Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 2 Ogos 2010

TAK PERCAYA ?




INI LAPORAN AKHBAR SINAR




nota:
ketika tt melapor tentang ceramah
di anwar yang di gagalkan di rengit
baatu pahat - ramai yang mempertikaikan
angka 4000 warga johor yang berkumpul
menunggu.

tt - mendapat maklumat ini dari wartawan
tt yang berada di kawasan ceramah.

lihat ini juga sama dengan laporan wartawan
sinar yang juga pasti berada di kawasan yang sama.

seboleh mungkin tt akan melaporkan satepat mungkin.
tetapi tentang angka dan jumlah untuk ceramah/demo/orang datang
semuanya adalah anggaran - tidak mungkin tepat setepat tepatnya.

tt ingin melapor berita yang melawan
yang dirasakan dirasakan penting - berita
poyo dan ciput telah terlalu banyak berkeliaran
kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hanya BEEND je yg tak percaya..selalu meperkecil kecilkan tindaktanduk PR. Tunggu menjelang PRU13 bar BEEND tahu nasibnya. Lepas PRU13 Ibrahim Alikatak akan meloncat kembali masuk PAS!! Katak pandai lompat lompat!!LOL

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.Berita tanpa bukti sapa pun boleh tulis!!
2.isunya sekarang!!mana buktinya!!4000 orang tu!!bukti paling signifikan ialah gambar 4000 manusia yang hadir dalam ceramah tersebut!!dalam akhbar sinar diatas pun tak dak gambaq manusia sebanyak 4000 tu!!yang ada gambaq puak polis!!itu bukan bukti untuk menunjukkan kehadiran 4000 penyokong PR dalam ceramag tersebut!!
3.Hairanjugak noo!!kalau dalam entry yang lepas-lepas belambaq gambar-gambar menunjukka gahnya penyokong PR!!yang ni tak dak pulak!!awattt bateri kamera habih kottt!!!atau memang kaki pembohong besaq!!
4.Lawak!lawak!!awattttt tak habaq 10,000 ka!20,000 ka!!baru nampak gah sikitt!!ala!!bukan susah nak tulis!!!!taip jeee!!!!!

mosabit berkata...

bulan lepas ceramah anwar kat muar di kg parit karang dan sebelum tu di kg jeram mesjid, bakri..takda halangan ...

lagi pun di muar jer sudah ada 2 adun pas (sg abong dan parit bakar )dan satu mp dap (bakri)....

mungkin polis muar tak sepoyo polis batu pahat.....

kah kah kah kah kah kah ......

Saiful berkata...

caya la senor tt, ambo dah cakap tt kena buka web news media, tt pemecah berita..cantik nama tu..modal kita pakat2 uluq..tt jadi ediotr, penulis, penerbit, penjual, wartawan, semuanya tt..tapi saya pun leh jadi spy tt..cam na?

Tanpa Nama berkata...

Woi Anon 20:53 hang memang bijak sama otak dgn Utusan Meloya dan Berita Hairon...yg hadir kat ceramah tu bukannyer 4000. Tak sampai pun...hanya 3999 atau 399 orang sahaja. Tepat. betul tu kami kira sekoq2.

Kalu UBN buat perhimpunan yg berkerah, berangkut dan bernasi bungkus (satu projek Barisan Nasional)...yang hadir selalunya juta2 bersama rumput, lalat dan nyamuk2..kan...kan...kan..

vikmoro kombet.