Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Julai 2010

MI NO UNDERSTAND




NATANG GAPO TRANSFORMASI NI?




UMNO PERLUKAN LAKUKAN PROSES PEMBAHRUAN POLITIK DENGAN SEGERA : MUHYIDDIN-berita hairan

Muhyiddin Yassin, berkata UMNO perlu melakukan proses pembaharuan politik dengan segera bagi mendapatkan semula keyakinan rakyat.

Beliau berkata, proses pembaharuan politik Umno masih perlahan dan sekiranya parti tidak mengambil tindakan segera berhubung perkara itu, ia mungkin akan menjadi ancaman kepada parti pada pilihan raya umum akan datang.

"Proses transformasi politik (UMNO) agak lambat sedikit. Kita harus usahakan apa saja kehendak rakyat supaya keperluan yang hendak dilihat masyarakat dilaksanakan.

"Ia perlu dibuat segera. Satu proses pembaharuan perlu dibuat segera," katanya.


KAH KAH KAH


woit… PEMBAHARUAN APA NI?.... kah kah kah…

kah kah kah…. APA YANG NAK DI PEM…. kah kah kah..

woit… APA YANG NAK DI HARU … kah kah kah…

woit… HARUAN APA?.... kah kah kah…

kah kah kah…. HARUAN SUKA MAKAN IBRAHIM ALI?.... kah kah kah….

woit… RAKYAT SELURUH MALAYSIA KATA SEMUA OKAY?... kah kah kah..

woit….TAPI MAK CIK FELDA TAK PAHAM APA NATANG GAPO PROSES…kah kah kah..

woit… MAK CIK FELDA TAK PAHAM AM NATANG GAPO TRANSFORMASI… kah kah kah…

nota:
transformasi ini wayang gapo?
kah kah kah


6 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT,

Bukan wayang la... tapi teater la... hahaha

umar al khattab berkata...

"Kita harus usahakan apa saja kehendak rakyat supaya keperluan yang hendak dilihat masyarakat dilaksanakan.
"

jom gelak ramai-ramai, berdekah-dekah hingga putus tali barut. eh silap, tali perut

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

woit...usahakan kehendak rakyat, kepala bana apa ????

...woit...! rakyat nak tahu

siapa pembunuh altantuya
siapa suruh seludup enjin jet
siapa sapu 12billion pkfz
siapa sapu komisen 500Juta kapal yang tak boleh menyelammmmm

siapa yang plan baiieekk punya
sampai 5 ekor katak lompat parti

kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

UMNO tak habis-habis melalak nak berubah/transformasi tapi tahu apa ertinya reformasi/transformasi. maknaynya senang ajae buang Ketuanan Melayu dan gantikan dengan Ketuanan Rakyat, pastilah para pengisap darah/kapitalis UMNO liat nat berubah sampai bila-bila pun.dah biasa sunglap berbilion-bion RM dengan cara menipu orang Melayu di kampung/FELDA/Universiti/masjid maka teruskan saja berserabut MELALAK nak berubah/transformasi, isinya tiada, yang ada asyik persembahkan berbagai-bagai tarian dari semua etnik apa halnya? Sampai naik boring macam itulah trasnformasi yang nak dibawa.

opisboi berkata...

umno lubang kubur mu dah hampir....makin kuat korang moroyan bermakna makin dekat korang nak di kuburkan....ayuh balaci, kroni, lembu, pukida, pukisa(perkasa) ayuh menyalak lagi banyak2...

mosabit berkata...

ini transfomasi.. maknanya dlm basa melayu.....kena teran sampai mati...

amacam ader betul ka??....bikos mi no spik inlis.....

kah kah kah kah kah kah ....

mi-phg berkata...

Dia sindir najib suruh turun dia nak naik pulak. pedo'oh je dia ni.