Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 24 September 2010

TERKINI !!!! TUKAR TIUB PEMECAH BERITA


BERITA PECAH DARI TUKAR TIUB


GEDUNG KARTON ZUNAR DI SERBU



Pejabat Zunar di Brickfieldsd
pada ketika ini sedang di serbu polis.

Pejabat ini ialah pejabat Gedung Karton.

Apa yang sedang di serbu tidak di ketahui.

Bila berita ini di tulis - peguam
Latifah Koya - sedang dalam pejalanan ke
Gedung Karton.

Malam ini Zunar akan melancarkan buku karton
terbarunya CARTOON -O-PHOBIA. MB Perak Nizar
akan melnacarkan buku ini.

Nampaknya memamng tepat - di Malaysia phobia
semakin menjadi jadi terhadap kartoon.


NOTA:

ketawalah kamu sebelum
kamu di serbu kah kah kah


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH ULORMARK PENIPU KATA TAK KENAL I'DA WORLD KAH KAH KAH TAPI ADA GAMBOR PERJUMPAAN KAH KAH KAH

BETULLAH ULORMARKK AKHIR ZAMAN NIH CAMAM-CAMAM LAH KAH KAH KAH

ULORMARKK YANG HEBAT KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

inilah satu-satunya kerajaan didalam dunia ni yg takut pada 'Kartun' ....!!!

CNN tolonglah buat liputan , kasi satu dunia ketawa !!

kah...kah...kah....

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

Nampaknya belum sempat terbahak dah kena serbu...ha ha ha..

Phobia tahap gaban Puaka tu ..ha ha ha.

Ketawalah puas-puas sebelum tawa anda di lesenkan..ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

ingatkan dapat igp baru boleh membawa suatu pembaharuan dalam pdrm,rupa rupanya masih menjadi anjing tambatan bn/umno/apco.igp lama dan baru tiada apa pun perbezaan.macam mana birunya warna bendera bn/umno sebegitulah biru malah lebih biru pulak perangai serta watak pdrm berpadanan ngan warna biru bajunya.

mp segambut berkata...

tumpang ketawa ha ha
woro woro huhuiiiii

apo uii takut ngan katuuun jom popey..lawan jom

otai berkata...

polis susah2 cari
dalam sungai dalam
...hutan tulang sosilamati sekali
kartun yang kena tangkap
kah kah kah!

panglima berkata...

RASALAH BERTUHAN ....SIKIT NOOO

kita bebas menukil, mencoret, melakar
kan..kannn
bebas..bebas..bebas...

sebelum menukil, mencoret, melakar..
kan...biar kita rasa BERTUHAN...
bebas..tetap ...bebas...

sudah tersiar, tercoret, terlakar..
tertangkap...
kan.. kannn kantoi...

itu sudah tersurat takdir Allah..

Tapiiiiiii...
bahu kiri ...bahu kanan..tetap
bebas mencatat..untuk mahkamah agong...
sibuk kita menyelamat orang..di mahmakah sivil..
semanggatttttt....

Di sana , di depan Allah..siapa nak selamat...kita..
mulut terkunci..TANGANMU......
berTANGGUNG lah dia..

BEBAS...BEBAS...BEBAS...
MEMBUKA AIB ORANG....
DI SANAAAAAA...RASALAH...AIBNYA
DIBUKA Allah...

jANGANNNNNNN...lajak sangat..
Kebaikan Kita ....Allah yang rancang
Kejahatan Hamba ...Allah jua

Tak Yahlah....lajak sangat
lancar lidah sagat...

RASALAH HIDUP SESAAT RASA BERTUHAN...

Mohon keampunan mereka yang terlanjur..
Mohon diberi hidayah ..siapa yang tersesat..

Mohon dikurnia Hidayah Non-Muslim
menjadi Muslim Semoga SEMUA KITA YANG BERDOSA DIAMPUN..Allah dan DIMASUKKAN KE SYUGRA SEMUANYA...

BEBAS...BEBAS...BEBAS...DISYURGA

RASALAH BERTUHAN...
ALLAH TUHAN KITA..

Tanpa Nama berkata...

Oi Isham, aku nak melanggan kartun ni sebagai tanda sapot zunar... sila bagi link sama nanti yerk..

Tanpa Nama berkata...

to panglima,

setuju sama lu...

idup ni skejeap saja politik pnya hal soma masuk neraka..

cth paling nyata, kaji balik mcm mana umat Islam boleh bpecah kpd syiah dan sunnah wal jama'ah...smua angkara politik...satu ikut Ali, satu ikut sahabat...kaji balik...kaji balik, jgn jadi pak turut saja...

smoa politik dn kkuasaan....

cicit ngah layor berkata...

Tanpa Nama 16;31- TAK KENAI TAPI ADER GAMBOR PERJUMPAAN. Agaknyer ler itu ler gayer org politik ni,mcm dikir barat pulak,tepok2-tolak.Teman tengok seghoper ngan ceghiter Murugayah jer,tak kenai,tapi kwn tu ader bagitau der nk masuk MIC pader murugayah tu.Gamaknyer org politik ni beghanak tak cukup bulan setengahnyer....Munoh dibuat dek demer ni...KAH KAH KAH......