Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Julai 2010

NATANG BEWOK




HANTAR TERUS KE TANJUNG RAMBUTAN



MAHFIZ : UMNO DEMAM , TUDUH SESAT TAPI PELAWA - mkini

PAS hari ini bersedia menyediakan pakar sakit jiwa kepada Umno dan timbalan presiden parti itu, Muhyiddin Yassin, kerana masih membangkitkan isu kerjasama PAS-Umno meskipun parti Islam itu secara jelas menolak pelawaan Umno itu, kata naib presiden PAS, Mahfuz Omar.

Hakahdaily memetik Mahfuz ketika diminta mengulas perkara itu berkata, Umno juga seperti terkena demam panas yang kuat sehingga mengganggu fungsi otak mereka.

"Kita dah kata dah tak nak, duk bercakap lagi. Orang yang duk bercakap sorang-sorang ni ada problem la. Kita sedia sediakan khidmat pakar psikiatri untuk Umno dan Muhyiddin," katanya sinis.

Mengulas lanjut, ahli parlimen Pokok Sena itu berkata, Umno secara jelas membuktikan mereka dalam keadaan kritikal dan sangat lemah sehingga terpaksa mempelawa PAS.

"Setelah tuduh PAS sesat, kemudian nak pelawa kerjasama pulak.

"Sekarang Umno melihat hanya PAS yang boleh jadi talian hayat kepada mereka tapi PAS sudah jelas, tidak mahu menanggung biawak hidup," katanya.

KAH KAH KAH…

woit…. APALAH MAHFUZ NI…BOCORKAN RAHSIA SEMBAB….. kah kah kah…

kah kah kah…. MALIKUL SEMBAB SUDAH LAMA MERENG …kah kah kah..

woit... KEPALA DI BALUT DAGING... MERENG JADINYA... kah kah kah...

woit… NAK HANTAR WAD LIMA UNIVERSITI HOSPITAL?... kah kah kah..

kah kah kah… ATAU TERUS KE TANJUNG RAMBUTAN ATAU TAMPOI..kah kah kah..

kah kah kah… SAHEH MEMIKUL BIAWAK HIDUP???… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MEMUKUL IBRAHIM ALI RINGAN JUGA… INI NATANG BEWOK… kah kah kah…

kah kah kah... NATANG BEWOK INI MENCAKAR... kah kah kah

INGAT PAS BODOH NAK PIKUL NATANG BEWOK



8 ulasan:

MahadeyBersiong berkata...

kah kah kah ameno ameno...kan dah kena starlight kat dahi kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sembab jd bebal sbb byk makan daging kot,xphm2 ke,xreti bhasa ke,menteri pelajaran otak mereng abis budk2 sekolah..woi sembab sedau la

Tanpa Nama berkata...

Aku suka makan bewak..sedappp...

Kalo sembab lalu depan aku, terus aku sembelih buat gulai saja menatang biawak ni...

mi-phg berkata...

SAJA DIA MERAPU NAK TENGOK ORG YG SUKA SAMBUT CAKAP MERAPU NI NAK MERAPU SAMA KE SEBAB UTUSAN MELAYAU DOK TUNGGU NAK MERAPU SAMA..

matstimketum berkata...

gobin sin pun kata alsembab tak sekolah sebab tak tahu undang-undang penguatkuasaan pasir ditangan kerajaan persekutuan. malulah dapat tpm yang baghal.

kerandut et le testicule berkata...

sembab yg bodoh lagi vas te faire encule!

sonduk solaie ado berkata...

kalo bewak dah berpadu-padu dengan PAS...apa jadi pulak dengan KATAK kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Patutnya Mohiden lempang Shafii Abebal tu dulu... apa ke hal ko kata PAS parti ajaran sesat...kita dok rancang nak guna 'isu kejasama' pulak, nak bodek, nak provok, nak manipulasi..nak godeh pulak isu tali hayat kita nih... alih2 ko kata PAS ajaran sesat...Binawe lu. Sekarang mereka kata aku sakit jiwa pulak.Memang pun aku kureng betul akhir2 ni....serabut banyak sebab..Bala, hantuya...kapal selam, harga barang naikkkkkkkkkk patut rakyat dihulukan, pencapaian ditambahkan...

vicmoro kombet..