Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 12 Julai 2010

MARI KITA KETAWA PETANG SENIN




KELAB GUSTI OBESE DI SUNGAI PETANI



nota:
pergaduhan timbul kerana
seorang penggusti telah cuba
menipu berat badannya dari 178 kilo
ke 65 kilo

penipuan dilakukan agar pengusti obese
ini dapat masuk ke kumpulan gusti yang
lebih ringan dan senang menumpas kan
seteru.

pemgusti ini kebanyakan dari kumpulan eee
kah kah kah

9 ulasan:

mosabit berkata...

tolong bagi tau penggusti agung tersebut...dasar grombolan sekarang tidak lagi main gusti gusti....
dasar sekaran ialah dasar main c4....dan tolak dari bangunan tinggi...sapa mati dikira tidak layak memegang jawatan dlmombolan.....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

A natural born monkey this little twat Khairy,
Pretty arrogant too, the SIL of Maha Sleepy,
He could be a fairy although his chin is hairy,
His eyes light up when you talk about sodomy,

Jaguh kampong mentality, wah damn pharking scary,
Punch the air and then burn the flag of Uncle Sammy,
Aiyah, behind the cordon of FRU where got timidity,
Gotta pick on Pete now, or be relegated to obscurity

woit tt, apa itu twat??

hehehehe

Tanpa Nama berkata...

sedar2lah pakcik2 abang2 yg di kampung2 tu...
kalau yg berebut2 nakkan jawatan kecik tahap cawangan/bahagian tu boleh sampai memaki bergusti,
buat apa hangpa nak dok pilih lagi???
takdak ka orang lain yg lebih waras lebih bertamadun lebih bijak nak dijadikan ketua masyarakat hangpa sendiri???

balaci2 berjawatan kecik bergusti sesama lelaki dalam dewan guna tangan dengan kaki, lepas tu letupkan pulak dengan kerusi...
bila jadi ketua besar2, bergusti dengan amoi dalam hotel guna **** dengan ****, lepas tu letupkan pulak dengan c4...!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Lang berkata...

ini bukan gusti la tt... ni pertandingan menggayakan baju melayu.. batik.. yg disertai oleh perut2 gendut dan boroi... tidak lupa pada ratu2 obes..

umar al khattab berkata...

...
"hati yang busuk, angkuh, sombong dan pendengki" - ini adalah apa yang telah disemai oleh umno 53 tahun dahulu.

nak sekarang saka keturunan lahanat berserakan membawa hitamnya hati memporak-perandakan masyarakat. padanlah dengan muka yang tiada jernih itu.

itulah dek kerana melupai Allah. Tuhan Maha Perkasa yang mengajar manusia melalui ISLAM. sombong. bodoh. konon ISLAM dengan songkok tinggi, doa bersepah air liur berarak maulud Nabi bersimpang siur.

hanya hati yang kotor. kemudian berantakan dan bergaduh.

itulah umno

Tanpa Nama berkata...

fuh macam ben's bitches yang tulis tue yang ada twat2 tue. heheh

Tanpa Nama berkata...

Keris yang terhunus songsang,
Menerjah rambang segala arah,
Diseru amarah membara,
Berpaksi gelora khianat....

Sumpah dilanggar janji dinoda,
Khianati perjuangan yang suci,
dengki kesumat beraja di jiwa,
meracuni jiwa bangsa...

Retorika dilaungkan,
memujuk yang pergi...tak mungkin akan kembali,
kerana terjaga dari mimpi!

dipetik drpd lagu esey ni...
album "Menongkah Arus" Farasu
lagu: Keris Songsang

bro Isham,
esey dedikasikan lagu ni khas buek gerombolan gasar yg makin somak menyompitkan pemikiran Melayu....

gaduh jgn tak gaduh...barulah hardcore tripple trear match WWE....kakakkakakakka...
baling kerusi wajib...

Imbasan sejarah gerombolan gaduh dlm mesyuarat agung di N.Sembilan....

dulu sebelom Mat Hasan jd MB-ponah mesyuarat agung umno cwgn Rantau hompok kepalo samo sendiri dgn kerusi bosi lipat mcm dlm WWE...kakakakkaka

terkini...terNOW...tahun lopeh...mesyuarat agung umno bhgn Seremban...geng Mat Nor Awang mau gusti royal rumble wwe dgn geng Dato' Ishak Longgeng....kakakkakakaka...dasyhat2...

bilo lak nak tgk Rais Yatim kono tibai dgn Yunus Rahmat ni?? kakakakkakaka....

bilo lak nak tgk geng Hasan Malek bertibai dgn Ruslan Johol ni??? isu tobang balak haram kek Ineh tak settle laie tu....

bilo lak nak nengok pengantin baru dah tuo-Isa Samad berlago koteng dgn Mat Hasan ni???

Bilo nak jadi ni 'Dato' Azman Hasan nak bgusti dgn Rais Zainuddin kek ghombau ni ooiiii? (sonanglah Chegubard berkempen lopeh ni..hahahhahaha)...

Lawan tetap Lawan...fight the gerombolan!!!

Tanpa Nama berkata...

aik, tt jangan buat fitnah..itu gambar dia orang beratur untuk berjoget lambak..

ahli2 umno ni, mereka adalah satu keluarga satu saudara... mereka adalah berasal dari satu rumpun keluarga chimpanzi. zulnordin adalah datang dari rumpun kacukan mawas dan chimpanzi...

Tanpa Nama berkata...

jawatan masyuukk sape xnk,lg2 puak geromboln yg mmng semulajd cmni,suruh keje xdela,jd tukang pegng duit riban2 lk tu, macai dpt 50 inggit pasng bendera kt tiang letrik,letih aku tgk puak2 ni,cm cibai...celik duit pejam duit,klu duit usaha sndiri xpela,ni duit rakyat,ingt rakyat byr cukai utk bg diarg senng lenang ke,siot btl ada pemimpin parti dlm dunia cmni,