Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Jun 2010

MUKA POTONG STIM




TENGOK MUKA TAK LALU MAKAN - PINDAH KELUAR NEGARA



SERAMPANG TIGA MATA TANGANI MODAL INSAN - mkini

Salah satu perhatian utama Malaysia adalah tahap kekurangan modal insan yang berbakat, kerana sama ada mereka berpindah ke luar negeri atau tidak cukup mahir untuk memenuhi standard industri.

DEngan demikian, kerajaan berusaha untuk melakukan perubahan besar dalam sistem pendidikan dengan harapan untuk menghasilkan bakat kelas dunia bagi memastikan kemampanan ekonomi sepanjang Rancangan Malaysia 10.

nota:
dulu dizaman ghazali shafiee ada
serampang dua mata – ini ada serampang tiga mata
nanti ada serampang 15 mata.

bodoh – berapa kali nak cakap dalam universiti
banayak kang kong banyak kaki bodek. tak faham faham
bila agaknya nak faham.

selagi auku tak hapus – bukan saja serampang 15 mata tak dapat
tangkap ikan – pakai tuba pun tak dapat.

tapi pakai c4 belum cuba lagi kah kah kah

yang pindah ke luar negara keran adah bosan
melihat muka bik mama hingga tak selera makan kah kah kah


11 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

kahkahkah..mcm biasa la,tak sebut pun apa dia "perubahan besar" nak dibuat..

senang je,bg semua org ijazah palsu..abis cite..

Lang berkata...

rancangan mesia 10 belum muktamad... kerana perlu belanja besar, kena minta pendapat rakyat dulu... ingat slogan 1mesia, u help me i help u

Tanpa Nama berkata...

muka itu banyak menyembunyikan sesuatu
dari kutub utara ke kutub selatan

Tanpa Nama berkata...

hampeh ko tt
wat pe tunjuk gambar muka tu
buat aku ilang stim mlm jumaat nih

ANAKOMAK berkata...

ulong TT berhati hati dongan bikmama nie..dio dongan C4 ibarat aur dongan tobing..kang tak pasal yo..orang mati ado kubor nak dilawat..ulong TT kok tak jumpo badan...(takut tak????)

mi-phg berkata...

TERINGAT KAT DR NASIR ZAINAL ARIF AL FATIHAH UTK DIA

Tanpa Nama berkata...

kadang-kadang bertanya kita....apa perasaan orang macam ni ye.... muka sembab dek botok.. badan debab macam penguin.... lagak konon pandai.... heiiii tak fahamlah

Tanpa Nama berkata...

Tu bik mama ke jenglot?

mosabit berkata...

perubahan besar yg lebih besar antara yg besar ialah..perubahan nak kecikkan yg besar kot... dari bik mama jadi smol mama...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Tiub berkata...

Coli besar sebelah

SEGAMAT: Dia menjadi tumpuan bukan hanya kerana berstatus ‘janda berhias’ malah payudaranya menghairahkan setiap lelaki memandang.
Bagaimanapun, rahsia payudara bersaiz ala ‘Dolly Parton’ berkenaan terbongkar apabila pemeriksaan dijalankan polis menemui ruang khas untuk menyimpan dadah. Taktik terbabit digunakan sejak setahun lalu tetapi terbongkar selepas polis yang menyerbu kediamannya, di Jabi, di sini, jam 6.10 petang Selasa lalu. Ketua Polis Daerah Segamat, Superintendan Abdul Majid Bin Mohd Ali, berkata saiz payudara janda terbabit menimbulkan syaki
Hmetro 11.6.10



KAH KAH KAH...polis tak check bik mama punya coli lagi..lagi besaaar punyaaa..agak2 apa yang disorok dalam tuh?? KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Menarik sekali: SERAMPANG Kalau dulu dengar SERAMPANG laut boleh lah menari dan berjoget. Kemudian muncul pula SERAMPANG DUA MATA bolehlah Pencuri alias penyamun alias Lanun dan semua seangkatan denganya menyedut hasil bumi tanah sejantung. LA NI muncul pula SERAMPANG TIGA maka menunjukkan SYAITAN DAH TURUN SETAN !!!!! BUKANNYA SULTAN!.