Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Ogos 2010

SESUMPAH INI LAGI





TAK KAN SONGKOK TINGGI MACAM INI PANDAI BERBOHONG




PENDAKWA HARUS DIPERSALAH HUBUNGAN SAIFUL DAN FARAH: KARPAL - berita hairan

Peguam Karpal Singh hari ini meminta seluruh pasukan pendakwaan kes liwat Anwar Ibrahim digugurkan dan mendesak Peguam Cara Negara II, Mohd Yusof Zainal Abiden dipersalahkan terhadap dakwaan wujudnya hubungan antara saksi utama kes itu, Mohd Saiful Bukhari Azlan, dan Timbalan Pendakwa Raya, Farah Azlina Latif.

Beliau memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini, integriti dan keadilan seluruh pasukan pendakwaan dicurigai berikutan dakwaan berkenaan dan dengan itu mahkamah harus membatalkan tuduhan liwat yang dihadapi Anwar.

KAH KAH KAH..

woit…. ADA BEBERAPA PILIHAN…. kah kah kah..

1 – saifool membuat laporan polis dia di rogol oleh farah TAPI ini agak susah kerana dildo tidak memancutkan apa apa untuk di simpan dua hari dalam jubur saiful

2 – farah membuat laporan polis dia merogol saifool TAPI ini agak susah kerana hingga ke hari ini belum di temui dildo yang digunakan oleh farah

3 – saifool bersumpah laknat sekali lagi yang dia di rogol farah TAPI ini juga susah kerana ustaz itu tidak lagi bekerja dengan jawi

4 – kalau tak dapat bersumpah laknat si saifool boleh lakanat sendiri - ini mungkin terbaik kah kah kah…

16 ulasan:

almatayer berkata...

lu memang terrer la bro..x ada ayat mau tulis...

Tanpa Nama berkata...

mak aii! tingginya tupi dia, macam chef la pulakkkk... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tupi tinggi mcam chef tapi ini hitam..ini bukan tukang masak tukang racun ni..LOL

Sinfool tak boleh dipercayai la
Hakim ta boleh diprcayai
Ini la Malaisia BOLEH!!

!END2BEEND!

Tanpa Nama berkata...

1 - Saifool Al-Juburi rogol Farah dengan anunye

2 - Farah pulak rogol Saifool Al-Juburi dengan dildo

3 - Dua-dua pi buat report polis, tapi polis tak bleh buat apa pasal masing-masing rogol-merogol

4 - Dua-dua nak buat sesumpah laknat yang masing-masing dirogol, tak bleh juga pasal dua-dua pun merogol, dua-dua laknat, semua Pak Imam 1M'sia pening, Imam Muda lagi le penin...

Tanpa Nama berkata...

Bro,

Blaaadefool sefol tu mana boleh pakai dildo dia pakai vibrator je..

Kalau kita tengokkan balik, tunang dia Cik Janna sket punya cun, tapi kenapa dia nakkan budak sekor tu yang dah ada tunang?? Boleh bro buat andaian atau ada spekulasi??

-madir-

mosabit berkata...

jadinya untuk memudahkan pihak pendakwaan dan pembelaan (bayler ke beler atau blur?..)... buat laporan dengan ayat begini...

repot 1...dirogol suka sama suka..

repot 2 ..dirogol suka sama
tak suka..

repot 3..dirogol tak suka sama
suka..

repot 4..dirogol tak suka sama
tak suka....

repot 5... suka suka rogol...

kah kah kah kah kah kah ....

mosabit berkata...

apasal yg bersongkok tinggi tu kecik bona?....

anak toyol ker tu?....

kah kah kah kah kah kah ...

mr tutken kusub berkata...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

terkeluar kahak ijau gua...

Tanpa Nama berkata...

Dear Madir & TT readers...

Saya kenal Janna. FYI...buat pengetahuan semua...DIE SUDAH PUTUS TUNANG DGN SHITFOOL NI. Please jgn kaitkan die dgn mangkuk ni lagi k. Die sudah ada bf baru :)

Regards

- zEn -

Tanpa Nama berkata...

Cerita tambah dasat.... lepas ni Guni 4tail akan bertambah fening... lakon lari dari skrip.

"Bukan setan lah Syaitan..siasatan! siasatan pada kambing2 hitam ...babi2 hitam..."

Cerita tambah dasat...lari dari minda sihat...makin tenat... tunang dah lesap... sayfool makin pucat...


jalan JPJ panji.

Tanpa Nama berkata...

pengakuan sepol satu hari nanti di mahkamah..

' kejadian tu berlaku diluar kawalan saya. ketika itu saya sedang berbincang mengenai kes kami di bilik mesyuarat berdua. tiba-tiba dia tnya saya ni gay ke? saya cakap la nak tau gay ke x, meh sini bogel tengok. ' wahahahahha...

Tanpa Nama berkata...

tuan penasihat......
apa sudah jadi????

Tanpa Nama berkata...

1 – saifool membuat laporan polis dia di rogol oleh farah TAPI ini agak susah kerana dildo tidak memancutkan apa apa untuk di simpan dua hari dalam jubur saiful

broooooo...............
macam tak tau pulak....
shy fool (yg dinasihat oleh rod-want yg dinasihat oleh sha-charge-high-fee yg dinasihat oleh musang hasam yg dinasihat oleh guni 4tahil yg dinasihat oleh bini rosmah yg dinasihat oleh laki najib yg dinasihat oleh mamakanda menteri perdana) akan membaca skrip berikut sebagai laporan polis /pengakuan mahkamah /sumpah laknat terbaru:

saya pergi berjumpa farah yang memanggil saya ke apartmennya untuk berbincang fakta kes. bila tiba di luar apartmen, saya berselisih dengan seorang lelaki tidak dikenali yang senyum pada saya. dalam apartmen, farah hanya seorang di meja. dia mengarah saya ikut masuk bilik lalu mengunci pintu bilik. dia terus bertanya: CIFU? saya terkejut dan agak marah. tetapi mukanya kelihatan garang dalam marah buatkan saya takut lalu saya capai tuala dan masuk bilik air untuk bersihkan diri. sesudah itu, saya keluar dari bilik air dan farah yang sedang menutup tingkap dangan langsir datang memeluk saya dan menanggalkan tuala saya. kemudian farah telah merogol saya. itu bukan kali pertama. farah telah merogol saya 8-9x menggunakan dildo pelbagai bentuk, warna dan saiz. tapi seperkara yang hebatnya farah yang saya kagumi selama ini, yang tidak dimiliki oleh janna, ialah farah mampu pancut masuk lubang b*nt*t saya!

buktinya ada saya masih simpan sebab kali ni bukan 2 hari, malah saya dah 2 minggu tak berak dan basuh b*nt*t!

(siaran ulangan/ skrip kitarsemula)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

setan toyol mane lk sebelah sepol ni,lawak gile..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bilala mangkok ni nak dimakan sumpah.
kena sambar petir ke,tetelan biji durian ke,kena kurap satu badan ke,atau paling sadis jubor besopak pasal tak basuh 2 ari...

kah kah kah kah sepol sepol bila la kau nak insaf..lubang dah nak pecah.nanti kok jadi pandir nana,cakap sorang diri.

joecharlie berkata...

saksi ulul-azmi 4 orang lelaki kami dah siapkan N.AJIS,KHALIFAH OMAR LIM,HANG DAN HUNG semua alamak DNA ....BOLE MINTA SAMPEL SIKIT?