Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Julai 2010

MARI KITA KETAWA PETANG KHAMIS




BERBANGGA LAH DENGAN BUDAYA POLITIK BANGSA



nota:
tolong jangan hina mereka
tolong jangan ketawa
mereka adalah masa depan lepas puasa kah kah kah

10 ulasan:

umar al khattab berkata...

ha ha ha
si khalid ibrahim pun pandai
sudah pandai berpolitik
mana boleh asyik kena hantam dengan si muka sembab

syabasssss khalid
"kalau TPM tak tangkap, dia pun bersubahat"

kah kah kah kah ----memang bijak

tpm sudah ludah ke langit, ----silap haribulan ludah akan kembali ke daging-daging dimukanya

Tanpa Nama berkata...

Bila pula UMNO dan Melayu Pekasam nak buat demo enjin jet hilang dan kapal selam yang timbul???

Tanpa Nama berkata...

UMNO sekarang penggalak DEMO haram tapi halal, negara dah tiada polis atau dah kekenyangan?

C++ berkata...

Bhai TT,

Betul tue... kesian la kat depa... bahan sembelihan... hahaha..

TT... esok minyak petrol dijangka naik... 10 sen kot... isu panas nih..

Gua ader tulis kat blog gua...

Tanpa Nama berkata...

Harga petrol dan diesel akan dinaikkan 5 sen berkuatkuasa tengah malam ini.sumber dari malaysiakini (6.40ptg)

Tanpa Nama berkata...

Pak cik TT,
Kalau minyak naik tak apa.
Nanti kalau piem naik minyak, siap kau semua!
hup hup hup.Horeyyyyyyy!

kembara putih berkata...

Yang berdemo tu mewakili pencuri2 pasir yang makin kepanasan sekarang.

opisboi berkata...

pukiesa & umco dah mengamuk sebab projek pasir depa tak masyukkkkkk....hahahahahahahahaa padan muda mail kijo hasil dah tak de nak mentain bini mude....

Tanpa Nama berkata...

oklah tu TT...

sekurang2nya budaya berdemonstrasi ni dah makin jadi budaya kita.. hahahah

syabas kepada mereka2 yg berdemonstrasi depan SUK tu...

blogenstarz berkata...

Yang peningnya ...
Berebut2 rakyat dari Singapura , Thailand dan Indonesia membeli barangan tersebut dari Malaysia...
Mengapa ya ?