Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Ogos 2010

KAH KAH KAH - PADAN MUKA




ANAK ANK MUDA INDONESIA MEMBAKAR BENDERA AMERIKA




HINA MALAYSIA : PEMUDA UMNO MAHU BERTINDAK BALAS - melayau

Pemuda Umno akan 'bertindak balas' terhadap kebiadapan penunjuk perasaan Indonesia yang menghina Malaysia, antaranya dengan dengan membaling najis kepada bendera Jalur Gemilang.

agaimanapun, berbanding aksi liar oleh penunjuk perasaan Indonesia di kedutaan Malaysia di Jakarta semalam, pergerakan itu hanya akan menghantar memorandum tanda tidak puas hati.

"Di samping itu, saya telah mengarahkan Biro Antarabangsa Pemuda Umno untuk menghantar satu Memo Bantahan kepada Kedutaan Besar Indonesia di Kuala Lumpur bagi menyampaikan mesej protes dan bantahan kami kepada kerajaan Indonesia berhubung kejadian ini," kata Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin


KAH KAH KAH…

woit….. PEMUDA GEROMBOLAN INI SIAPA KETUANYA ?.... kah kah kah..

kah kah kah… PEMIKIR EEEEE LOKMAN ADAM KE ?...... EEEE REEEZAL…. kah kah kah..

kah kah kah… YANG LAYAK MEMIMPIN SENATAK MAT EZAM….. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TIDAK ZAHIH MAT ARIF…. kah kah kah..

woit... MEREKA LAH SEPATUTNYA MEMIMPIN PEMUDA GEROMBOLAN... kah kah kah

woit… BARU ADA SUMPAH SUMPIT…. kah kah kah….

kah kah kah… BARU ADA OOOOONG….. kah kah kah..

woit… ANTAR MEMO INI KERJA BUDAK TADIKA…. kah kah kah..

kah kah kah… KURANG KURANG BALING TAHI LEMBU…. kah kah kah,….

nota:

musuh kepada musuh kita
ada sahabat kah kah kah

nota:
pelik mana pergi pekasam?

mana pergi pejuang islam zul nordin
tak kan bisul tumbuh lagi bulan
puasa ini kah kah kah



11 ulasan:

indon perihatin berkata...

Bangsa yang tak kenagn budi, dibumi inilah mereka menumpang mencari rezeki, bawa pulang kekampung untuk membina kehidupan, dibumi inilah mereka dapat mengubah kehidupan melarat kepada berupaya, mengapa setelah menikmati kesenangan mereka mula bongkak.

malaysia, kau bumi bertuah, Syukur Alhamdulillah

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

seniman agung kita ada buat filem pasal taek.
hang ingat baik2x....

"chet aci pasal taik pung mau gaduh ka? kasi angkat cuci la"

apa la nie worang. sikit punya hal. ehud barak sama obama pung takde kesah bila worng bakaq dorng punya bendera.

sini aman baik2x duduk la kawan, tapi itu gerembolan kena kasi keluar dulu baru lagi aman.

p/s - zul nordin kat penang. dia tak puas hati dgn stetement khatip yg doa utk LGE.

wakakakakakaka

MahadeyBersiong berkata...

malaysia, kau bumi bertuah, Syukur Alhamdulillah

kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

ooohhhh..
baru dilempar najis pada bendera malaysia, terus nak serang balas...
nk bertindakbalas dengan tindakan itu.
Bom C4 untuk musnahkan seorang wanita itu,tidak pula bertindakbalas..bukankah itu juga hak??
Songlap sini sana,berbillion-billion tu,tidak perlu apa-apa tindakankah??
hahahaa

Tanpa Nama berkata...

=.= orang2 indon ni patut kite pulang kan semua orang dorang ke indonesia dan tengok mcm mane mereka nak idop tanpa bantuan kite.ini mcm alang2 membawa biawak hidup.lain kali kite tak payah tlg mereka,orang indonesia tidak megenang budi orang malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Surau yg disimbah cat merah berlumba lumba nak pegi cuci sekarang hampa pi cuci bendera yg kena taik indon tu

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA; AKTA 406,KANAUN PELEMBAGAAN MALAYSIA..DILARANG MEMBAWA TAIK BERJALAN-JALAN.

Tanpa Nama berkata...

pejuang islam zul nordin baru balik dari gaza..

tengah rehat..

rattlehead berkata...

wahai indon.....
pikir2 skit ye...org ko byk kat Malaysia....nanti lunyai kena lanyak....kalo nak bakar gambo Mat monggol dan biik mama wa tak kisah....dah berani bakar bendera negara org lain ni dah kira berani2bangang ni....

Tanpa Nama berkata...

MELAYAU UMNO ADA TELOQ KER? PEMUDA UMCO PEGI MANA? NYOROK DALAM KOPEK BIK MAMA KER? BUANG KOTE PEMUDA UMCO BAGI MAKAN ANJING, KALAU DENGAN BANGSA SENDIRI CAKAP BERDEGAR2 MACAM NAK RUNTUH LANGIT TAPI DENGAN MAT INDON ABIS SEMUA TELOQ PEMUDA UMCO MENGECUT BOLEH BUAT TELOQ ASIN BAGI BABI MAKAN.MANAE PEGI ASSYAHID AL AZEEZ AL-MUNAFIQOON.

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha..

Apa susah..orang bakar bendera..pemuda Umno pun pegi la bakar bendera gak ...ha ha ha.