Khamis, 19 Ogos 2010

BAHAN SEJARAH DI MUSNAH - CUKONG DI PILIHARA





HABIS TANAH TANAH ORANG MELAYU LESAP DI BAHAN CUKONG





UDA BUAT SEMULA KAJIAN PENJARA PUDU
–berita hairan

UDA Holdings Bhd menghantar semula pelan pembangunan Penjara Pudu yang sebelum ini dianggarkan RM5 bilion kepada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) untuk mengkaji semula pasaran semasa, pulangan dan permintaan kerajaan terhadap kepentingan Bumiputera.

Pengerusinya, Nur Jazlan Mohamed berkata, kajian itu akan dihantar kepada DBKL dalam masa terdekat untuk kelulusan dan kosnya yang belum dimuktamadkan melebihi sedikit daripada anggaran sebelum ini.

“Kajian semula ini juga mengambil kira keupayaan UDA sendiri dan permintaan kerajaan untuk kepentingan Bumiputera menyediakan lebih banyak apartmen yang menggalakkan pemiliknya untuk tinggal di kawasan bandar.


KAH KAH KAH…


woit… INI BERITA TAK JELAS… kah kah kah..

woit…. BUAT KAJIAN SEMULA?.... kah kah kah..

woit… ADA SESUATU YANG TAK KENA…. kah kah kah..

woit… INI HARTA VINCENT TAN ATAU HARTA UDA?.... kah kah kah

kah kah kah… ATAU UDA HANYA JADI MUKA DEPAN UNTUK CUKONG INI…kah kah kah..

kah kah kah... CUKONG AKAN CUBA MENGAMBIL TANAH DENGAN MENGUNAKAN NAMA ORANG MELAYU... kah kah kah.

6 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Sudah dipecah , sudah diroboh , sudah diruntuh dan sudah di binasa dengan nada yang amat bodoh sombong...sekarang bahru nak tunjuk pelan dan buat kajian semula.

Tanpa Nama berkata...

saksikan jelas terang2 depan mata, INILAH MELAYU UMNO, atas nama BUMIPUTERA untuk MENGHALALKAN apa yang dikatakan MASYYYUUUUKKKKK..... sedarlah melayu siapa yang berkuasa sebenarnya antara ahli politik dengan CUKONG...

Tanpa Nama berkata...

Nak kaji pulak balik, bangunan Penjara Pudu pun abih menyembah bumi diruntuhkan, baru nak kaji balik.. tak yah susah buat kajian, sok masa PRU13, kita pangkah PR pas tu siasatan terperinci segala kebejatan rasuah BN... wuuiihhh nampaknya Tun Mahafiraun dah terketaq-ketaq lutut tu...

Tanpa Nama berkata...

bro sham.
wa doakan akan tiba masa nanti, suara lu didengar di dalam parlimen bila pakatan rakyat mengambilalih dari barisan nasional, kelayakkan lu di dalam menyampaikan pandangan, kelayakkan lu di dalam memberi pandangan yang baik dan berkualiti melayakkan lu menjadi ahli parlimen..wa harap anwar ibrahim sebagai leader di dalam pakatan rakyat dapat meletakkan lu bertanding di kulim lawan zul nordin pilihanraya akan datang..tapi wa fikir jika husam musa bagi lu peluang bertanding lawan dengan brahim ali di pasir mas pun bagus juga praya akan datang.

Lang berkata...

"setakat ni... pelakon2 mengikut skrip yang disediakan dengan sungguh2... saya amat berpuas hati... felem ini bakal jadi box opis... aku kaya.. aku kaya..." komen pengarah terkenal dalam wawancara beliau dalam sidang akhbar di wisma puteridaya

Tanpa Nama berkata...

SEMUANYA BELUM MUKTAMAD....

SELARASKAN, SELARASKAN DULU DENGAN CECUKONG ITU.....

PEDULI APA SAMA AIRMATA DAN DEMO...

1MALAYSIA, APA DIDAHULUKAN APA DIUTAMAKAN....BELUM MUKTAMAD JUGA LUNCAI OOOI... SELARASKAN, SELARASKAN....


jalan JPJ, panji