Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 24 Ogos 2010

SALUT UNTUK YANG BERANI




INI BUKAN DATUK RAJA GOPAL - INI DATUK KAVITA SINGH





KHATIB AKUI TAK SEBUT NAMA SERI PADUKA
– berita hairan

Khatib yang mencetuskan kontroversi dengan mendoakan Ketua Menteri, Lim Guan Eng dalam doa khutbah kedua solat Jumaat, Zakaria Ahmad di beberapa masjid di negeri ini mengakui tidak menyebut nama Yang di Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin dalam doa berkenaan.

Zakaria yang juga adik kepada Mufti Pulau Pinang, Datuk Hassan Ahmad memberikan alasan bahawa doanya yang mensejahterakan semua pemimpin dalam doa khutbah kedua Solat Jumaat juga termasuk kepada Yang di-Pertuan Agong.

"Memang saya tidak sebut namanya (Yang di Pertuan Agong), tetapi saya mendoakannya ketika berdoa supaya kesejahteraan serta kesihatan diberikan kepada semua pemimpin itu, termasuk kepada Yang di Pertuan Agong. Saya tidak tinggalkannya terus (doa untuk Yang di-Pertuan Agong), katanya ketika dihubungi di sini, semalam

KAH KAH KAH…

woit… INI HEBAT… INI RADIKAL… kah kah kah..

woit… KHATIB INI TAK AMBIL POT TENTANG RAJA GOPAL…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN NAK BERDOA UNTUK KAVITA SINGH… kah kah kah..

woit… PERGI MAMPOS LAA KAVITA SINGH…. kah kah kah…

kah kah kah… APA ADA HAL…. kah kah kah…

5 ulasan:

Incek Akim berkata...

imam ni mmg berani. cmni r patutnye ikon pemuda negara. berani kerana benar. ape perlu kite doakan mereka yg xberbakti kpd kita? apa jasa raja gopal kat kita? ntr beras kat umah kita? tolg hulur subsidi kt kita? tolong la, klw da mati esok lusa, mungkar nakir x amek pot la dlu ape title kita ade. haha~

Tanpa Nama berkata...

tu dah kira jamak la tu.....tapi yang eloknya, doakan semua pemimpin Islam seluruh dunia yang memerintah dengan adil supaya selamat sejahtera dunia akhirat ,yang belum Islam supaya diberikan hidayah untuk menerima Islam sebagai agama mereka dan yang zalim biar cepat mampos. tak kirala islam ka tak ka amnu ka pas ka dap ka pkr ka datuk ka mantri ka raja ka sultan ka agong ka kepala bapak apa ka, nak nak lagi kepala perompak harta rakyat tu doakan supaya jangan tobat cepat cepat, biar terus hanyut.... rembat selagi dapat sebelum penchen, lepas tu kena stroke 5-10 taun duduk lepek kat kerusi roda menikmati harta samunan hasil melanun,bini lari ikut datuk lain, anak jantan jadi penagih tegar, anak betina betekan kat bilik tidur sebelah, kucing berak dalam rumah... kasi azab dulu kat dunia... amin

Tanpa Nama berkata...

Lain kali suruh khatib nie bacakan sekali Nama Najib supaya dibukakan pintu hati untuk BERTAUBAT dan dibawa kejalan yang benar.

Agak-agak dia akan dipuji atau dimaki ek?

-madir-

Lang berkata...

pergh... imam ni takut allah.. tak takut pada yang lain... mcm mana pak piem... nak hantar pegi siam ke? indon ke? bangladesh?...

Reezl berkata...

salut untuk yang berani...
taik untuk pak angguk...