Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Oktober 2010

MACAM MACAM NAK TIPU KU LI





BAKAL KENA TIPU LAGI





JANGAN TIMBUL GIMIK ISU BAKAL CALON BN – berita hairan

Ketua UMNO Bahagian Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, mengingatkan ahli supaya jangan terlalu ghairah menimbulkan gimik mengenai bakal calon Barisan Nasional (BN) bagi merampas semula kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas.

Sebaliknya, beliau mahu pelbagai pihak supaya bersabar kerana perkara itu sudah ada dalam fikirannya dan akan membuat keputusan mengenainya.



PAS TAKUT KU LI JADI CALON
– berita hairan

PAS kini dilihat dalam keadaan yang tidak menentu dan ketakutan kerana sanggup mengaitkan isu darjat dan kedudukan jika Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah diletakkan sebagai calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas.



nota:
ini macam konsert rock tour
hebat !

patutlah malikul suruh ku li
jadi pengarah prk galaaas
kalau kantoi - kantoilaaa ku li

dari ghurka terus jadi kuli kah kah kah



8 ulasan:

Putra IJ80 berkata...

Ku Li dlm delima antara Harta dan Agama,tapi bagi gua Ku Li akan tetap memilih Harta,sekali gus mengintai peluang jadi PM di Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

kau jangan tak tahu politik TT...kalu kuli menang diGalas...dia akan team up dengan mahyuddin untuk jatuhkan najib...bila najib jatuh...mahyuddin jadi pm...kuli akan jadi tpm...dia orang buat macam ini untuk memastikan jawatan PM tidak menjadi jawatan suku sakat untuk 3 Tun aja macam kat india dan singapura....pusing-pusing suku sakat tu aja...kahkahkah

cicit ngah layor berkata...

Komer bacer baris yg ke3 tulisan Ku Li tu.Kpd saper dier mengingatkannyer?...Dier bagi ingatan pader ahli parti demer.....Ini mesti ketuer org muder Guer Musang dh moler melobi dilobi hotel mirama nak jadi calon.Tentu punyer....Woooi malaun!Dah miker sapu semuer tender kantin dikelantan tu,cukup ler..Tak pyh lobi2,nanti jadi labi2 pulak,baru ader akai.

Tanpa Nama berkata...

Ku Li jadi calon ok le babun...Tong Najis yang cemas pe hal...bila sampai di Galas jangan lupa tampal Azmin beraya dengan Ferrari merah...nasib kau la babun tua Azmin naik ferarri kau jalan kaki kah kah kah babun pakai cawat besi kah kah naik ferari sama aljuburi kah kah kah babun gigit jari kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

BANZORA's DREAM TEAM

KETUA UMUM : ANWAR IBRAHIM
PRESIDEN : WAN AZIZAH WAN ISMAIL
TIMBALAN PRESIDEN : MUSTAFA KAMIL AYUB

NAIB PRESIDEN : CHUA TIAN CHANG
NAIB PRESIDEN : FUZIAH SALLEH
NAIB PRESIDEN : N GOBALAKRISNAN (tahanan ISA bersama Dr Badrol amin)
NAIB PRESIDEN : DR BADROL AMIN (pembaca doa ketika pelancaran KEADILAN/Ketua Pemuda SABAH)

NAIB PRESIDEN DILANTIK : KHALID IBRAHIM
NAIB PRESIDEN DILANTIK : ZAID IBRAHIM
NAIB PRESIDEN DILANTIK : AZMIN ALI

KETUA AMIK : CHEGU BARD (penggerak reformasi sejak awal)
TIMBALAN KETUA AMK : NURUL IZZAH ANWAR (Puteri Reformasi 1999)

Imbas kembali :

MAJLIS PIMPINAN TERTINGGI PARTI KEADILAN NASIONAL (bermula 4 april 1999)
(keADILan) – (KUMPULAN PENGASAS PERTAMA KEADILAN)….

PRESIDEN YB DATIN SERI DR WAN AZIZAH WAN ISMAIL———————————————– (1)
TIMBALAN PRESIDEN YBHG PROF. DR CHANDRA MUZAFFAR
NAIB PRESIDEN 1. YBHG DATO’ SHEIKH AZMI AHMAD
2. PUAN MARINA MOHD YUSOF
3. ENCIK CHUA TIAN CHANG ——————————————————————— (2)
SETIAUSAHA AGUNG ENCIK MOHD ANUAR TAHIR
BENDAHARI USTAZ RAMLI IBRAHIM
KETUA PENERANGAN ENCIK RUSLAN KASSIM
KETUA PEMUDA ENCIK MOHAMAD EZAM M. NOR
NAIB KETUA PEMUDA ENCIK MUSTAFFA KAMIL AYUB ————————————- (3)
KETUA WANITA HAJJAH NELL ONN
NAIB KETUA WANITA PUAN FAUZIAH SALLEH——————————————— (4)

SUMBER : http://pknks.tripod.com/objektif.htm

~ 4 pemimpin UTAMA KEADILAN yang kekal sehingga ke hari ini ~

…satu kelebihan yang menyebabkan MUS wajar dipilih sebagai TIMBALAN PRESIDEN….
… CHUA dan FAUZIAH SALLEH wajar dipilih untuk jawatan NAIB PRESIDEN…..

mosabit berkata...

kalau ku li terima tawaran....
gerenti ku li benar benar jadi kuli mat sembab.....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Mat 12:55...

Mat 12:55 ni mesti ajk tertinggi geng songkok tinggi

banyak ker abang braim bagi projek?

Tanpa Nama berkata...

aik....ader lagi berok GST buat show kat TT ni. Elok lah, terhibur gak nengok deme bergayut-gayut dan terlompat-lompat sambil pegang pisang. kah kah kah...oitttt...beruk GST ni dan jadi ahli persatuan atau pertubuhan TT ke...kang kena dakwa pulak kah kah kah