Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 11 Jun 2010

NAK BUAT APA MUKA NASHA




INI NASHA - MUKA CHAKWOW a.k.a PA CHU CHENG



TIADA GAMBAR NASHA DI MUKTAMAR PAS

Apakah Timbalan Presiden PAS Nasharuddin Mat Isa ditolak di Kelantan?

Itu antara persoalan yang timbul pada Muktamar Tahunan Dewan Ulama PAS ke-56 di Kota Bharu kali ini, apabila tidak ada gambar Nasharuddin dipamerkan pada poster atau kain pemidang sempena muktamar itu.

Persoalan tersebut dibangkitkan oleh perwakilan ketika membahaskan ucapan dasar Ketua Dewan Ulama PAS Pusat di muktamar itu hari ini.

KAH KAH KAH

woit…APA LAAA ORANG PAS NI… kah kah kah..

woit..NAK KOMPLIAN BUAT APA?... kah kah kah..

kah kah kah… NAK BUAT APA GAMBAR NASHA NI…. Kah kah kah

kah kah kah... TEPATLAA .. MUKA NASHA TAK ADA... DAH BOSAN TENGOK MUKA CHAKWOW..kah kah kah

11 ulasan:

Lang berkata...

ni lah pengaruh gerombolan dah masuk dalam otak perwakilan pas... kalau takde gambo tak sah ke?... kang ckp byk2 kata kita ni buta agama... lagikan gambo pon haram simpan dalam umah... tak gitu ustad tt...

gambo ni dah mcm bentuk pemujaan la pulak... ini bukan nak pilihanraya... nak bagi rakyat kenal calon... takkan org pas sendiri tak kenai pemimpin sendiri...

jauhkan lah pemikiran ala2 gst tuuu...

Tanpa Nama berkata...

bro tt,
kalau najibor atau jarjis atau segatal dengan mereka itu baca blog kau malam ni, sekali zas! terpampang lah pulak muka nasha putih gebu cantik muda menggiurkan kat ataaas sekali, pasti mereka2 ini zas! pa-chu-cheng (@ chak-wow?)

kahkahkah

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Din Pakiau berkata...

Wei Bro...
Nasa tu
kalu dapat...
sbln stgh tak kuar humah...

Tanpa Nama berkata...

Elehhhh...

Kalau akulah jadi Nasha
dah lama dah aku lompat katak
dapat jugak 2 @ 3 J (jam)

Kalau akulah jadi Nasha
dah lama dah aku pikat MP
dapat jugak title datin

Tanpa Nama berkata...

nasha tu rasanya tak kawen2 lagik haa... boyfriend dia sumer dah kawen, dari faizal hussein sampailah dot dot dot..

Tanpa Nama berkata...

aku rasa nasha ni pun, silap2 haribulan, kene balun jugak dengan ariel peterporn. skrg khabarnya dah ada 32 video dah yang dia balun saja tu.

pa chu cheng, jangan tak pa chu cheng.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah.......

"Pernikahan Bung Mokhtar dengan Zizie disahkan oleh mahkamah syariah"

Lain kali kalau nak nikah lagi satu, jangan lupa mintak kebenaran bini pertama dan bini kedua ye Bung!

:)Untuk korang yang bercita-cita nak tambah satu lagi, ikutlah cara bung. Dah tak ada masalah dah.... dah kira sah.

Tanpa Nama berkata...

@Tanpa Nama 2010 Jun 11 21:20

Kalo PR punyer kawen buat macam Bung ni, aku rasa kene masuk penjara sesegera mungkin.

Mujurlah Bung tu BN, dia leh gelak jer dengar dia nak kene masuk penjara. Orang2 penjara pun kecut kontol dan bijik kelepir degar nama Bung saja.

TEKONG DARAT berkata...

aku ada pegi ceramah dalam parlimen bachok...
takde pun nasha yg jantan...
aku tanya ayah aku...
mana tok wakil kito?....
tok tahu...
gi dok amareka bkali...kata ayah aku

ANAKOMAK berkata...

nasharudin bin mat isa...aku nikahkan akan dikau dengan nasha bt aziz dengan mas kahwinnya berbentuk perpaduan diantara Pas dan Umno supaya kamu berdua kekal hingga ke akhir hayat..sah...sah..okey boleh cium..cium mulut tau..kata mufti perak..sambil membetulkan cermin matanya...sedikit pergerakan terlihat dicelah kelekangnya...(dah stim la tu..)

Tanpa Nama berkata...

Chakwow tu apa?

Gua tak berapa faham......