Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Julai 2010

CERITA HANTU BERTAMBAH SERAM





MUKA DUA BANTAL BARU




BALA DEDAH KETERANGAN DI PARIS , NAMAKAN DUA MUKA BARU
- minsider

Detektif persendirian P Balasubramaniam mengeluarkan intipati 19 perkara berkaitan keterangannya yang diberikan kepada pihak berkuasa Perancis berhubung komisen pembelian kapal selam oleh Malaysia, yang pernah dikaitkan dengan kes pembunuhan wanita Mongolia.

Antara lain Balasubramaniam menimbulkan dua nama baru dalam keterangannya Isnin lalu iaitu Major Rahim dan Abdul Rahim Saad.

Balasubramaniam yang kini berada di luar negara sejak dua tahun lalu memberikan keterangan kepada polis Perancis selama tiga di Direction Centrale de la Police Judiciare DNIF, Nanterre, Paris.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan awal hari ini Balasubramaniam walaupun minggu lalu menyifatkan penganalsis politik Abdul Razak Baginda sebagai tidak bersalah tetapi dilihat menjelaskan secara mendalam peranan beliau dalam urusan pembelian kapal selam ini.

“Hubungan Razak Baginda dengan Perdana Menteri sekarang, maklumat dan kejadian-kejadian yang dimaklumkan oleh Razak Baginda kepada saya termasuk SMS yang dihantar oleh Perdana Menteri kepada Razak ketika ditahan berhubung pembunuhan (wanita Mongolia) Altantunya,” kata Balasubramaniam dalam kenyataannya.

KAH KAH KAH…

woit…. ADA LAGI MUKA BARU?.... kah kah kah..

woit…. INI BARU LAHIR KE…. ATAU BARU BERSALIN KULIT?.... kah kah kah..

11 ulasan:

umar al khattab berkata...

...nah amik kau

bogelkan kejahatan mereka. biar 1malaya tahu apa itu kebenaran.

selama ini 1malaya ditipooo rtm dan tv3suku. ini baru betul-betul cerita thriller. genre penyiasatan dan pembunuhan. menarik untuk diikuti!

orang luar sudah bikin filem altantuya. kita???? buat novel altantuya sudah la. nanti buat filem, finas tak lepas. tapi kalau buat novel, KDN rampassssss.

alih-alih terbitkan dalam blog saja-lahhh KAH KAH KAH KAH KAH

Hadis Nabi bermaksud "ucapkanlah kebenaran sekalipun ia pahit". syaabbbass Balasubramaniam

OrkEd Desa berkata...

x cukup2 lg pelakon yg ade dlm drama swasta termahal pernah dibentang kpd rakyat malaysia???

ni mengalahkan gu jun pyo ni...x suke la...bila nak tamat drama terbitan bik mama n small penister nih???

mosabit berkata...

2 nama yg sama??....

satu meja rahim...yg satu lagi bangku rahim kot....

apa la bala ni ..tak habis habis nak bantu altantuya....

kesianlah sikit .... mana mak nak letak muka nyah?...

kalau gitu baik masa bayi dulu mak ni di buang dalam lubang jamban ker..dlm tong sampah ker..

kah kah kah kah kah kah ....

sonduk solaie ado berkata...

zol the bisul nordin pun rahsia seluar dalam kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

dedah jangan tak dedah.., dedah sampai londeh, nampak semua kepala bana, kurap, panau, bisul... sori zul kulum.., bukan trademark ko sorang je bisul tu... najis pun ada gak.... share2 la bisul tu... hahaha

media perancis siap sedia untuk membongkar.., seperti utusan meloya dua tiga hari ni dok cite pasal pasir.., tdo pasir, makan pasir, ngentot pasir.....


-sposen dua-

Tanpa Nama berkata...

woitt..MEJAR RAHIM NI SAPA...kah kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

The Big Mama and The Small Penister.... that was a good one kah.. kah... kah...

azean berkata...

Bukankah Mr Najib sudah bersumpah dalam masjid,beliau tidak kenal Altantuya.kenapa 1 Malysia tidak percayakah...atau Mr Najib termakan sumpah..berhati2lah pula Mr saifool jangan anda pun turut termakan sumpah liwat.

Tanpa Nama berkata...

Haa terberak pasir la kau Bik Mama dan isteri serta kaum kerabat yg bersubahat..nasib baik ada org yg berperinsip mcm Bala.walaupun dia bukan islam tapi dia berani menegakkan kebenaran.tidak seperti yg lain2..nama saja melayu islam tapi perangai mengalahkan kafir laknatullah..

opisboi berkata...

bini bik mama dah kecut teloq

FaridShah berkata...

abisla nyah...kena kensel flight ke Paris! London okay ker??

kah..kah..kah

nyah...ko shopping kat pekan aje lar

kah..kah..kah