Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 29 Julai 2010

MCA SUDAH MULA SEDAR





PENGAWAL ISTANA YANG BARU




ADUN DAMAK GESA PM PECAT PENGAWALNYA – merdeka review

“Dia hanya pengawal (bodyguard) Perdana Menteri, saya ADUN empat penggal!"

Demikianlah kemarahan yang diluahkan oleh ADUN Damak, Lau Lee yang juga Naib Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan MCA Negeri Pahang, ketika menceritakan pengalamannya menyerah memorandum kepada Najib Razak

Seorang pengawal PM menghalang saya ketika saya ingin menyerah memorandum kepada PM. Dia mencadangkan supaya saya menyerah kepadanya (pengawal PM), tetapi saya bertegas mahu menyerah dengan sendiri," kata Lau Lee.

Dia pula berkata, 'kalau nak, serah kepada saya sekarang, kerana jika pun diserah kepada PM, PM akan bagi kepada saya. Kalau kamu enggan serah kepada saya sekarang, saya akan buang memorandum kamu selepas PM serah kepada saya'," Lau Lee menceritakan bagaimana beliau dilayan oleh pengawal PM, dalam Mesyuarat Agung Tahunan MCA Ngeri Pahang, semalam.

KAH KAH KAH…

woit… PADAN MUKA…. BARU TAHU… kah kah kah..

woit… LU INGAT LU SAPA…. kah kah kah..

woit… LU INGAT INI SIBU... GUA TOLONG LU… LU TOLONG GUA….kah kah kah..

kah kah kah…. TIUNAMA KA HAI….LU CINA KOI…. kah kah kah..

kah kah kah… LU INGAT LU ADUN… LU TERRER… kah kah kah..

woit… KALAU LU CAKAP NAK KELUAR MCA….kah kah kah..

kah kah kah... BARU POWER... SEMUA ORANG AKAN SEMBAH LU… kah kah kah…

nota:
membaca seluruh cerita ini
sila buka www.merdekareview.com
dan ketawalah bila melihat
kaki bodek gagal membodek kah kah kah


kaki bodek ini sedih
tak dapat memegang bodek
kesian kesian kah kah kah

10 ulasan:

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
pasai pa lu taruk itu gambar 'the black zombee'...?
mca cibai punya kes lu taruk la itu gambar C.S. Lek kong kek atau Lau Lee Chu Kong.
itu kes kasi sedar sama mca sudah lama jadi bangang kerna jadi kuli umnu-BN.
gua mahu hingat sama lu ADUN Lau, lain jam lu musti jumpa suami Najeb, kaw tim kaw kaw. caya punya.
kawan gua kat kuantan ada cakap, mca akan buat surprise, tapi jangan manyak bising dan gua suruh dia orang baca itu, 'Sun Zu' punya buku.

"ikan buruk kepala musti buruk sampei ekor", orang cina dulu cakap meh

Modern Talking berkata...

CINA KOI... MALAYU KUAYY... hahaha

Tanpa Nama berkata...

Dia pula berkata, 'kalau nak, serah kepada saya sekarang, kerana jika pun diserah kepada PM, PM akan bagi kepada saya. Kalau kamu enggan serah kepada saya sekarang, saya akan buang memorandum kamu selepas PM serah kepada saya',"

kah.. kah.... kah.... sapa yg jadi PM ha...?????

Tanpa Nama berkata...

Cibai Pukimak punya Ezam. Senator di dalam kotak..kah..kah..

Penanggah berkata...

aiiiyaaa.. manyak busat cilakak punya olang.. gua mau bodek sama PM pun mau ikut itu protokol ka.. klau lu mau wang kasi cakap la.. gua boleh bayar maa..

Tanpa Nama berkata...

hahaha.... kalau nak senang utk jumpe najib, mengakule kene liwat, pasti anda akan di layan seperti bidadari.. ini ape kelas setakat adun je...

nak lagi power mengaku kene liwat ngn obama... hahaha.. ketawa sampai esok...

Tanpa Nama berkata...

Hal bodiguard memang camtu, Kebanyakan berlagak, poyo poyo, macamla dia ni orang penting sangat, bukan ajer najib punya bodiguard, dalam pakatan pon ada yg kaki lagak.

Mau ajer aku ludah muka bodiguard2 eksen ni, cari dia kat rumah, pukul ramai2, nasib baik masih ingat tuhan

Kepada bodiguard2 toksah dok eksyen la, perut buncit bukan kuat, perut yg tak buleh buncit tu lebeh kuat, keras berketak2.

Memang menyampah tul kat bodiguard, samaada yg tetap atau part time, dahla bodo tak sekolah, nak himpit pemimpin saja, dalam pakatan pun ada yg lupa kawan sejak dilantik jadi bodiguard part time, macam pukimak perangai ... otak bodoh

Tanpa Nama berkata...

kening kanan dia ada dua cabang!!!

Tanpa Nama berkata...

ITU LA HARGA DIRI PECACAI
DAN BALACI UMNGOK @ BeEnd,
alias BARUA NASIONAL!

La baru hangpa tau,
Tahap kesombongan puak2
gerombolan ni bahkan lebih teruk
dari Zionis!

Nama saja Islam tapi perangai,
Iblis dan Setan pun kalah
dengan depa ni!

Tanpa Nama berkata...

Pengawal ni memang keturunan Hang Tuah, sebab tu dia taat gile pada tuannya. Kalau dia keturunan Hang Jebat, tentu dia tak buat macam tu.

Hang Li Po
Hang Tu Wah
Hang Je Bat
Hang Li Kiew
Hang Kas Tu Lie
Hang Le Kiat

Hang Nak Pi Mana, tu orang kedah