Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 29 Jun 2010

MARI KAH KAH KAH PETANG SELASA




KAH KAH KAH - KAH KAH KAH - KETAWALAH DAHULU SEBELUM KAMU DI KETAWAKAN



KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


nota:

dulu takut kan komunis
sekarang takutkan kartunis

tak lama lagi ketawa akan
di haramkan kah kah kah

budak budak sekolah di haramkan ketawa
kalau hendak ketawa mesti ada lesen
kalau nak ketawa beramai ramai
mesti ada permit polis
kalau ketawa bertiga akan di anggap
melawan raja gopal

kalau ketawa melihat bik mama yang gemok
akan kena sebat kah kah kah

23 ulasan:

nikman berkata...

KAH! KAH! KAH!!

Tanpa Nama berkata...

kalau nak ketawa jugak, kena ketawa dalam hati.....

kahakakakah...

Tanpa Nama berkata...

tolong kasi check samada Najib tu bertelor dua ke atau bertelor satu ataupon langsung tarak telor .... kah...kah..kah...memang penakut !!

ingat dia takut bini saje ..sekarang kartun dia pon takut !!

kah..kah..kah...

Ahmad Al- Fatih berkata...

Kuranglah filem lawak bodoh kat malaysia ni. Kih3.

Tanpa Nama berkata...

Najistuya AL Mongoli sudah kecundang pasal judi bola! PR dah menang! Dia sudah fobia......hau hau hau hau .....katun di sangka hantu!

Tanpa Nama berkata...

Tuan tuan dan puan, negaro kito sudah maju.

Cubo la tuan tuan tengok — dulu air dalam sungai, maso ni air sudah ado dalam bosi, api pun ado dalam kaco, potek di topi, tongah menyalo, mengapo kapa bosi tak tanggolam, den naik heghan. Tapi rakyat masih tidak bahagio.

Korojo apa? mato mato,
pangkat apo? Sajen mejo.
Pii kerojo naik apo? Lenrobo tuo.

Dah naik jobo ekau ni.

Tanpa Nama berkata...

KUAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA!....

umar al khattab berkata...

..padan muka umno.

takoooootttt pada bayang2 sendiri.

aku pun nak gelak, sebelum gelak nanti kena saman.

keh keh keh. gelak slow2 je.

Tanpa Nama berkata...

kenapa aku tgk bik gedabak dh mcm selim sket skang?TT sila lakukan ilmu semiotik

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

Michael Foot, pemimpin Parti Buruh England pernah berkata, "Tiada apa yang boleh menghalang seorang kartunis yang hebat, mereka ini menguasai semangat berzaman dan akan meninggalkan kesan yang hebat pada zamanya, mereka menciptakan wira-wira dalam politik dan menjadikan diri mereka sebagai penjahat pada kerajaan memerintah melalui imej yang mereka ciptakan sendiri.Mereka juga mendidik ahli politik dan para ahli sejarahwan yang telah melupai bidang jurusan mereka sendiri dalam keadilan sosial".

lawak gila2 berkata...

kah kah kah~~~

Lang berkata...

jangankan ketawa... bukak mulut nganga pon tak boleh.. kena ada permit kdn...

yg tak perlu permit ialah pasang kipas, pasang aircond, lap bontot dan makan taik..

Tanpa Nama berkata...

itulah satu mesia..... tak leh
ketawa.undang2 haram jadah apa tak taula kat depa.dulu almarhum fadhil nor pernah kata kat gerombolan,
di mesia dok sebok haramkan kapak dan
parang,negara luar haramkan nuklear.
ni timbul balik dah,benda haprak lagi
bangang.

Tanpa Nama berkata...

Lang....

Aku pelik betol dengan perangai orang besor2 nih

ada orang besor takut nyamuk
ada orang besor takut basikal
ada orang besor takut ayam

tapi orang besor kat negara aku nih buat aku betol2 pelik

tengok t-shirt kunin dia takot
tengok karton pon dia takot
ni phobia jenis aper nih?

peliknya tengok cop mohor tiga segi antuyah tak takot pulak!

kan ker pelik tu, Lang!

Jalan Pulang berkata...

wakakakaka...

najis altantuya penakut sama katunis rupanya...

bukan takutkan tuhan...

wakakaka...

MeriamBuluh berkata...

Kartun macam niepun mengancam keselamatan negara juga ka.kahakahkahkah..
mengancam Najib adala..kahakahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Kamu semua jangan main2, Najib tu ada darah keturunan Bugis tu...

Kan dah terkenal, org2 Bugis ni orgnya berani2,pahlawan gagah berani menentang Belanda...tapi aku pelik gak Bugis ni, kenapa diorang tak lawan Belanda di Sulawesi, halau Belanda dr Sulawesi...tetapi kenapa Bugis bersaudara berperang dgn Belanda di Tanah Melayu masa zaman dahulu...patutnya balik Sulawesi, halau Belanda keluar dr Sulawesi.

Kalu akulah sebagai Melayu dr Tanah Melayu, menghalau penjajah keluar dr Tanah Melayu...

Tanpa Nama berkata...

HANYA KARTUN TAKUT PADA KARTUN..
Najib Kartun
Menteri2 kartun..
KPN Kartun
Peguam Negara Kartun..
SPRM Kartun..
SPR kartun
Mahkamah Kartun
MALAYSIA pun dah macam Kartun
BIG MAMA??? Tak yah cakaplah... KARTUN PUN KATA DIA KARTUN..
Ka..kaa....kahhhhhhhh..

Tanpa Nama berkata...

nak rampas nagi la tau dulu apa garispanduan apa sempadan, dan bila bagitau tu, cakap biar teraaaang!
cakap la tak boleh lukis kartun orang eurasian ke, sebab nak bagi kelebihan peluang promosi kat kartun2 (karakter) tempatan
bagitau la tak boleh lukis kartun orang badan gemok ke, sebab nak selarikan dengan kempen kurangkan gula supaya kurang kerajaan keluar subsidi

ini, main rampas je, lepas tu cakap ancam keselamatan negara!
ancam macamana? segi apa? kartun/ gambar/ ayat yg mana satu???
kartunis termasyhur arwah p ramlee pasti tempelak depa ni: caap biar teraaaaang!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Lang berkata...

anon 18:20

cop mohor tu bagaikan tanah tigo sogi... tompek bercucuk tanam... walau ponek bercucuk tanam ditanah yang haram, tapi dek disobabkan sodap... mano roti takuik.

ado lai satu geng porut bosa tak takuik... gambar agong bertingkat2 idak ditakut ee... bokilek biji mato sekilek bosi gari...

mano ado geng porut bosa takut!!

Tanpa Nama berkata...

oh ya..ko bukan nak approve pun komen aku tadi kan.Lantak la.

hahahaa...

Tanpa Nama berkata...

aloh....geng2 pro BN lukis karikatur Nik Ajis..terus geng2 PAS siap buat report polis.

tu baru sekali lukis.Kalau buat macam zunar tu..melukis lebih 10 tahun dah..hahaha..tak tau la.Wajib kena solat penuh satu stadium.

Stended lah tu.Pembangkan ni semua dia buat betul.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

Kah.........kah..........kah....
kek....kek....kek......
ha.......ha......ha.....
Nasib baik Ketawa belum di-patentkan oleh KatakDiTempurung Ali a/l Perkosa

Kah.........kah..........kah....
kek....kek....kek......
ha.......ha......ha.....
Nasib baik ketawa belum di-patentkan oleh Badak betina yang 200kg

Kah.........kah..........kah....
kek....kek....kek......
ha.......ha......ha.....
Boo...bot...bot...
Boo...bot...bot...
Oops....solli kawan-kawan...
Ketawa sampai kentut....!
Kek..kek........kek......
Ketawa sampai mengebom....!
Nasib baik kentut juga belum di-patentkan.....
Kah..kah........kah......

Sila jangan patent kan ketawa
Sila jangan patentkan "Boo....bot...bot.."
Yang penting......Sila jangan patentkan "Kah..kah..kah.."

kah.......kah..kah.....
boo.....bot...bot....


"The human race has one really effective weapon, and that is laughter."
Mark Twain
US humorist, novelist, short story author, & wit (1835 - 1910)