Jumaat, 23 Julai 2010

MAT MONGOL JADI MAT CIPUT




AGEN ASING BOCOR MAKLUMAT KEPADA MALAYSIA KINI






PM TABUR RM50K UNTUK DAPAT LIPUTAN AKHBAR AMERIKA
– mkini

Najib Razak membayar sebuah firma perunding politik yang berpangkalan di Washington RM50,000 (US$15,000) untuk membantunya memastikan rencana pendapat pengarang yang ditulisnya, diterbitkan di akhbar-akhbar utama di Amerika Syarikat.

Dan sekiranya hasil tulisannya itu disiarkan, maka perdana menteri akan mengeluarkan bayaran tambahan RM50,000 sebagai habuan untuk 'yuran kejayaan' kepada perunding berkenaan.

Perkara ini didedahkan menerusi dokumen yang difailkan di bawah Akta Pendaftaran Agen Asing oleh firma Quinn Gillespie & Associates (QGA), sebuah badan perunding perhubungan awam dan pelobi yang terkemuka di Washington DC.

Menurut dokumen yang diperolehi oleh Malaysiakini, QGA diberi tugas oleh sebuah lagi firma perunding, Kumpulan The Laurus, bagi cuba menyakinkan akhbar utama di Amerika bagi menyiarkan artikel Najib.

KAH KAH KAH…

woit… MAT MONGOL INI CIPUT BETUL…. kah kah kah..

woit… SELALU AKHBAR BAAR KALAU MINTA KITA TULIS…. kah kah kah..

kah kah kah… INI SUDAH TERBALIK KOT…. kah kah kah…

kah kah kah… PASAL APA DESPRATE SANGAT NI… kah kah kah…

woit... DAH GILA NAK JADI AJEN ASING KE?... kah kah kah..

woit… ANWAR LAIN… DIA AJEN YAHUDI…. kah kah kah..

woit… ANWAR LAIN… DIA AJEN CIA…. kah kah kah..

nota:
bayangkan siapa agaknya yang
memberikan maklumat ini kepada malaysiakini
maklumat tersorok macam ini bukan senang hendak ditemui

maklumat ini pasti telah disampaikan oleh ajen asing
kepada malaysia kini. ajen asing ini dizaman madey
cemburu kerana kejayaan pembanghunan malaysia
sekarang ajen asing ini sedang bekerja keras
menggali pasir di selangor kah kah kah


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak baik memburukkan Perdana Menteri kita sendiri. YAB Dato Seri Abdul Tun Razak adalah pemimpin yang kita pilih, yang akan membangunkan negara kita kearah kejayaan dan RM50,000 hanyalah wang yang sedikit bagi mebolehkan negara kita dikenali di seluruh dunia. Kita harus menyanjung khidmat beliau. Tanpa YAB Dato Seri Najib mungkin hidup kita menjadi tanpa haluan dan tanpa arah.

Tanpa Nama berkata...

maju jugak ye bang malaysia zaman madey..dalam mase2 harta kene rembat tu..kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Nasarudin cakap dia tak cakap macam tu... kalaulah aku jadi macam dia tu, aku terus je inform kat boss-boss aku untuk clear my name... tak delah boss-boss aku komen based dengan cerita yang tak betul... apa si Nasarudin nie still guna 'telegraph'...

umar al khattab berkata...

...
haaaaa tuuu diaaaa
kita tunggu nanti najib selamba cakap

"..itu semua fitnah pembangkang"

najib mana berani saman
najib mana berani naik court
pengecut ciput yillek podah chi cheit
asyik buat muka bodoh
muka do-no ..semua orang sudah tau

...woitt...! bak kata KJ

"kita janganlah desperate sangat"

kah kah kah kah kah
terima kasih james bond

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2010 Julai 23 01:20,

ko ni skema la dol tulis mcm budak2pi sekolah pasal politik dulu labaru ko paham ni ckap mcm budak baru belajar politik ke dol..

apa ko ingat najib tu tuhan ke? sebelum najib jadi Pm hidup aku ada je arah, ko ni terlalu bertuhan manusia sebab tu otak ko jadi sembab, tak mampu berfikiran kritis sebab tu ko tulis mcm ni kesian.

siapa pilih najib ni? aku tak pilih di, dan aku yakin majoriti rakyat tak pilih dia, dia pilih diri dia sendiri la dol ok!

negara ni dah membangun dah pun 50 tahun dahulu ok! sebelum najib jadi pm lagi ok!

aku rasa ko ni bangsa makan atas pnggan emas dan berak dalam tandas emas kot sebab tu ko ckp rm50k tu sikit, kepala otak ko berjambul la, rm5ok tu kalau bagi makan 10ribu orng pun kenyang gak, ko pernah pikir tu?

who care if negara kita dikenali or not? thailand dan indonesia tak pernah pun melabur or buat promosi yang besar2 for their country but orng luar kenal gak negara dorang, backpacker (pelancong budget) kalau nak ke asia mesti pilih thailand atau indonesia tapi malaysia hanya transit sahaja sebab apa mereka tak nak ke sini? sebab kita ni poyo! understand ?wakakaka..

-anton-

melako.. berkata...

w0it tanpa nama 2010 Julai 23 01:20...
k0 ni b0d0 piang bet0l la...sape plak yg pilih Najibtuya jd PM Mesia....?pengundi hantu je yg pilih dia...




lg satu!!!!klu ye p0n k0 syg kat najibtuya tu,nama dia k0 letak la bet0l2..mangkuk hayun punyer org..hahaha

Tanpa Nama berkata...

"tak baik memburukkan Perdana Menteri kita sendiri. YAB Dato Seri Abdul Tun Razak adalah pemimpin yang kita pilih, yang akan membangunkan negara kita kearah kejayaan dan RM50,000 hanyalah wang yang sedikit bagi mebolehkan negara kita dikenali di seluruh dunia. Kita harus menyanjung khidmat beliau. Tanpa YAB Dato Seri Najib mungkin hidup kita menjadi tanpa haluan dan tanpa arah" kah... kah... kah... woit... datang dari mana Mamat nih.. selama ni duduk dalam gua ke? Mat Mongol ni jahat gile babi pun masih nak disanjungnye... ade ker tibai puki org lain, bunuh org, makan rasuah, salah guna kuasa dan 1001 macam lagi kejahatan. Tapi yang last part tu btul la, tanpa Mat Mongol mungkin hidup kita tanpa haluan dan tanpa arah... bukan mungkin lagi tapi memang berlaku dah... Malaysia ni dah tak de arah lagi... dan haluan menuju kehancuran... kepada mamat tanpa nama@2010 Julai 23 01:20 kau pergi la sambung tido dalam gua tue... kah... kah... kah...

mosabit berkata...

YAB Dato Seri Abdul Tun Razak??????????????

ini anon 01:20 ni keluar dari burit mana ni????...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Engkau ni JJ memang handal... patutlah Mat Mongol hantar engkau kesana....Suami Najib keluar dalam Martha Stewart tu engkau punya hal lah tu ye... yang mat salleh tu dapat RM50,000...engkau dapat berapa pulak.... jadi wakil rakyat jadi duta .... peerrrhhh.

Lang berkata...

satu tempat yang tak berani pm lawat...

mana tempat tu?...

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA; YANG AKU TAHU PAKATAN MESTI MENANG KAT SARAWAK.INI YANG BAGI KOMEN BAIK PUNYA NI MUNGKIN ANAK HARAM NAJIB NI.INI YANG JULAI 23 JAM 01;20 TU.TU ADA TAIK PALAT LAGI KAT PALA DIA KESAN AIR MANI NAJIB.

Tanpa Nama berkata...

Tarak guna punya PM.Mahu meniaga nama dia kat AS.

Kenape laaaaah banyak hangat fe'el PM sekoq ni...dirasuk hantu badak ker...hingga kini hampir dua tahun jadi PM ikut bontot madey 2020, dok bbesar puja ayah sendiri, menggalak kroni dan rasuah sana sini....


vikmoro kombet