Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 24 September 2010

TERKINI - TER NOW !!!




ANAK MUDA BANGUN MELAWAN





200 PENYOKOMG PRO –MAHASISWA DI MAHKAMAH
- mkini

Penyokong Pro-Mahasiswa dari empat universiti awam hadir di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur untuk memberi sokongan kepada lima pelajar Universiti Malaya (UM) yang sedang dibicarakan berhubung kes 'bini puaka'.

Mahkamah dijadual memutuskan sama ada terdapat kes prima facie terhadap lima mahasiswa Akademi Pengajian Islam (API) UM yang berdepan dengan cubaan khianat dengan menggunakan api dan melakukan pencerobohan jenayah pada 24 Jun tahun lalu.

Kira-kira 200 penyokong Pro-Mahasiswa dari UM, Universiti Putra Malaysia (UPM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIA) akan hadir di mahkamah pagi ini.

7 ulasan:

aziz jembal berkata...

satu lg keje bangang.....jgn lupa baring ramai2 sambil guling2 kat atas jlnraya depan mahkamah tu nanti..hehe

Tanpa Nama berkata...

jembal-ang..

asalkan tak terguling depan bontot saifool suda...hehehe

The Clown berkata...

Perosak bangsa dan perosak bahasa. Mana ada perkataan 'TERNOW'?

matstimketum berkata...

syabas anak muda yang berani bangun melawan! riwayat pemerintahan gerombolan akan berakhir tak lama lagi!

Tanpa Nama berkata...

pd the clown, ko tu melayu sejati ke???
the clown tu words melayu ke
kahkahkah cm ketam je lu

bunbinban berkata...

ha ha ha...nampak gaya tt dah jaditumpuan cybertrooper umno. tahniah tt. lepas nikita pakat nengok beruk2 umnongok ni terlompat lompat dr satu blog ke satu blog wat sarkas. ha ha ha..nak pisang x?

TEKONG DARAT berkata...

haha..badut the clown jumpa yg tu je ker?...otk lemah betul laa...otak umno akhir usia