Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Jun 2010

NIK AZIZ TIBAI GEROMBOLAN




MY NAME IS BOND... JAMES BOND ..BUT MY FRIEND CALL MUNKEEBOND



NIK AZIZ SIFATKAN UMNO : TANGAN KANAN HULUR SALAM ,TANGAN KIRI LIPAT SDENJATA – merdeka review

(Merdeka Review) - "Ingin saya peringatkan, lembaran sejarah mencatit UMNO dan Barisan Nasional ialah rakan yang tidak setia, tangan kanan menghulur salam, tangan kiri melipat senjata," demikianlah yang disifatkan oleh Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat ketika mengungkit pengalaman kerjasama antara PAS dengan UMNO-BN.

"Saya rakamkan semula di sini bukan untuk mengungkit luka lama agar berdarah kembali, jauh sekali mahu melemparkan bara dendam untuk dimarakkan, tetapi untuk menjadi pengajaran kepada kita semua di dalam menongkah perjuangan," kata Nik Aziz.

Nota:
ini ingatan untuk ahli ahli pas yang muda
muda. yang tak tahu sejarah dahulu. yang kena
kelentong oleh dasar ketuanan melayu. yang suka
rumah sempit berasak asak dan berpadu padu.

ini juga ingatan untuk mereka yang sudah
tempah baju melayu itam ingat nak jadi menteri kah kah kah

nota:
abang nasa okay ke di muktamar kah kah kah

13 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

sekarang dah masuk musim berpadu-padu ke?..Hadi Boroi & Nasha Muka Taik dah mula meracau kembali ke?..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

pengalaman mengajar
supaya tak terhantuk 2 kali

tak guna membantu hanjing tersepit

Lang berkata...

alooo... takkan tatau tektik gerombolan... bila sokongan kureng... mula ulur tangan... ajak gantung kat rantai dacing... nnt bila sokongan dah tebal... mcm duit hinggit jugakla... mule la lupe kawan... suruh kawan leleh air liur.. suruh kawan ikut sembrono... kalau kawan tak tahan, kawan boleh angkat kaki... pintu udah memang terbukak...

tu la yg tgna nak kasi hingat sket sama puak muda2 tu... jgn mabok pangkat, kuasa dan wang hinggit... nnt habis kene gadai semuanya...

Lang berkata...

alooo... takkan tatau tektik gerombolan... bila sokongan kureng... mula ulur tangan... ajak gantung kat rantai dacing... nnt bila sokongan dah tebal... mcm duit hinggit jugakla... mule la lupe kawan... suruh kawan leleh air liur.. suruh kawan ikut sembrono... kalau kawan tak tahan, kawan boleh angkat kaki... pintu udah memang terbukak...

tu la yg tgna nak kasi hingat sket sama puak muda2 tu... jgn mabok pangkat, kuasa dan wang hinggit... nnt habis kene gadai semuanya...

ANAKOMAK berkata...

dah lamo den peratikan budak itam nie..nak den tibai mudo bonar laei..kok den lompang kang tak pasal yo..tak abis abis nak borpadu..cubo ingat kek PD aritu..kan dah malu..lagak macam montori...isa samd tak teming macam tu..kau pulak nak lobih..ulong TT tolong kobar an kek TG nik aziz..jangan percayo bonar kek budak itam nie...nie bukan james bond nie..nie JEBON...

waguetiz berkata...

Apa agaknya PAS buat dengan pertaruhan sukan andai berpadu-padu jadi dulu..

Terkesima..

mi-phg berkata...

HARAP TAK ADA LAGI ORG KUAT PAS MATI DLM UMNO

Tanpa Nama berkata...

perjuangan perlu dilandaskan kepada Islam.... bukan bangsa...bukan kerana senegeri.....dan bukan kerana nak kontrol manco takut terkucir mendapat harta dan pegangan kuasa politik. Begitu juga perpaduan. Rasa-rasa dari body-language si Nasha tu... ikhlas ke??????

Tanpa Nama berkata...

Call me Mat Bond
Yeeeeee Ha!

Aku tengok dia ni ada sikit potensi

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam,
Tabek Tok Guru Nik Aziz Sifu. Sifu tibai pada gerombolan cibai yang punya hajat bersekongkol dengan cibai socai U-BN.
Orang Kelantan yang bijaksana tapi masih beri peluang kepada susuk Mat Bond & geng 'perpaduanggg'.
hicyam, lu sepatutnya letak foto ustaz NASA the bond berdampingan dengan NASHA Aziz minah cun.
Reformist/revolusionist PAS - Khalid Samat, Abng Mat Sabu, Mahfuz, Dr. Hatta, Husam...
Maaf hicyam, gua tarak hingat itu nama Ketua Pemuda PAS, gua tau dia punya serban lebih besar dari Sifu Nik Aziz.

mosabit berkata...

... and olso mai pren kol mi bren put in mai bond tot..

oppss...not sifool's bond tot...dat bond tot is for najis onli...

kah kah kah kah kah kah ....sori mi terspik broken inglis..bikos mi no skul in ppsmi.....

Tanpa Nama berkata...

aku rasa, nasa ni elok jer balik kampung, tanam la apa2 pukimak yang patut kat kampung... tak pandai berpolitik, mulut macam cibai. macam zul nordin jugak.

ingatkan pandai, kita boleh tumpang. rupanya dia pulak yang bodoh berlapis2 dari kita yang kurang pandai ni.

janganlah harap nak tumpang dengan melayu. melayu tak boleh ditumpang. melayu tiada roh agama. baca quran sampai berbuih2 mulut, tapi haram tak paham sepatah habuk pun.

mi no spik arabi...

Tanpa Nama berkata...

kalau berpadu dengan umngok, mafhumnya samalah dengan:

1. setuju bertadarus sepanjang tahun, lepas tadarus pergi dangdut/karaoke

2. setuju bina masjid puluh2 mungkin ratus2, semua gah tersergam, semua bertatah bahan impot dari negara lain, semua harga pun ratus2 juta, semua untuk bermegah2, bukan dibuat sekadar senang mata memandang, sekadar kukuh tahan berzaman, sekadar cukup menampung kariah dan jemputan, sekadar cukup dan tepat kemudahan prasarana (zaman dulu, ahli kariah dan tukang2 melayu sendiri mandi keringat gotongroyong naikkan masjid dan surau, upahnya cuma makanan untuk sarapan, makan tengahari dan minum petang serta sedikit wang dan kenduri diakhir binaan - sekarang marmar sekeping pun diimpot, bagaimana tukang melayu mampu masuk tender, lalu cukong jugak buatkan masjid untuk org islam)

3. setuju memotong subsidi 10-20sen pada rakyat tetapi mengekal malah menambah subsidi dari rakyat pada vip2 dalam bentuk elaun hotel ratus2 ringgit (depa bayar separuh harga je beb, tau tak?), elaun bercuti ke paris dari tiket kapalterbang sampai sewa hotel, elaun petrol (depa guna lagi banyak dari kita semua, round 1malaysia tu!), kereta sebijik (bukan setakat kancil atau waja!) dan macam2 lagi di'label'kan elaun , tetapi hakikatnya subsidi dari rakyat, cuba fikirkan betul2!

4. setuju kampung baru di'bangun'kan. buta mata ke beb? tak nampak ke tiap2 hari sekarang ni, dari pagi sampai tengahmalam kat kg baru tu sibuk dengan manusia bertali arus ada je berurusan kat situ! nak bangun apa nye?! lebih daripada bangun, malah tak tidur2! kalau di'bangun'kan ikut gayaselera umngok, ke mana lah agaknya kita nak cari makanan melayu dengan mudah dan harga berpatutan sekitar kotaraya nanti hah??! dalam shopping mall? harga nasi campur sepinggan 8ringgit? ohhh... vip yg kita subsidi segalanya tu mampu takde hal nasi campur 10-20rggt, sebab duit dia tak perlu keluar banyak2 untuk belanja lain, (petrol tak payah bayar, hotel bayar separuh) yg lain tu semua dah di subsidi oleh rakyat!

4. setuju adek orang bagi lesen judi halalan toiyiba sempena menyambut kedatangan bulan puasa, eh bulan pialadunia

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)