Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Oktober 2010

KU LI TERIMA PENCALONAN




SIDANG AKHBAR KU LI





PENCALONAN KU LI


Tengku Razaleigh Hamzah yang pada ketika ini berada di luar negara
akan membuat satu sidang akhbar sekembalinya ke tanah air pada pagi Jumaat ini.

Adalah difahamkan bahawa Ku Li akan mengumum kan bahawa beliau telah bersetuju untuk menerima kedua-dua pencaloan.

Pencalona pertama ialah pencalonan Ku LI untuk menjadi Perdana Menteri.

Pencaloan kedua ialah pencalonan untuk menampar muka Muhyiddin Yassin yang memandai memandai melantik Ku Li sebagai Pengarah PRK Galas dan mencadangkan Ku Li sebagai calon kah kah kah.



26 ulasan:

kamunting berkata...

Pak TT, u r the best !!!

Tayadih Maysia berkata...

salam bro..


kakakakakkakakaka


www.duniacacamarba.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

aaku dah agak dah, ku li akan setuju dengan dua pencalonan tu...

nyesal mat sembab bagi cadangan hari tu.....

Tanpa Nama berkata...

klu kuli tak nak
mat sembab aje ler jadi calon
tentu menang besor
sebab org galas amat suka mat sembab
suka seperti org manik urai suka mat sembab

mat sembab tentu suka..........

matstimketum berkata...

kah,kah,kah...tak henti ketawa lagi hari ini!

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

haramzadeh! haramzadeh!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!

Tanpa Nama berkata...

Ku Li dah rindu sangat tak dapat sambutan 'bunga manggar' amalan feudal Melayu nanti. Dia tak nampak dia mempunyai sisa-sisa hidup untuk berpolitik, sekejab UMNO, sekejap Semangat 46, sekejab boh layan dek UMNO, sekejab bagaikan bersama 'pembangkang' dan PAS, sekejab nak berjuang royalti minyak ore Kelante, sekejab nak dapat bungga manggar dari UMNO tanpa disedari dia banyak kali dah tak dilayan UMNO meskipun dia amat berpengalaman dan berpengetahuan dalam politik tanah air. Tak tahu apa mimpi yang Ku Li pasangan sekiranya dia jadi Pengarah Pilihanraya Kecil(sepatutnya Mahyudin atau Pak Mustafa Jeli yang ambil tanggungjawab itu) lagipun tak ada signifikan kalu BN menang melainkan dapat 'booster' sikit kerana ore Kelante tak mahu UMNO kecuali ada sedikit simpati pada Ku Li

baginda® berkata...

tergamak ang TT kene kan aku...

Syed Mikael berkata...

Kah kah,...tak tahan,...kah kah kah!!!!!Terbaeeeeekkkkk T.T!!!

Lau Tze berkata...

kah kah3 dah cukup gelak aku ari ni..dah nk pecah perut..anwar disabitkan liwat v.3 plak lagi lawak

cicit ngah layor berkata...

PENGUMUMAN; Malam Jumaat esok akan diaderkan upercarer bacer yasin dan semayang hajat sempena menyambut kepulangan Ku Li seterusnyer Ku Li mengumumkan setuju ambik alih jawatan Perdana Menteri Malaysia.Bukannyer calun PRK Galas komer ooii!!!!!.Samer2 ler kiter tunggu.

cicit ngah layor berkata...

PENGUMUMAN; Malam Jumaat esok akan diaderkan upercarer bacer yasin dan semayang hajat sempena menyambut kepulangan Ku Li seterusnyer Ku Li mengumumkan setuju ambik alih jawatan Perdana Menteri Malaysia.Bukannyer calun PRK Galas komer ooii!!!!!.Samer2 ler kiter tunggu.

Tanpa Nama berkata...

Come on Ku Li bantai ni orang dinamakan Mat Sembab..muka banyak daging..dia pandai pandi lantik Ku Li..sebagao Pengarah PRK serta calon BEEND DUN Galas..tanpa perundingan..matang matang jadi TPM tapi bangang sekali.

Ku Li bantai jangan tidak bantai!!

ayah EE berkata...

Walaupun Kuli bukanlah sealiran dengan pandangan politik aku tapi aku juga tidak pernah merendahkan ketokohan beliau apalagi kalau sampai tahap menghina beliau.Mengampu memang pekara biasa dalam politik tapi janganlah sampai menghina kawan.Apa barang insan yang sehebat Kuli nak jadi calon Galas lebih baik pi tangkap bewookkk

Tanpa Nama berkata...

ok le tu, dua2 pencalonan diterima ku li.. dan rasa bersyukur sgt2 mat sembab kena lempang dgn ku li...

Tanpa Nama berkata...

Bro TT

Dalam berita perdana TV 3 suku, terpampang nama negara Mongolia atas bahu Najib sebelah kiri semasa sidang akhbar dgn wartawan Malaysia. Nanyalah jurugambar yg fokus Najib dgn nama Mongolia! Mesti kena pecat! Ramai yng tak sedar, tapi gua sedar sebab tak mabuk dan ketawa kah kah kah

Mag berkata...

Oii...Jang..bagui la lawak awak..

azmie berkata...

kalu aku la. mula2 terima tawaran utk galas keja director utk prk galas tu. lepas tu calonkan org kuat aku sendiri. lepas tu masa kempen aku akan kata "undi lah kami, kita sama2 bawak kes royalti ke mahkamah". gerenti menang. makan dua2 belah.
ameno bodo. dari day 1, apa pun jadi kat prk galas, ameno tetap kalah.

Tanpa Nama berkata...

bertambah sembab muka muka mat sembab kena penampar anak raja..wakaka

Tanpa Nama berkata...

bangkang jangan tak bangkang...nama pun pembangkang...apa orang buat semua tak kena ...bangang... syabas pak TT u a the fool....

Saiful berkata...

galas la galas..galas spa galas bewok ka galas mat mongol..galas perkasam..ajak sekali mamat perkasam tu masuk..
senor tt dah beli kemah ka..camping lagi baik..pada dok hotel..
kita tgk..

Tanpa Nama berkata...

bro isham, lu mengingatkan gua watak joker dalam cerita batman & robin lah...!! p ramlee pun sejenis G-Marx serupa lu.. kahh3x... best..!!


kmt65.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...lawak giler TT, correct3...
kuli jd calon ceramah mintak royalti ub=ntk rakyat kelantan..bru pdn muka umngokkkkkkk...

Incek Akim berkata...

gile kaw2 r lawak ni. aku mcm tkejut ko bace tajuk entri ni. haha~

Tanpa Nama berkata...

W 7
Kenapa Galas.... Kenapa DUN Galas.... Kenapa dun Galas d pilih untuk menjadi korban.... Kenapa korban Galas d letakkan d bahagian Gua Musang. Siapa yang ujudkan semua ini.........
Kita tunggu dan lihat siapa yang nak kena perangkap. Ini adalah episod tahap tinggi dari songkok tinggi... MAHA ESA YANG MAHA MENGETAHUI. Dun Galas d ambil pergi. Jadi kerja untuk mencari peganti. Pilih Raya untuk menjadi bukti. Hanya pengundi memjadi bukti.

Tanpa Nama berkata...

woi pondan pakatan..uols nie siyal tau..hanjeng!!