Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 September 2010

MACAM MACAM DI BUAT UNTUK TIPU MELAYU




YB MINAH CUN DALAM SURAU



JAWATANKUASA SURAU NAFI DAKWAAN NAJIB MP TEO SAMPAIKAN TAZKIRAH – minsider

Pengerusi jawatankuasa pengurusan Surau Al-Huda Azemi Ahmad yang dipecat Mais menyangkal dakwaan Najib Razak bahawa Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching menyampaikan “tazkirah” ketika mengadakan kunjungan ke premis itu akhir bulan lalu.

Azemi memberitahu The Malaysian Insider bahawa perdana menteri memperoleh maklumat yang tidak tepat kerana Teo tidak sama sekali menyentuh soal-soal berkaitan dengan agama.

“Jelas, beliau (Najib) memperoleh maklumat yang salah. Teo hanya bercakap mengenai skim pinjaman pendidikan yang disediakan oleh kerajaan negeri Selangor untuk memasuki universiti awam.

“Menyampaikan tazkirah bermakna beliau kena sentuh isu-isu agama, untuk bercakap mengenai Islam. Beliau tidak berbuat demikian,” kata Azemi ketika dihubungi hari ini.

Justeru tegas beliau, Teo dan jawatankuasa pengurusan tidak melakukan apa-apa kesalahan.

KAH KAH KAH…

woit… TERBONGENG…. NAMPAK MELEBONG…. KANTOI MANTOI….kah kah kah..

woit… PEREKSALAAA BETUL BETUL… SELIDIK DULU SEBELUM MEMBUAT KENYATAAN ATAU TUDUHAN…. kah kah kah…

kah kah kah…. TERBONGENG JIKA SALAH MACAM INI …. MENAMPAKAN BANGANG SENDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah…. BILA PULAK NAK MINTA MAAF….kah kah kah...

kah kah kah... KERANA SUDAH BUAT SALAH?... kah kah kah…

19 ulasan:

aziz jembal berkata...

memang pompuan tu tak salah...tapi yg kencing tak basuh itu lah yg salah..bila lepas kencing terus masuk surau dan pijak tempat sujud tu dah dikira tahap membangangkan lg kebodohan sedia ada

Tanpa Nama berkata...

bagi 569 tazkirah dan ucapan rengkas adalah sama.
bila lagi um nak keluar head line :chio swioo likk bertazkirah di perhimpunan MAC.
SELARAS DAN SEBATANG-bukankah sama maknanya.2 x SELARAS,minyak dan gula naik harganya

Tanpa Nama berkata...

mereka cuba untuk mengelirukan.alih2 mereka pulak yang terkeliru.bab cina PR satu malaysia gegak gempita,
padahal kat masjid negara tu puluhan tahun orang kapir (pelancong)pijak masjid.p tgk berapa ratus orang kapir shari pijak masjid putra pjaya....

mereka cuba utk tidak berckp benar.
alih2 mereka pulak yg tertipu...
tobatlah mereka dibulan mulia ini. mereka jauh trpesong dari landasan kbenaran...

mi-phg berkata...

kata media arus perdana beritanya mengikut fakta tapi yang betui pm dan media arus perdana beritanya dusta

Tanpa Nama berkata...

tungggguuuu...2 hari lagi..hari raya maaa...baru bengong tu minta maaf kot..tapi dia minta maaf bukanlah kat Teo Nie tapi kat Bik Mama kah..kah,..kah

Tanpa Nama berkata...

ini kes nak cari salah. asal ada je 'nampak' mcm bersalah, terus ketuk gong keliling kampung nak beritau org. ada salah ke takde salah tu lain cerita

Tanpa Nama berkata...

itulah aku cakap kelmarin isham.. malaysia ni untuk orang2 bodoh.. yang memerintah pun bodoh.. apatah lagi yang diperintah, selalu dibodohkan..

nak tolong pun, aku dah jadi bodoh jugak camana nak tolong... akhirnya aku main aku punyer lanchow ajerlah.. mesra rasanya..

mosabit berkata...

itu macam kalu...sinang punya kijer....aku pun boleh jadi pm msia seumur idup..

kah kah kah kah kah kah .....

MahadeyBersiong berkata...

dah lah tak bagi orang masuk masjid & surau, lepas tu fitnah orang pulak lagi..bulan ramadhan tu oiii, agak2 laa gerombolan..

mat lendir berkata...

Org bengap, klu selalu pergi ngaji mesjid pun tahu makna 'tazkirah'

Org pandai, klu jarang pijak surau, tak tau nak beza antara ceramah dengan tazkirah.

pandai tapi bengap!

Tanpa Nama berkata...

Sports Toto brings gifts to children at hospital and welfare homes


In conjunction with the coming Hari Raya celebrations, Sports Toto reached out to about 300 people on separate occasions to spread the festive cheer.

An entourage of Sports Toto staff made a goodwill visit to the paediatric wards of Hospital Tengku Ampuan Rahimah in Klang and Hospital Sungai Buloh recently.

They had a light-hearted moment mingling with about 150 children in both hospitals and handed duit raya and gift packs to them. The children were visibly brightened up by the surprises despite being unwell.


Festive cheer: A group photo of all the invited guests with their goodies.

Thereafter, a breaking of fast was held in collaboration with Bukit Kiara Equestrian & Country Resort for about 150 underprivileged children and single mothers from Persatuan Anak-Anak Yatim Dan Ibu Tunggal Kg. Medan, PJ and Pertubuhan Rumah Anak Yatim Miskin Daerah Kuala Langat, Banting.



NOTA:
takkan la duit zakat kita dah habis sampai syarikat judi kena bagi sumbangan...

MANA DIA PEKASAM, PERKOSA DAN DIKOSA?

MANA DIA GST?

MANA DIA NAJIB?

MANA DIA ROSMAH? TENGAH MANDI KA? MUAHAHAHHAHAHAH

Tanpa Nama berkata...

Pasal 'tazkirah ning'.....

Bila TB3 buat lawak
bijan pun ikut buat lawak

Bila bijan tegolek dog dalam PRU13
TB3 pon akan tegolek dog

tu pasal kena ada salin membantu antara TB3 dengan Bijan

ada faham???

Tanpa Nama berkata...

La Pengerusi Surau Al-Huda, Azemi Ahmad, dipecat.
Pasal Teo masuk surau nak bagitau pasal skim pendidikan Negeri Selangor untuk pelajar-pelajar Melayu terbuang kerja kawan tu.
Nak tanya, masjid dan surau seluruh Malaysia UMNO ke yang punya.
Takpe Azemi, rezeki ditangan Tuhan.
Sesuatu perbuatan yang baik akan dibalas dengan baik.
Sekarang kita nak tengok, Farid Ridzuan TV3 itu dipecat atau tidak.
Kerana siarkan iklan Selamat Hari Raya ala-Santa Claus lebih besar kesalahannya dibandingkan Teo masuk surau.
Kalau tak, tak taulah apa nak dikata.

Penanggah berkata...

dapat maklumat pun dari pengampu al-kaki bodek.. ini la hasilnyerr. memng sengap (sengal+bengap) laa..

Tanpa Nama berkata...

Hua...sampai misjid pong tak bleh masok maaa, ini mcm tak payah masok islam lah.

Tanpa Nama berkata...

salam

kalau kencing tak basuh tu jadi isu, jangan bagi org bukan islam yg pelancong tu masuk dalam masjid. Lagila lepas berhadas besar dia tak mandi hadas besar(yg lelaki tu lah maksud aku). banyak je aku tengok pelancong dari korea kat masjid negara ari tu, satu bas lagi.Yg sorang tu dia sembahyang gaya org Islam lepas tu dia suruh kawan dia ambik gambar dia tengah sujud. Aku tengok dan terus je ingat "makna surah Al-kafirun" -bagi mu agamamu bagiku agamaku.

Tanpa Nama berkata...

ini bukan tipu...ini membalun.. harga asal berapa hengget saja.. no wonder rakyat asek pakai kete kodok kancil ngan proton jer..

http://www.kastamselangor.gov.my/index.php?option=com_content&task=view&id=91&Itemid=69

Tanpa Nama berkata...

poraaaaaaaaaah ! geli gemang aku bila puak UMNO/APCOyahudi cakap pasal Islam.
Bila pula UMNO bela Islam?, nampak UMNO nak sangat bela Islam bukan apa, takut pengaruh PAS makin melebar, takut org melayu masuk PAS.
Kalau tidak kerana PAS, nescaya Islam di Malaysia "hidup segan mati tak mahu", sama macam Islam di zaman Atartuk di Turki.
Jangan marah ..... memang betul! tak percaya tanya mufti Huruharasanasini.

Hantamsajalah berkata...

Wei, jangan kacau awek aku tu.