Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 19 Ogos 2010

TEDATARI BUKAN BERDATARI




LIHAT DAN NIKMATLAH




nota:

tangan kiri dan tangan kanan
ada lah dua kekasih yang paling setia
kepada kamu - cintai laaa mereka
seperti kamu mencintai dirimu




PELURU M-16 : POLIS SIASAT KEMUNGKINAN HANTAR SENDIRI
- malaysiakini

Ahli parlimen Petaling Jaya Utara Tony Pua hari ini hadir ke balai polis Mutiara Damansara sekali lagi untuk siasatan berhubung ugutan dan kiriman peluru yang diterimanya sebelum ini.

Pua yang berada selama kira-kira 45 minit di balai tersebut berkata, siasatan itu bagi memastikan bahawa kiriman itu tidak dihantar oleh dirinya sendiri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. INI BARU TEPAT MALAYSIA BOLEEEEEEH…. kah kah kah..

kah kah kah…. ANWAR IBRAHIM…. TUMBUK MATA SENDIRI….. kah kah kah..

kah kah kah… BENG HOCK CEKIK LEHER SENDIRI….. kah kah kah..

kah kah kah… TONY PUA HANTAR PELURU SENDIRI…. kah kah kah..

kah kah kah… INI BUKAN LAGI KES BERDATARI…. kah kah kah..

woit… INI SUDAH JADI KES…. TEDATARI…. kah kah ka..

nota:
TEGANG DALAM TANGAN SENDIRI… kah kah kah


15 ulasan:

buloh berkata...

ini baru malaysia,
betul2 boleh
tersohor merata dunia

apapun, respek sama polis malaysia atas siasatan terperinci yang dilakukan.., polis malaysia no 1 dalam dunia.. kah kah kah...

pdrm betul2 buleh....

kena ragut, sendiri ragut
kena rogol, sendiri rogol

kah kah kah...

taniah polis...
wa salut sama luuu

Tanpa Nama berkata...

Tak baik cakap Tegang dalam tangan pasal tu hampir kepada zina tulisan dan tak baik kutuk polis .... mereka hanya menjalankan tugas yang diamanahkan oleh rakyat jelta

Tanpa Nama berkata...

buloh,
jangan cakap macam tu.
Thay are just doing their job.

Be fair in your comments.
Selamat berpuasa untuk semua yg berpuasa dan jangan buat lagi macam tu. Tak baik...

Tanpa Nama berkata...

kah...kah..kah....polis malaysia memang boleh !! Tak dapat selesai kes, pengadu pulak kena !!!

Rh. berkata...

Kepada Tanpa Nama (yang kecut nak letak nama).

Yes the cops are doing their job, but WHY?? I mean WHY only investigating the opposition???? Need I mention about the ALTANTUYA case???

Battle Of The Band berkata...

kah kah kah bukan tuduh tapi ikut statement yang diberikan:

1. Tumbuk mati sendiri

2. Cekik leher sendiri

3. Hantar peluru sendiri

kah kah kah orang gilo kalau baco pun dorang akan cakap...laie gilo dorang nih

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

macam nie la senang, apakata lu joint gerombolan, jumpa mat monggol minta lu jadi menteri pelajaran, then lu mansuhkan je matapelajaran pendidikan islam & moral.

p/s - tak tau apa ada dlm otak dorg nie. membusuk sampai ke taik.

nasib baik ketawa tak batal posa...
wakakakakakakakakakaka

mosabit berkata...

kah kah kah kah kah kah .....

apasal tak kata sifool liwat jubur sendiri haa???.......

kah kah kah kah kah kah ......

aduiiii aiiii...mampos ketawa macamni...tolongggggggggggg...

kah kah kah kah kah kah ....

Suku Samdol berkata...

Kepada Tanpa Nama 18:10 ... hang pi pa-chu-cheng la!

Lang berkata...

inilah pecahan dari pepatah melayu:

masuk bakul angkat sendiri...

bercambah menjadi...

mata lebam tumbuk sendiri...
hilang nyawa cekik sendiri...
hancur badan letup sendiri...
dubur koyak liwat sendiri?????

ketawa tak apa.. jangan ketawa sendiri2....

Bigfish berkata...

hari2 aku baca berita lawak kt malaysia ni. terhibur sungguh hati kakakakaka

Khun Pana aka johanssm berkata...

woi...kalau Toni Pua yang bawa peluro tu keBalai Polisi
Sudah tentulah peluro tu ada cap jari Toni...sudah tentulah ada dna si Toni.
Toni Pua terima peluro..sudah tentu ada cap Toni pada peluro..TAPI

Hairan , pelik dan ajaib..."Surat Mati Terjun" Teoh Beng Hock tidak dianalisa untok cari cap jari Teoh..tidak dianalisa cari dna Teoh pada surat tu.

Tanpa Nama berkata...

nanti kalau mati ..korek lubang tanam sendiri..kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

hahahaha..omak kita pun berdatari saja, terus keluar kita.... tak payah kawen2...

ramai dah orang pompuan sekarang, berdatari... takpayah kawen...boleh dapat anak...

tanpa nama 18:10 juga anak berdatari omak dia... hahahaha..betul tak?

kalau bodoh, jangan bagitahu orang.. pergi hantuk kepala kat dinding... selesai satu masalah..

silent scream berkata...

terbaik! satu malaysia sendiri!
enjin jet FE hilang sendiri
kapal selam tak boleh selam sendiri
masing2 selaras sendiri!

kah! kah! kah!