Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 Julai 2010

BANGUN DAN LAWAN




DAPTAKAN NASKAH CULT INI SIMPAN SEBAGAI BAHAN SEJARAH



SUARA KEADILAN BARU DI EDAR PERCUMA HARI INI – harakah daily

Parti Keadilan Rakyat (PKR) akan membuat edaran percuma akhbar rasmi parti itu, Suara Keadilan di sekitar ibu negara hari ini.

Akhbar versi baru itu difahamkan sekali lagi membuat pembongkaran tentang Felda dan akan diedar di sekitar Masjid Jamek bermula jam 8 pagi esok.

Angkatan Muda Keadilan (AMK) juga difahamkan sudah menerima arahan untuk membuat edaran tersebut.

Kementerian Dalam Negeri (KDN) sebelum ini menggantung tidak bertali permit penerbitan Suara Keadilan kerana didakwa tidak berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan pihak akhbar tersebut berhubung laporan "Felda Bankrap".

Permit penerbitan akhbar itu telah tamat 30 Jun lalu.

nota:
sila dapatkan naskah ini
suara keadilan bangun melawan
suara keadilan untuk bacaan ramai
permit atau lesen jangan jadikan halangan
yang penting bangun melawan !

5 ulasan:

Lang berkata...

kalau dulu kene beli pon mcm goreng pisang panas... kini bagi pree... lagi la mcm amek pisang yg dalam kuali... tak sempat nak angkat...

jgn lupe... anto kat makcik pelda sekali... biar dibaca sendiri... untung2 harga saman naik lagi... no rayu2 tau... saman tetap maksimum.

Tanpa Nama berkata...

alamakkk,bg pree pree ni dh mcm melayau la plak,ape klass nyah??ini stategi slh,kalau xnk dicop sbg gerombolan,jgn sesekali bertindak seperti gerombolan

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

ok jugak tu

Tanpa Nama berkata...

Utusan, Berita hairan dah tak laku dah! Jeles sebab akhbar alternatif yang paling laku! Hahahahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Kawan tetap kawan
tangan kita jabat;
Lawan UBN tetap lawan
jangan patah semangat.


jalan JPJ panji.