Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Jun 2010

SEMUA PROJEK SUAMI JAGA




KALAU SUAMI TAK LULUS - SATU HABUK TAK LULUS



KERAGUAN TERUS SELUBUNGA AGENDA REFORMASI NAJIB – mikini

Najib Razak hari ini mengumumkan rancangan lima tahun untuk memotong subsidi dan mempercepat pelaburan tetapi menggariskan tidak banyak langkah untuk meningkatkan daya saing, dan ini memperkuatkan lagi keraguan tentang agenda reformasinya.

Dalam rancangannya itu, Najib berkata kerajaan akan mengurangkan defisit fiskal dan mengurangkan subsidi secara berperingkat-peringkat, sementara mensasarkan purata 6 peratus pertumbuhan ekonomi tahunan.

KAH KAH KAH…


kah kah kah…. NAK POTONG KE TAK POTONG…. kah kah kah..

woit… NAK NAIK KE TAK NAIK…. kah kah kah..

kah kah kah….NAK HAPUS SUBSIDI ATAU TAK HAPUS.. kah kah kah..

woit…. SEMUA BELUM MUKTAMAD…. kah kah kah…

woit... DULU CAKAP DOLAH ZZZZZZZ.... kah kah kah..

kah kah kah... SEKARANG INI BUKAN LAGI TIDO....LEMBIK TERUS...kah kah kah

14 ulasan:

mahaza berkata...

NAJIB BOLEH! Penasihat kata ok....

Tanpa Nama berkata...

Apalah ko ni mat sarip

masa muda buat projek kat pd
dah tua jaga projek kat sg besi

Lang berkata...

kali ni sungguh2 le tt...
nak tibai terus
sampai kecai...
bagi semua jadi barai...
bila semua dan selesai...
yang tinggal bangkai...
kalau pr nak sangat, amek la..
pr kasi selesai...
poket kami dah lama jd tebai...
hutang piutang kasi pr langsai...
kami nak buat umah kat gold coast... tepi pantai...
wahai rakyat marhaen... kami ucap bye2.

ANAKOMAK berkata...

payah kalau orang bangang jadi kotua nie..kek kolo pilah ado sorang ketuo kampung bangang...tak pasal kono penangan..hidup laei JKKKK tu..tak cayo cubo tanyo orang senaling..anak capo yang lompang ketuo kampung ehh..sobab eh...yo bangang..dah tahu bangang nak yo jadi kotuo..tu sobab bertambah bangang..daripado JKKKK sampai PRESIDEN..semuo bangang.sorang yo corodik..RUSLAN KASIM..kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

yang ketua wanita terhanguk2 senyum dekat belakang ketika pembentangan tu... ape setuju sangat kepada si kedi isteri rosmah tu..... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Nak ke Lanchow ke tak ke Lanchow

From Jeleblues berkata...

Altantuya dah mati, sebab tu LEMBIK. Cuba hidup lagi, pasti NGANG punya. Depan blkg boleh hantam.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa , pelir dia pun lembik jugak la... jenuh ziana zain urut, kulum, gosok dengan kertas pasir, baru nak tegang.

Tanpa Tiub berkata...

KAH KAH KAH..

nak potong subsidi..ini dah jadi macam iklan potong P1 Winmax..Kau belum potong?? Potong jer laaa

Rosmah: "Abang dah potong?"

Najib: "Of cooursee"

KAH KAH KAH

Mr berkata...

5 tahun? tukar kerajaan!!

Tanpa Nama berkata...

cilako najib & kuncu2!
subsidi untuk rakyat 10sen 20sen 1ringgit tu la yang beriya2 kau nak potong macam kepala kote korang yang gatal tak sabar2 nak potong kunun naiktaraf cap jantan!

korang punya subsidi ratus2 ribu2 juta2 dari rakyat tu apapasal tak sebut apa2 langsung? ingat kitaorang bangang macam kepala otak kau yg dah terpotong sekerat tu ke? hey bahlul! kami tahu lagi sedar, tempat kerja korang tu semua rakyat yg subsidi - aircond nyaman ke, sofa empuk ke, lubang tandas ke, seluruhy bangunan parlimen tu rakyat yang subsidi! apapasal kau nak potong subsidi petrol subsidi gula subsidi tepung subsidi baja kat rakyat tapi kau suruh rakyat tambah subsidi 800juta untuk buat pejabat baru kau di putrajaya???!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Tanpa Nama berkata...

Ngantuk.....ZzZzZzZzZz....

Ni penyakit lah......dah merebak....
kah....kah..........kah.......

Dulu , orang bodoh, kita menamakan ia si bodoh.....
Sekarang , orang bodoh, kita katakan ia isteri Rosmah......

Kah......kah........kah.......
Hee.......Hee........Hee.....

"He is most cheated who cheats himself."
Danish Proverb

Tanpa Nama berkata...

Time boleh tibai tu, tibai aje la
Kang dah bengkrap tak ada apa lagi nak tibai
Selagi boleh sapu, sapu laaa

eMOFZA berkata...

untuk bapak bapak menteri.. jangan nak potong subsidi je.. potong le gaji gaji yang mahal mahal tu.. semua main 10 angka je.. mana tahan rakyat ni.. aku cadang gaji menteri tu turun jadi 4 angka.. and semua makan minum, tol ke apa kejadah ke bayar sendiri. baru le ok.. tak gitu kawan kawan..