Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 Julai 2010

TER NOW !!! TERKINI !! TT PEMECAH BERITA




SEMUA DI JEMPUT HADIR



POLIS AKAN KE IBU PEJABAT KEADILAN

Pihak polis akan sampai ke ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat di Tropicana pada jam 2.30 petang ini.

Polis datang untuk menangkap komputer yang dikatakan telah
digunakan oleh Cik Gu Bard.

PKR membantah tindakan polis ini.

PKR menjemput para pengamal media dan blog untuk datang
menyaksikan drama bersiri ini.


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Datang nak tangkap komputer? Hahahahaha! Polis TWAT! Hahahahaha! Oh yeah! Polis pun tak tau mi speak no ingrish! Hahahahha! What a twat! Hahahahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Undang-undang kepala lutut j*bur akulah! Bodoh betul BN nie! Dalam BN tu tak lagi ke yang bijak pandai? Atau semua dah lari! Yang ada semuanya bodoh-bodoh belaka! Hahahahahahahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, wa luluk di klang..itu pecuma Suala Kealilan wa tatak lapat..wa tatak baca..Bro, lu boleh tak kasi scan lalam lu punya ini Tukar Tiub punya blog ka?? Wa pun mau baca jugak..kasian la sama wa, bro..

Bro..wa tengok tadi itu lubang bisul zukk kordenng manyak syokk larr..itu lia punya lubang yubur sama itu macam ka???

crayon berkata...

hahaha.. lawak lawak

Tanpa Nama berkata...

woi barua hanjing hamno...
anak toyol bila nak siasat, mike tyson bila nak siasat, mat mongol bila nak siasat, jubur jarjis bila nak siasat, madey, idris natang??? sampai naik bisul bontot aku menunggu... oh lupa.. tak buleh siasat pasal malaun2 semua ni kebal, kebal pasal semua bernaung di bawah satu syarikat, umnokimak berhad.

-hamnoshit-

Tanpa Nama berkata...

percayalah wahai saudara2ku sekalian,jgnlah kite menyalahkan kpd selain dr madey,kerana madey lah punca segala kebobrokan ini,oleh itu mari kita kejar madey sampai lubang jubo zolnoden

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

Katanya, polis memaklumkan bahawa mereka telah sampai ke lokasi itu tetapi terpaksa pulang tanpa membuat sebarang pemeriksaan kerana "mempunyai tugas lain yang lebih penting"....

kah...kha...kah....khak pthuih..

macamlongkang berkata...

Komputer nak dirampas? Bongok! Dorg fikir dorg boleh buat bloggers STFU ke macam 2? Lepas ni apa pula? Putuskan internet connection?Hancurkan semua komputer di Malaysia? Betullah, agaknya dorg ni mi spik no inglis punya orang...

Lang berkata...

tangkap komputer... jangan lupa tangkap broadbandnya sekali, tangkap penyedia perkhidmatan sekali... mereka ni pon ejen kepada ejen penyebar...

suruh polis tu tarik wayar talipon tu sampai kepada punca talian tersebut.. pasti dpat kenal pasti siapa...

kah.. kah.. kah..

Tanpa Nama berkata...

Twat did you say, I cunt hear you? Tits alright, bare-ass me again! Eh, we'll finger it out later.