Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 24 September 2010

MUHYIDDIN YASSIN TELOR LANJUT !





INI BUKAN TELO MUHYIDDIN YASSIN





PENGETUA RASIS : MENTERI TIADA KUASA, KATA TPM
– mkini

Kementerian Pelajaran tidak boleh menentukan tindakan ke atas pengetua rasis Bukit Selambau kerana ia dibidang kuasa Jabatan Perkhidmatan Awam, kata Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin, yang juga adalah menteri pelajaran.

"Menteri tidak boleh membuat sebarang keputusan berhubung pegawai kerajaan yang berada pada tangga gaji gred 48 dan ke atas, saya percaya gred pengetua itu adalah 52.

"Bagi pegawai bergred seumpama itu hanya lembaga disiplin Jabatan Perkhidmatan Awam yang diketuai oleh ketua pengarah boleh bertindak,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH…

woit…. KETAWA TERGOLEK DOG….kah kah kah..

kah kah kah… TAK SANGKA … DEMOKRASI CUKUP HEBAT DI MALAYSIA INI… kah kah kah..

kah kah kah…. KETUA HAKIM TUN SALEH ABBAS .. BOLEH DI BUANG…. kah kah kah..

kah kah kah…. TIMBALAN PERDANA MENTERI…. BOLEH DI BELASAH… kah kah kah..

kah kah kah…. TANAH TUDM…. BOLEH DI REMBAT…. kah kah kah..

kah kah kah…. AMINULRASHID BOLEH DI TEMBAK MATI …. kah kah kah..

kah kah kah…. TEO BENG HOCK … BOLEH DI BUNUH…. kah kah kah..

kah kah kah… KUGAN… BOLEH DI GUDDAM… kah kah kah..

kah kah kah...AWAS! PENGETUA SEKOLAH GRED 52 YANG RASIS TAK LEH USIK...kah kah kah..

kah kah kah....MENTERI PELAJARAN TAK ADA KUASA…. kah kah kah…

nota:
janganlah bodohkan orang melayu
orang melayu dah ramai bodoh

kalau nak bodoh sorang sorang
pergi main tengah jalan plus highway
kah kah kah


nota:
masanya telah tiba untuk
akta anti bodoh diluluskan
di parlimen kah kah kah



20 ulasan:

Farihah Ahmad berkata...

HAHA. memang penglipur lara btoi la politik mesia neh. lawak-lawak...

Holden Caulfield berkata...

lu buat lawak testis lagi ke kah kah kah!

p/s:gua tengah makan telur goreng la time sarapan..tu yang gua malas tulis telur kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

masanya telah sampai untuk menukar kerajaan malaysia kepada mereka yang lebih cerdik. inilah contoh kualiti pemimpin kerajaan UMNO-BN yang berjawatan TPM, nak menipu pun tak pandai, nampak sgt bodoh, dia ingat org lain pun bodoh, dia ingat semua org tak kerja tak tau peraturan, hariki dan sempadan kuasa. sebab boss dah bodoh yg bawah lagi bangang dan dungu, tu yang reka cerita karut marut, org bom diri sendiri, terjun bangunan saja suka2 nak test kepala keras tak hantu ke lantai dari tingkat 16 dll...APA MAMAT2 DAN MAMAK2 UMNO lu ingat lu boleh tipu orang ALL THE TIME...

Tanpa Nama berkata...

Ingatkan ahli UMNO saja yang bodoh tapi pemimpin nya lagi bongok.Macam ni punya orang boleh jadi TPM dan kalau jadi PM nanti masyaallah......

Tanpa Nama berkata...

lanjut takpe sham jjangan hilang sebelah.kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

lanjut takpe jangan2 hilang sebelah oit..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

How on earth did this headmaster gets his grade 52 for being an idiot and a racist. Who control the grading ??? Those who gave the grading must be questioned. The education Minster as well as the DPM should resign for not being able to manage the education system by allowing a grade 52 to be more powerful then the Minister. I must be getting crazy learning this stupid remarks from COWdin.

bunbinban berkata...

aikkk...belum kalah dah ilang kuasa kerr....ha ha ha...x kuasa uuu...ha ha ha..lawak lawak....kalau cikgu pro pembangkang tak yah PPD, ketua cawangan umno pun boleh kasitukar itu cikgu..ha ha ha...jenis butir lanjut sebelah kiri betul la tpm ni..

mosabit berkata...

ini macam dia ni kijer pion jer..

bab grombolan takda kuasa....

jika pengetua tu penyokong pakatan rakyat....
naib pengerusi jkk pun boleh ambil tindakan pada pengetua tu.... bukan aku tak tau...

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

Macamana bodoh macam tu boleh jadi guru besar ?

Tanpa Nama berkata...

Bukan mentri pelajaran tak ada kuasa tapi mentri pelajaran tak ada pelajaran... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Wahai guru-guru besar dan seluruh pegawai gred 52 keatas bangunlah untuk buat apa saja termasuk menyokong pakatan rakyat kerana menteri tak ada kuasa untuk berbuat apa-apa....tak macam dulu kena tukar dan tindas.

Tanpa Nama berkata...

Eleh. PAS dapat RM 4 Billion senyap..
mengaku xpernah dapat surat permohonan konon...

mengaku xpernah tau pasal i'da world

habis tu gambar2 dan dokument tu ape dia? Dah dapat RM4 billion kunun2 cakap syarikat di senarai itam..

Pembangkang pun 2x5 je.. Menipu rakyat je

Tanpa Nama berkata...

rumah aku tak sampai 100 meter dari sekolah Bkt Selambau.Jadi aku tau apa yang berlaku.
Aku sokong tindakan Pengetua ni.
Budak budak tu memang kurang ajar.Dah banyak kali diminta,kalau nak makan mesti kat kantin.Ini tak,dalam bulan Ramadhan pun tibai semacam saja.
OOOOOO bab budak budak tu kurang ajar hampa sokong,bila orang lain buat kurang ajar pada hampa,hampa marah pula.Akai ada ka?.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 2010 September 24 17:28

woi bangang...topik ni pasal rasis la...bukan duit 4 billion...dasar umngok gampang...beranak keluaq dari luban juboq kot hang ni...

Tanpa Nama berkata...

huhh..gred 48 ke atas mentri tak boleh amik tindakan..hat yang bawah ni (gred 1-47) boleh plak...mmg biol la wak sembab ni...

Tanpa Nama berkata...

kuasa dah nak expired pasal tu telo mat sembab lanjut,masuk angin
dah BURUTTT bro.......

Tanpa Nama berkata...

bro isham...

aku folow blog hang... aku enjoy... tapi ada beberapa perkara hang dok kalut2 salah lapor... main belasah je tulis...

bab kugan...
kenapa nie jadi isu besar?... memang mamat india nie wanted kes curik kereta... dia nie samseng geng curik kereta... kenapa hang bersungguh bela kematian dia?... hang tak tau cerita sebenar jangan dok merapu bela samseng beb... carik laa india lain yg ok kalau mau bela pun...

bab pengetuah hasnah kat johor...

nie satu lagi part hang yg aku tak suka... kalau tak tau sila search maklumat betul2... jangan main belasah je... tibai tak tentu psal... hang dah buat fitnah nie... hasnah tue bukan pengetua rasis...
dia cuma beri analogi psal satu Malaysia... Ada sebijik kereta... pemandu dia Melayu... kat sebelah penumpang cina... belakang penumpang india dan org asli... semua tak bley bising2 masa memandu takut kemalangan... so kena yakin pada pemandu tue... sama2 selamat... itu aje anologi dia simple dan bernas...
tapi yg dok kalutnya... ada bahgal KELING anti melayu... yg rasis... kebetulan peguam DAP plak... menghasut... buat sebarkan cerita karut pasal rasis... walhal cerita sebenarnya lain... tu psal babee namewee yg satu lagi mangkuk baghal pun menyalak tak tentu pasal... nie semua mainan politik je...

takde kes nak buat kes... aku tak rasa melayu rasis selama nie... kalau rasis kenapa 50 tahun lebih cina india sama2 bley berjaya?... cina Malaysia lebih kaya dari cina dari tanah mainland china... india malaysia lebih mewah dari india kat tanah besar india... apa lagi yang mahu lagi?... tak cukup?... jangan tamak wahai saudara cina dan india ku...

Sila jangan ambil lebih dari apa yg sepatutnya.... jika tamak... aku rasa melayu yg tak rasis akan rasa bengkek ngan permainan politik tamak kamu semua... silap2 semua hilang... orng melayu cuma tak jumpa lagi semangat amuk nie... kalau dah jumpa... korang dok acah2.... silap2 perang sedara akan jadi... melayu akan menang... halau semua balik ke negara asal yg kamu takut takutkan?... inikah yg kamu mahu?...

belajar lah cara sopan melayu yg sederhana... jangan melebihi dari apa yg diberikan... kelak nanti binasa...

pada cik isham... tolong siasat perkara sebenar sebelum hemtam keromo... bloh hang bagus... aku suka... cuma kadang2 kamu terlalu gelojoh hentam sampai menjatuhkan bangsa sendiri... please be responsible writers... jangan terlalu gelojoh sebarkan fitnah...

Kepada saudara Melayu cina dan india ku... kita semua penumpang sementara di dunia sementara nie... tak kekal... maka2 berbaiklah... persengketaan agama dan bangsa akan menjatuhkan peradaban kita sahaja...

sekian...

Wassalam...

rattlehead berkata...

itu jawapan paling bodoh oleh Mat Sembab...takde kuasa kepala bana dia...cuba pengetua tu kata dia sembab ataupun Anwar tu hensem....silap2 ada plak kuasa dia nak transfer pengetua tu ke sekolah lain....bolo punya olang!!!

rattlehead berkata...

sape ckp pembangkang penipu tu....sept 24 jam 17;28 tu...takde nickname ke atau ko cyber trooper UMNGOK yg takde kepala otak...Parti mane yg takde penipu dlm dunia nie....bezanya cuma tipu byk dgn tipu skit je bodoh...UMNGOK tipu byk tapi Pakatan tipu skit je...ko nak pilih yg tipu byk ko punya hal lah sebab ko memang bengap....ini lagi satu bolo punya olang!!!