Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Julai 2010

KEBENCIAN TERHADAP YANG ZALIM





YANG ZALIM WAJIB DILAWAN




NAJIB DI DAKWA TERDESAK GUNA ULAMA TEKAN LEMAHKAN PAS - minsider

Najib Razak terdesak sehingga terpaksa menggunakan ulama dan mufti dalam isu syor kerjasama Umno-PAS, sekali gus mencetuskan persepsi negatif tentang PAS, dakwa pemimpin-pemimpin parti Islam itu.

Naib Presiden PAS uan Ibrahim Tuan Man berkata tindakan Najib selaku Perdana Menteri dan Presiden Umno menggunakan ulama dan mufti juga kelihatan mahu mengenakan tekanan ke atas PAS dalam isu kerjasama kedua-dua parti.

“Apabila PAS tolak Umno, ia akan memberikan gambaran negatif di kalangan masyarakat bahawa PAS tidak mahukan perpaduan.

“Jadi Najib sengaja menggunakan ulama dan mufti untuk menaikkan semula kredibiliti Umno selepas ia mula hilang kepercayaan di kalangan orang Melayu.

“Bagi saya ia hanya satu kaedah lapuk yang digunakan untuk menjatuhkan pihak pembangkang,” kata beliau kepada The Malaysian Insider petang ini.

Beliau juga berkata soal rundingan Umno dan PAS yang dibangkitkan sebelum ini juga adalah untuk mengalihkan perhatian dan kemarahan rakyat kepada kerajaan.

“Sebelum ini banyak perkara yang telah membangkitkan kemarahan rakyat termasuk pemotongan subsidi, rasuah, judi dan sebagainya, jadi Perdana Menteri sengaja mengalihkan perkara ini.

KAH KAH KAH…

woit… LIHAT KENYATAAN INI…. kah kah kah..

woit… DALAM KENYATAAN INI ADA KUTUKAN TERHADAP GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah…ADA KEBENCIAN TERHADAP GEROMBOLAN…. kah kah kah..

woit… BANDINGKAN DENGAN KENYATAAN DIATAS ….kah kah kah..

kah kah kah…. TIDAK ADA KEBENCIAN TERHADAP GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah…HANYA JAGA JAGA PERMAINAN MEDIA…. kah kah kah

5 ulasan:

pak leman berkata...

Pas dah sedar bahwa mereka hanyalah keldai dap...bersama pakatan pun hanya berjuang nak jadikan anwar pm..tapi kuasa sebenar pada dap..bagus pas..bagus!

MahadeyBersiong berkata...

Gerombolan ni memang pandai main lah, sialan betul! Isu sebenar tenggelam.

Sebelum harga gula petrol gas naik gerombolan main isu pasir Selangor , untuk memecahkan kemarahan rakyat.

Lepas tu dia main isu perpaduan untuk membenam isu harga gula petrol gas naik.

P/s : Dalam situasi sekarang, gerombolan kelihatan menang bergaya.

mosabit berkata...

yg bodohnya sebagian pemimpin pas yg menyanyi berduit bersama umno....
siapa dia penyanyi itu?....nash ...lah...nash left handed ker right handed.......??...

kah kah kah kah kah kah ....

Lang berkata...

peraduan cari kambing hitam waktu malam tanpa bulan dan bintang... lihat kambing mana yang kena...

isu perkauman sudah puas didendang... tak caya tengok pak leman...

Tanpa Nama berkata...

Pak leman dan kuncu2 gerombolan amat berasa mereka cerdik...pak leman lebey suka pada cukong2 dan pemain2 politik UBN yang lahap kuasa dan uang.
Tahap Pas yang makin berkembang menakutkan gerombolan yg makin perlukan tali hayat dan SOS dari Org2 Melayu..

-Aku juga Melayu-