Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Oktober 2010

BAHASA PERSURATAN TANGAN




BIAR BETUL NI ?



ADNAN TERIMA DOKTOR KEHORMAT PENDIDIKAN-melayau

Adnan Yaakob dianugerahkan Ijazah Doktor Kehormat dalam bidang Pentadbiran Pendidikan dari Universiti Yarmouk, Jordan.

Penganugerahan julung kali itu disampaikan Presiden Universiti Yarmouk, Prof. Dr. Sutan Abu Orabi pada satu majlis Ahad lalu, di universiti berkenaan di bandar Irbid, kira-kira 85 kilometer ke utara Amman.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



KALAU TOK ARAB NI TAU...


nota:
kalau tok arab ini tahu
munkee ni sedang memberi signal:

ini pantat mak kau lebar guni

sampai kiamat pun
munkee ni tak akan dapat
visa masuk jordan kah kah kah



PERGI LANCHOW LAAA IJAZAH TOK ARAB



nota:
persatuan bekas pelajar uni yarmouk
jordan tak kan tak boleh protest
atau semuanya di biyai oleh
gerombolan pahang kah kah kah




18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MEMANG KETURUNAN BANGSAT KAU NI HISHAMUDIN RAIS.
MANUSIA PALING LOW CLASS DARI N9.
BUAY MALU KAUM N9 JO !

APO OMAK DAN APAK KAU PERANGAI SAMA DENGAN KO KA.........

BANGKAI.BANGSAT
ANAK HARAM
LAKNAT
GAY
KAKI JUBOK
KAKI PELACUR

Johan 23.01.84 berkata...

gambar ni lg best,Isham kahkahkah http://3.bp.blogspot.com/_xCW4Jfa-SWE/SjZwufR1TaI/AAAAAAAAHG4/0IKscf1aMpQ/s320/adnan1.jpg

yb berkata...

Jordan berjiran dengan Iran dan Turkey. Secara kebetulan, ramai juga pengedar dadah dari kedua-dua negara ini.

yb

Khun Pana aka johanssm berkata...

Tahniah kepada DOGtor adnan..
Dapat anugerah DOGtor dengan honor..
TerLupa pulak aku kasi tahniah kepada ..Karipap EEman Agong bharu iaitu Karipap EEman Agong Dato Kayu Utama Najib

*Toon Dr Kutty dan Toon Bodohwi pon ada dapat anugerah Dato Kayu Utama dari berunai , tapi tak ada gelaran Karipap EEman Agong dari Kesatuaan Silap Goncang.

Tanpa Nama berkata...

Tok Arab pun kekadang 2x5 juga dengan Dr . Falsafah yang baru tersebut .

http://infoandstories.blogspot.com/2010/10/every-human-must-watch-these-photos.html .

Tolong Tengok Perangai Tok Arab .

Modern Talking berkata...

hahahaha terbaikkk

Orang Kelawar berkata...

Tak perlu hairan.Cuma yang menghairankan bagaimana penipuan identiti diri berlaku,itu saja.Hampir PRU 13 dan UMNO hampir ke penghujung riwayat pelbagai helah dan penipuan dilakukan.Mengadu domba PKR agar ahli menyokong Mustapha Kamil,memfitnah dan pembohongan yang ketara lagi jelas.Yang terbaru hendak memperjuangkan bahasa dengan memberi anugerah tertentu kepada pejuang dan pakar bahasa serta menyuruh penguasa tempatan mempastikan penggunaan Bahasa Melayu diperketat dan diemplimenkan.Semuanya ini karut bin marut.Lip servis sahaja,padahalnya UMNO sendiri yang merosakkan bahasa dan tidak mahu bahasa Melayu sebagai teras bahasa rakyat Malaysia.Janagan terperangkap,menang pilihan raya nanti baru kita nak menyesal kerana mengundi mereka.Berikan peluang kepada Anwar Ibrahim untuk meneraju negara ini.Orang Melayu perlu berani beranai dan mesti berubah.Kuasa ditangan kita,kalau Pakatan nanti sama aje,kita tukar pula.Sekurang-kurangnya takut juga siapa yang berkuasa untuk memperkotak katikkan rakyat kerana rakyat sudah sedar dan berani.Kalau setakat sepenggal berkuasa belum lagi ada peluang untuk merangkul kekayaan.Bandingkan siapa lebih layak memimpin kita dari wibawa Anwar atau Najib.Kita boleh merancang tetapi Allah menentukan.Hidup TT.Takbir!!!

Tanpa Nama berkata...

Apa nak jadi dengan dunia sekarang ni.. mendidik rakyat memaki hamun dan mencarut pun dapat ijazah kehormat..

Tanpa Nama berkata...

apala isham ,
kalau pak arab ni tau pun
apa dia ambik kesah ...
lu ingat pak arab ni baik ka
pak arab mencarut lebih dasat ...
itu universiti bayar mahal lo...
ngalahkan univ kat uk lagi ...
byk lu punya student hantar
kasi sumbangan skit
dapatla ...
kalau phD betul senang dapat
doktor kehormat pun ...
itu pun lu tak tau ka isham

Tanpa Nama berkata...

brmula balik dri bwah...

Kalau Ali Rustam ada STAR - Sekolah Termengandung Ali Rustam

Lepas nie ada STAY - Sekolah Termengandung Adnan Yakob

lepas tu pulak Tabika Termengandung Wanita Pertama Datin Sri Rosmah Mansor The Kebabomm..

selesai masalah...xixixi....

Melayu Sokmo berkata...

Macam tak caya aje berita ni! Sumbangan pendidikan apa yang malaon ni buat? Kalau sumbangan kawasan balak kepada Raja Gopal dan kroni kat pendalaman Pahang tu, ada juga logiknya. Barangkali Uni Yarmouk Jordan ni pun nak kawasan balak juga? Mungkin nak tubuh cawangan baru di Asia Tenggara (Pahang) di tapak hutan bekas tunggul balak? Kalau Uni Yarmouk Jordan tu adakan anugerah 'kaki pukul' atau 'samseng muka kerutu', ini memang cukup sinonim dengan anugerah tersebut.

cicit ngah layor berkata...

Dari gambor yg kiter tengok tu,maker sah ler manusia ni hilang maruah diri.Memalukan isteri,anak,kaum kerabatnyer.Partinyer tak raser aper2 pon sbb dah pon terkenai dgn sifat muker tebai demer.Patutnyer gambor tu ditunjukkan pader presiden Universiti Yarmok tu,baru demer tahu saper sebenornyer malaon ni.TT kener ushakan hai gambor ni secepat munkin,jgn tangguh2.Teman nak tau aper keputusannyer.

Putra IJ80 berkata...

Ini lah corak pembelajaran yg.di terima pakai sekarang ini bagi melayakan sesaorang itu dpt ijazah , bukan mcm dulu tulis dgn darah* ,itu pun belum tentu di terima/hargai.*P/s Sewaktu Mahasiswa menuntut pengunaan Bahasa Kebangsaan sepenuh nya di UKM lembah Pantai 1972.Gua baca sejarah nya.

Tanpa Nama berkata...

Puak puak bangang ni mana gheti MALU, sorang2 dia pon jadik.
contoh macam anon 03:23 nih,sorang2meroyan takder orang layan, dia peduli aper.dia nih baru bab jenis pencacai je belum lagi yang atas2 tu.Ampu,bodek,belagak,tak sedar diri & sewaktu dengan nyer.

Wa org N9, Tak malu la ada orang macam TT ni, bangga lagi ader.sebab TT bagi pala otak korang tu 'cerah' sikit.cuma yang tak bole nak cerah2 ni jenis pencacai2 nih.yang macam kat penang tu, dah la orang susah bodoh plak tu. orang macam tu yg puak UMNO@GST ni suka.


~P.asan~

Tanpa Nama berkata...

Tahniah dr. adnan. Pas ni lagi hebat la ilmu dia ni. Ilmu merompak harta rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Pahang kat dia pun bengkrap takleh nak bayar saman kpd pengusaha balak melayu khabarnya

Tanpa Nama berkata...

dunia nk kiamat dh,y jahat lg bebal dpt kehormatan..lawak tgk adnan yacop ni,sebenar ni lambaian untk 1malaysia ni..kah kah kah

Master Yoda berkata...

kah kah kah...

den dah tergolak hampir 3 minit, tak henti2..

kah kah kah...

baper rat itu duit kasi kat itu tok araba?