Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 23 September 2010

GAMBAR PELIK




AMAT PELIK - INI HANYA BERLAKU DI MALAYSIA



perhatikan gambar gambar ini?

semua nya muncul dari akhbar melayau
kenapa dua pembunuh altantuya tidak kelihatan muka?

walhal yang baju kuning - seorang penyakit mental
gambar terpampang jelas - apakah kerana si baju kuning
tidak ada peguam dan suadara mara - maka muka
terpampang - kes ini belum jatuh hukum lagi
- baru didakwa

yang baju kelabu pula bekas polis.
juga baru di dakwa -
apakah kerana si baju kelabu ini dituduh
membunuh anak bekas pimpinan gerombolan
maka gambar terpampang ?

bagaimana pula muka azilah dan sirul?
apakah kerana ada gedebe yang berkepentinagan
maka muka mereka hingga ke hari ini masih
disuruk walau pun telah di dapati
bersalah membunuh altantuya ?




BAJU KELABU ?



BAJU KUNING ?




SIRUL ATAU AZILAH ?


AZILAH ATAU SIRUL?



25 ulasan:

TRULY MALAYSIAN berkata...

Memang pelik ....di mana mereka sekarang? mungkin mereka akan sumpah, saya tidak kenal perempuan mongolia itu....

Guess Who berkata...

mereka telah dilucutkan kewarganegaraan dan diberi taraf warganegara lain atau mereka masih dalam malaysia tapi telah diubah identiti dan jalani pembedahan plastik.-political science-

aziz jembal berkata...

apa nak pelik, kalu nampak muka atau tak nampak pun org yg tengok bukan blh buat apa? nak tembak kat dahi dia..hehe

Yg patut pelik ialah, org yg baham bontot org lpas tu selamba je tayang muka lambai2 tangan lg...lpas tu ada hati la pulak nak jd PM!

Tanpa Nama berkata...

tutup muka.

jatuh hukum.

tatau apa jadi.

kes selesai !

mat mongol pandai.

melayu bodoh.

haha.

Kap berkata...

ok.
baru perasan sekarang.

Saiful berkata...

cara dia bagi pakatan menang semua muka2 akan keluar..muka antu pun akan ada..

Tanpa Nama berkata...

hoi aziz jembal,

aku rasa hang lahir ikut lobang bontot mak hang. tu pasai otak hang ada taik.

bodo kerbau, kalu la hang ada akak or anak hang kena tuduh main pungkuk baru hang ada akai

Tanpa Nama berkata...

TT,

Sirul dan Azilah muka sengaja di suruh tutup kerana mereka akan dilepaskan. Tangkapan mereka hanya sandiwara aje.

Isteri Rosmok dan Sirul dan Azilah dah pakat. Dua anggota tu dah di bagi berbilion2 dan disuruh tutup mulut.

Sandiwara untuk selamatkan Isteri Rosmok.

Gitu senang....tak paham?

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha...ape nye mangkok aziz jembal. Bagos gak ade org cam ko nie.

Leh gak bikin ini blog meriah bak pesta.

kalo aku baham bontot ko sekali, relakah ko aku baham sampai kali ke-2, ke-3 dan seterusnya sampai ke-9.

kalo x lawan maknanye suke sama suke la..........................

kalo dah suke apsal repot?

Tanpa Nama berkata...

Ada lagi pelik......pencacai umno menuduh dan memfitnah DSAI dengan kes liwat sedangkan mahkamah belum dapat membuktikan DSAI bersalah.....dan perangai pelik mereka semakin menjadi2 bila dapat cium tangan Najib......
Malaysia bukan saja unik malah pelik2....kah..kah...kah..
-setapa

Sivakumar berkata...

Itu tutup muka punya orang
Memang orang lain juga
Yang dah kena
Hukuman mati
Sebelum ini kes da!

Mereka dibawak ke mahkamah
Untuk kehadiran... show saja
Lepas itu mereka di hantar balik
Ke penjara hukuman maut
Habis tutup charita

Sirul dengan Azilah
Skarang sedang berjoli
Di Medan, Sumatera
Mengkongkek
Minah Indonesia!

UMNO Bongok berkata...

aziz jembal tu memang bebal... sudah jadi aziz bebal... sudahlah bodoh, bebal pulak tu..

takdak sapa boleh bantu ko azit bebal ooi.. terjunla dengan labu2 ko tu..

UMNO Bongok berkata...

IWAN FALS - BONGKAR

Ini mesti lagu ko minat Isham

http://www.youtube.com/watch?v=fP99l8sz7CI

Kalau cinta sudah dibuang
Jangan harap keadilan akan datang
Kesedihan hanya tontonan
Bagi mereka yang diperkuda jabatan
Ooh ya oh ya oh ya bongkar2X

Sabar sabar sabar dan tunggu
Itu jawaban yang kami terima
Ternyata kita mesti ke jalan
Robohkan setan yang berdiri mengangkang
Ooh ya oh ya oh ya bongkar2X

Penindasan serta kesewenang-wenangan
Banyak lagi...
Teramat banyak untuk disebutkan
Oh hentikan,hentikan jangan diteruskan
Kami muak,dengan ketidak pastian dan keserakahan
Di jalanan,kami sandarkan cita-cita
Sebab dirumah,tak ada lagi yang bisa dipercaya
Orang tua,pandanglah kami sebagai manusia
Kami bertanya,tolong kau jawab dengan cinta

UMNO Bongok berkata...

@ AZIZ BEBAL

mendidik rakyat perlu dikhabarkan yang benar.. lurus.. kita perlu telus.. rakyat jadi bijak dan pandai... kamu mau pandai ka.. bodoh?

Tanpa Nama berkata...

azab jembalang....

kau dah tengok ke orang tutuh belakang orang...

inilah puak gerombolan yg suka buat fitnah.

mahkamah belum buat keputusan...tapi si jembalang ni dah pandai-pandai...

Tanpa Nama berkata...

Kalau cinta sudah dibuang
Jangan harap keadilan akan datang
Kesedihan hanya tontonan
Bagi mereka yang diperkuda jabatan
Ternyata kita mesti ke jalan
Robohkan setan yang berdiri mengangkang
Ooh ya oh ya oh ya bongkar

Tanpa Nama berkata...

Sirul dengar crita ada di Changkat Jering...tukar identiti....a source from my friend...skali skala telepon bini nk ckp dgn anak....btul2 scapegoat la ini mcm....wallahualam bissawab......

Tanpa Nama berkata...

Alah tak pelik aku ngan aziz jembalang tanah ni... dia ni mmg UMNGOK totok... terus terang cakap la klau Mat Mongol suh dia ni makan taik terjulur-2 keluau drpd bontot Bik Mama memang sanggup je dia ni... pasal dia tau Mat Mongol dan Bik Mama banyak fulus dan bleh bg dia kontrek macam-2 sampai 7 keturunan bangsat dia tak abih makan... woi Aziz jembal ko tukau je la nama jadik Aziz Bebal.. baru la 'he ho biskut cicah kopi o... ngam ho' bak kata bebudak Spider...

cicit ngah layor berkata...

"baham buntut orang pastu selamba"_aziz jembal ooiiii.....demer tu baham nyawa org.nyawa org tau dak.jauh bezernyer ponggong dgn nyawer....getik aku nengok siajih ni.

Tanpa Nama berkata...

aziz jembal.
kalau aku tau siapa hang,siap aku sondol pomnkok hang,bukan apa hang jenis suka tahan belakang

Tanpa Nama berkata...

Dlm metro ahad lps ada kisah pembunuhan tragis tp takde pun Altantuya. Apakah?

mat perihatin berkata...

Inilah buktinya kebijaksanaan penulis skrip drama.Dalam wayang macam-macam boleh buat,yang tertipu penonton.Walau pun selalu kena tipu,masih percaya kad wayang lagi.DiAmerika Syarikat depa panggil TV sebagai "idiot box".

Tanpa Nama berkata...

wow...

pantun 6 kerat untuk kau wahai jembal-ang..


aziz jembal-ang punya cerita
bikin orang gelak ketawa
selalu cerita 'blakang' kira
walau tahu orang dah tak percaya
bodoh geng UMGNOK tidak terkira
itulah hasil 52 tahun berkuasa..


heheheheheheh

Tanpa Nama berkata...

Yang aku pelik tu... apa perasaan sebenar anggota polis yang dok memegang penjenayah2 tu ye???.... rasanya tentu mereka berasa "bangga!!!" kan??? kan???

mohamad helmi berkata...

komen sadist dari pentutoh pungkorq mak dia bernama ajih sembab, pikir pakai otak la ajih oiiii...jangan pakai tetek mak hang!

aku tak heran kalu si ajih ni sebenarnya orang lama UMNGOK, mentaliti dan cara berfikir langsung tak berubah.Sanggup menenen bik mama asalkan dapat kontrak.Buat kontrak UMNGOK pun bukan boleh jadi kaya raya, siap dapat bala pulak tu...pikir panjang ckit ajih oiii...