Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Ogos 2010

MARI KITA SENYUM LAGI SEBELUM BERBUKA !




KALAU BODOH JANGAN BERI TAHU ORANG RAMAI




nota:


dalam bahasa inggeris wanking
dalam bahasa china pa chu ching
dalam bahasa siam chakwow
dalam bahasa belanda ekliik
dalam bahasa french enculez
dalam bahasa urdu lakom
dalam bahasa turki rekak


tahu kah anda dalam bahasa melayu ?


dalam bahasa melayu BERDITARI
berdiri dalam tangan sendiri kah kah kah

16 ulasan:

Lang berkata...

hanya piem saja yang

i help u, u help me...

mosabit berkata...

dalam bahasa umnok???...

CEPABASAMPAN....Cekik pala bana sampai pancut....

kah kah kah kah kah kah .....

Mr Nyox berkata...

mintak paul teka aaaa
kikikiki

http://nyox84.blogspot.com

UMNO GILA berkata...

BERDITARI...Berdiri dengan tangan sendiri kah kah kah dah macam sarkas....Aduhaiii...Malaysia Boleh

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi bro... hantar peluru kat diri sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Setuju sesangat..

Juak-juak um-NGOK nie memang BODOH tak boleh nak diajar. Cerdik BERUK tak boleh diikut.

-madir-

almatayer berkata...

kenapa la juak2 nie suka sanggat nak tunjuk kebodohan dan kemaluan pada orang ramai..

PCC berkata...

Woit.. Silap...perkataan bahasa Melayu yang betul untuk melancap ialah ONANI..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lu jangan men-men, wa sudah 24 tahun jadi loyar...lu sapa, wa sapa... kik kik kik

Suku Samdol berkata...

kah kah kah
BERDITARI - aku belajar perkataan baru hari ini.
kamus dewan akan ambik tak perkataan ini Hicam?
prof kangkong ada pernah reka perkataan tak selama dia jadik kangkong nih?

Tanpa Nama berkata...

Peluru M-16: Polis siasat kemungkinan hantar sendiri

http://malaysiakini.com/news/140524

Tanpa Nama berkata...

last2 mati gali kubur sendiri tulah umno be endddd...the end

Tanpa Nama berkata...

TT,
Tumpang sekaki:

Altantuya bomb diri sendiri,
Kugan gantung diri sendiri,
Yang shahid diMemali apa terjadi,
Seorang mati dalam demo diKT,pun bunuh diri.....senang sungguh polis buat teori.

Battle Of The Band berkata...

kah kah kah selain perkataan baru BERDITARI perkataan lama ONANI ATAU MELANCAP ada perkataan lain yang jarang-jarang didengar tapi selalu disebut sekitar tahun 80an didaerah Ampangan dan Paroi.

Perkataan CAPMELAN atau GRETOL cukup baik untuk golongan gerombolan yang suka menunjukkan bangang tahap kemaluan.

Tanpa Nama berkata...

Aku jumpa Shahidan Kassim semalam, beli juadah puasa... teringat aku pasal kangkong-kangkong ni...

dia graduate PHD dari Universiti Kangkung Utara Malaysia... thesis dia, propessor yang kena buang UKUM kaki kuat membodek tolong buatkan.. bayarannya, aku tak tau...

Dia sudah jadi Dr Shahidan Kassim gitu... adala pokcik tua tolong payungkan dia semasa hujan tatkala membeli juadah berbuka tu... kesian aku tengok muka pokcik tu, muka munkee boloh punyer worang..

dariana berkata...

dlm bahasa thai...

LAKORN SRI THAMMARAT...
berlakon...itu tuduhan keparat