Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Ogos 2010

PECAH BERITA !!!! ELLLO ORANG ORANG PENCEN




INGATAN UNTUK YB YB DAN ORANG ORANG PENCEN !


jaga jaga sikit
jaga duit kwsp
jaga jaga anak dan cucu
jaga jaga kerbau dan lembu

bulan puasa nak datang

jangan sibuk dengan awek muda
bahaya kah kah kah !

ello abang aziz apa khabar?
ada sehat?
ada baik ?
ada makan roti ?

pandu baik baik
bulan puasa nak sampai
nanti naas pulak !

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Allo Encik TT, saya ni dah pencen juga tapi KWSP tak de, kerbau lembu takde... yang saya ada rumah besau macam istana, duit dalam bank berjuta-juta.. tapi boring le pencen-pencen ni tak de keje nak buat.. dok rumah asyik mengentel pun lame-lame bosan juge... nak bersuara org marahkan saya... ye la katanya saya ni dah pencen buat la cara pencen.. tapi boring betul la... tulong la Encik TT, macam mana ni...

Ikhlas drpd aku dah bosan,

Khir Toyol aka Pesara Lombong Pasir Haram

Tanpa Nama berkata...

KETUANAN MOO LAYU,i saw a photo of five MOO layus exiting the US Embassy, after delivering their protest letter...the irony is..they were all dressed up like MAT SALLEH...PERKASA.. WHAT HAPPEN TO KETUANAN MELAU? WHERE IS UR BAJU MELAYU AND SAMPINGS...NOT FORGETTING THE KRIS.... CAKAP KETUANAN MELAYU..TAPI GAYA MCM ORANG PTUIH..!!

Tanpa Nama berkata...

Bulan posa dah nak datang

bulan posa nih
anak-anak yatim puas makan free kat hotel-hotel

cuba hang sedekah biskut
dema buat tak tau
biskut dah tak laku

matstimketum berkata...

ello ni untuk bekas gerombolan adun permatang selangor ke? dia dah meninggalah pagi tadi! macam tragedi romeo dan juliet pulak.

Tanpa Nama berkata...

abang ajis? ajis sattar ye?
ehhh, dah serupa abang sudin pulak abang ajis ni,
abang sudin dalam do re mi iyelah tengah sessaak harga gula dah selaras jadi terpaksa kongsi cekik sekeping roti!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

ternow!terkincit!
-madey kimak- pengomen plg cepat dpt tangkap

KUALA LUMPUR: Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Permatang, Kuala Selangor, Datuk Abd Aziz Mohd Nor, 63, dan pembantu peribadinya, Siti Norazah, 43, ditemui mati ditembak di KM476 Lebuhraya Utara-Selatan dekat Sungai Buloh pagi tadi.

Mayat mangsa ditemui dalam kereta yang terbabas di tepi lebuh raya selepas ditembak di kepala.
Sementara itu, BERNAMA melaporkan Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar, berkata siasatan awal polis mendapati terdapat kesan tembakan di kepala kedua-dua mangsa.
"Siasatan juga mendapati tembakan dilepaskan dari bahagian dalam kenderaan yang dinaiki mangsa," katanya melalui laman Facebook.

Khalid berkata, polis turut menemui sepucuk pistol dalam kereta Abdul Aziz.

Mayat kedua-dua mangsa dihantar ke Hospital Sungai Buloh untuk bedah siasat.

-madey kimak-

mosabit berkata...

innalillahhh......matinya diumur standard...

yg mati terus mati...

yg hidup tak mati mati....pucuk dah mati..umur dah melepasi paras bahaya...asyik muntahkedarah harta rakyat.....

matilah rakyat macam ni....

Tanpa Nama berkata...

madey takut mati,harta sape nk jg,biar la dia idup lama lg,biar dia tgk ape dia dh buat..xinsaf2 lg,g aji xnk pulak tu,harta2 rompakan akn myusahkn dia nk mati..kita tgk je nti

Tanpa Nama berkata...

kadang-kadang orang pencen ni cakap lebih-lebih pulak macam dia jadi pm..
dah pencen buat cara pencen.kubur kata mari rumah kata pegi,ajal maut d'tangan tuhan,tapi tak cukup kah 22 tahun berkuku besi atau nak umur panjang supaya dapat tengok rumah yang di bina selama 50 tahun jatuh gedebab tergolek dog macam bik mama jatuh terkangkang tempoh ari.[PETANDA AWAL]

Tanpa Nama berkata...

" Setiap yang hidup pasti merasai mati"..mafhum firman.

banyak berbeza cara mati. si mati pandu kereta kawan, kawan kena tembak, si mati juga tertembak. pistol si mati punya...

salah guna dadah
salah guna pistol
salah guna dedah
salah guna bisul
salah guna visa
salah guna bahasa
salah guna pangkat
salah guna kudrat...

jalan JPJ panji.

Tanpa Nama berkata...

jangan gunakan agama untuk membonsaikan fikrah bloggers... pergi mampus la lu kalau nak bawa nasihat2 agama kat sini... lu orang boleh pergi semayang pagi petang siang malam kalau nak masuk syurga sesangat..

di sini tempat berblog, rasa tak puas hati boleh diterbitkan di sini. nak beragama, pergi la masjid surau mekah sana. nak masuk syurga, bukan berblog kat sini.

sini untuk tempat ketawa orang yang tak puas hati dengan kerajaan.

-gua bloggers yang pukimak!