..hehehehehehehe....apa dah jadi oiii..pencurii makin berani. syabas..

Tanpa Nama berkata...

salam
Lawak...lawak... apa nak heran Balasubramaniam boleh hilang, Syabu nilai RM1 juta dalam simpanan Polis boleh hilang, enjin Jet pun boleh hilang ini kan pulak Perdana V6 semall matter beb...
TAHNIAH buat si pencuri yang mencuri itu
Respek sama lu memang berani kereta Ketua Polis Selangor lu kebas

Tanpa Nama berkata...

SAH SALAH V6 KNP TAK KUNCI DIRI....
PREBET TUUU TAK SALAH....
MUSA HASAN BAGI ARAHAN POLIS 1 MALAYSIA PATUH....
PERKARA BIASA V6 HILANG
ENJIN JET HILANG TAK ADA APA2 PUN.....
NANTI KETUA POLIS MALAYA PULAK HILANG..
KAH...KAH...KAH...
OOOOPPPPPSSSS....... BUKAN HILANG TAPI DI JUAL DI SIAM.........

Ada Nama berkata...

"HajiKepalaLembu berkata...

Tanpa Nama jgn pula kau ulas panjang2. bikin boring"

kah.. kah.. kah.. ini lagi lawak

dariana berkata...

"Sorry PDRM Tersilap Sapu...."

Manis dan Sinis.