Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 29 Julai 2010

GEROMBOLAN TAK ADA HARAPAN !




PADAN MUKA - TAK MALU




NIK AZIZ PUJI KETEGASAN ANWAR , MAHU KUKUH PAKATAN HADAPI PRU 13 - minsider

Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan Anwar Ibrahim sebagai seorang yang memiliki ketegasan dalam mempertahankan prinsip perjuangannya – sokongan yang membayangkan beliau sekali lagi menolak idea kerjasama dengan Umno.

“Tahniah, itulah kenyataan yang dapat saya ucapkan kepada (Ketua Umum Pakatan Rakyat) Anwar Ibrahim setelah saya membaca kandungan temu ramahnya dalam Sinar Harian,” kata Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini.

Mursyidul Am PAS itu memberitahu, ketegasan yang sama pernah ditunjukkan oleh Nabi Muhammad SAW semasa berhadapan dengan pelbagai fitnah pihak pembesar Quraisy.

KAH KAH KAH…

woit…HANTUK KEPALA KE DINDING…. kah kah kah…

woit…FRUS MENONGGENG LAAAAA….. kah kah kah..

kah kah kah…. APA LAGI TRIK NAK BUAT?.... kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU ANAK DARA BOLEH BAWA LARI…. kah kah kah..

nota:
cuba lagi hingga berjaya
kenapa tidak jumpa bomoh
cari bomoh siam
cari bomoh jawa
buat ubat guna pakai jampi

kalau tidak pergi jumpa orang asli
mintak minyak cenduwai
kalau ada minyak ini azalina purtan pun akan datang kah kah kah

9 ulasan:

CodeNameSomaliPirate berkata...

Selangor allocate 15 jurta bang untuk spin. Spin bang jangan tak spin.....

Tanpa Nama berkata...

Dulu tsunami politik, tak lama lagi kiamatla politik nya

Kepada Tukar tiub,
Permintaan agar pengesahan ayat tu dapat di disable kan, mungkin mudah sikit nak tulis komen, kadang2 rasa diri ini macam alien(dll?) pulak. Semoga dapat pertimbangan. Terima Kaseh

Sam Kai Cheong berkata...

Kalau nak perpaduan kenalah

Bertaubat atas semua dosa dengan bersungguh2

Perbetulkan semua kesalahan, jangan panjangkan sengketa, yg sudah itu sudahlah. Tarik semua tuduhan pada anwar dan mana2 ahli politik.

Bebaskan semua tahanan politik, tahanan ugama, tahanan ikut selera kapir tuduh jemaah apeke ayah ping, HARGAI LAH KEBEBASAN,sebab malaon celaka ni memang tak reti makna ni, jiwa mereka zalim.

Pulangkan semua hak rakyat, segala perbelanjaan mestilah telus, tak mau lagi songlap kekayaan. Dan juga jangan buli rakyat dan tipu rakyat, beli balik semua syarikat swasta yg dah jual dulu.

Betulkan semua institusi kerajaan yang makin korup, spr sprm polie, dan macam2 lagi segala hakim semua dah londeh tak malu.

Hapuskan semua akta karut marut isa, hasutan ntah apeke bende akta tak berguna akta kitab syaitan yg dok diguna pakai.

Pulangkan semula segala kekayaan yg dapat cara haram, bukan nak bawa mati dan tak miskin pon.

Ada banyak lagi nak mintak, pasir, lombong ngan gigi palsu free dan macam2.

Tapi malaon ni semua tak akan dapat buat tu semua, jadi marilah sama2 kita benamkan mereka pada pru akan datang.

Kita tengok mereka kalah dan tengok macam mana gerombolan ni hapus terus dari malaysia dan tinggalkan catatan sejarah baik buruk nya.

Kalau malaon ni tak buleh buat tunggulah jadi sejarah nanti. Munshi Abdullah pun dah tak buleh lagi nak karang sejarah untuk gerombolan.

Rasa nya jadi sejarah....
Masa tu lah kita gelak kah kah kah, bukan sekarang ni.

Tanpa Nama berkata...

COMEL KUCING TU..

THE PUSSY SO CUTE....HEHEHE

C++ berkata...

Bhai TT...

Cute la kucing tue... mana jumpe???

Tanpa Nama berkata...

hoi tt...(bahasa orang laut)

ko suruh la umngok join raja melaka jadian tu, bokpa jadi raja melaka, tapi lepak kat gombak... suruh dia basuh kaki, kendian air basuh kaki sultan melaka jadian tu diminum oleh pemimpin2 PAS tu... ataupun suruh cucu sultan hamid kedah, sultan kedah skrg... pijak kaki kat tebing air pancut klcc, bio senget klcc, ugut PAS supaya bergabung... kendian panggil jin nabi sulaiman, pindahkan sidratul muntaha sekelip mata ke kota baru...kahkahkah...

kalo nasa ngan haji hadi tu, aku ingat, tak payah bagi buraq la...bagi mesedis sorang sebijik, bungkus siot... tambah2 nasa tu, bagi myvi pun sudah cukup...huarghhuarghhuargh..

Tanpa Nama berkata...

cuba lagi hingga berjaya
kenapa tidak jumpa bomoh
cari bomoh siam
cari bomoh jawa
buat ubat guna pakai jampi

BOMOH PUN DAH KENA RASUAH, TAK ADA LAGI MAGIS DAN UMMP, BANYAK PULA BOMOH TEMBERANG!

kalau tidak pergi jumpa orang asli
mintak minyak cenduwai
kalau ada minyak ini azalina purtan pun akan datang kah kah kah

ORANG ASLI PUN DAH CERDIK, DAH PANDAI BERDEMO DAN SEDAR DIRI AKAN NASIBNYA, KENAPA NAK BANTU GEROMBOLAN?????

Tanpa Nama berkata...

Comelnya anak kucing kau tu isham! macam tulah agaknyer reaksi Nik Aziz secara fizikalnya berkenaan dengan kenyataan tegas DS Anwar Ibrahim ini.

ha ha ha berkata...

Ha ha ha TT..

Tomelnya......mana thaapat tuching tuu...ha ha ha