Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Oktober 2010

SEMANGGKUK LAGI SUP BONTOT





TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS !!!






nota:
sila pesan dengan segera sup bontot
dari kedai rahimi osmana

sup bontot hangat dan panas

lebih panas dari bontot saifool
lebih besar dari bontot bik mama
kah kah kah





15 ulasan:

harris berkata...

Haha..Gua rase gua tau ape dia yg terNOW tu bro T.T.Xpe,gua tggu gak dari tukartiub pemecah berita..Huhuhuuuuuuuu...

sunsnake@budakbalun berkata...

pulak?? makin menyampah pulak dengan laporan2 nih!!

Masjid mana pulak la mamat ni nak masuk untuk bersumpah laknat!!

Kali ni sila pegang bible ye?

Tanpa Nama berkata...

Siapa telan sup bontot ini pasti kena selesema dan batuk

Lepas tu...TERSUNGKUR..kah kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bosan laa bro sama lu...mana cerita new world order....dulu lu rajin jugak sembang benda alah tu....tolong laa bro...

mosabit berkata...

ini sop bontot basi yg di panaskan kembali...

part 1 dulu dimulai bontot azizan...kemudian bontot adik angkat anwar..kemudian bontot penulis ucapan anwar...

part2 pulak dimulai dengan sifool..ari ni rahimi....esok esok tentu eeezammm...antara mereka ni ezammm yg paling cun dan licin bontotnya...

umnok dah dekat galas ni makin meroyan.....

kah kah kah kah kah kah ....

UMNO BODOH berkata...

Malam tadi aku mimpi ada orang rasa sup bontot aku...kahkahkah...

Sup bontot jadi pilihan bila tiba musim pilihan raya...kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

ni sup bontot mana pulak ni bro?
sup bontot yang dulu jugak tu ke
jangan la buat saspen

kasi pecah aje la berita tu bro
buat apa simpan-simpan
lagi simpan, bisul makin menanah

matstimketum berkata...

mamat ni tak sempat nak buat press confer kat sebuah restoran india dibandar klang setelah dihalau oleh penyokong pkr! kesian..........

makanbola berkata...

ala xternow pun...org dh tau dulu la

Tanpa Nama berkata...

Mengapa mengadu tiga tahun kemudian?

Ketika dihubungi, peguam Anwar - N Sankara - menafikan dakwaan bahawa akuan bersumpah itu dibuat secara paksaan.

Pada awalnya, tegas beliau, Rahimi disenaraikan sebagai salah seorang saksi pembelaan Anwar dan dia (Rahimi) membuat akuan bersumpah itu secara sukarela.

Sankara menegaskan bahawa Rahimi tidak dipaksa untuk menandatangani akuan bersumpah itu, tetapi sebaliknya membuatnya secara sukarela.

Lagi pula, tegasnya, mengapa Rahimi menafikannya sekarang selepas kira-kira tiga tahun berlalu.

cicit ngah layor berkata...

Woooi.....Komer ni buter mater ker buter hati.PRK Galas bukan ker dah dekat..aper lagi heboh ler pulak kali ni diGalas dalam kempen puak2 pekembor tu.Komer luper ker maser PRK Permatang Pauh dulu,kan ker ceriter mcm ni ditimbuikan dek demer sampaikan penerimer sandang mahkoter buat sumpah dlm masjid.Luper ker komer.Biaser ler demer,takader idea lain dah,asyik ceriter pasai lubang ponggong,lubang ponggong,lubang ponggong.Budak ni mesti dapat besor punyer habuan.Betoiiii.

Tanpa Nama berkata...

WOI TT, xyah cakap mcm gampang. kitorang semua dah tau benda2 bodoh nie akan keluar menjelang PRK.

STRAIGHT TO THE POINT je la........

buang mase aku je layan blog ko nie...

haluankiri berkata...

Salam TT .. ada lagi watak KARTUN yg diwujudkan utk musnahkan ANWAR ... DS Anwar hanya seoraang .. tp watak yg nak musnahkan dier .. bukan main ramai .. namun DS Anwar still KUAT .. ada lgi yg sanggup diBODOHkan.. kerana menyelamatkan UMNO .. sekali lagi rakyat diminta utk terus kuat menentang kebobrokan nafsu UMNo utk terus berkuasa.. sekali lagi RAKYAT perlu sedar PENIPUAN ini .. KARTUN Si Rahimi ... dah fikir nak bercuti dimana dengan DUIT yg bakal dapat tu????

Pasembur Rojak berkata...

Woi Tanpa Nama 19:27...
kalo hang rasa ni bukan straight to the point aku tak tau la...lain kali kalau bengap tak reti membaca jgn masuk sini...kalau bangang pegi balik tempat asal hang..tempat asal hang ialah Lubang Jubur Bik Mama...kah kah kah...

bunbinban berkata...

dah agak dah budak rahimi ni. dia ni anak sedara Datuk Sarip Jusuh bekas ahli Parlimen Temerloh sebelum Datuk Saifuddin Abdullah. Ni pun kes rajuk sbb Anwar tak lantik dia sebagai pemegang dairi merah Anwar. Nasib ko la anwar, ko mmg pandai memilih org2 'kepercayaan' ko. Ha ha ha..kan dah kena lagi. ko sibuk mencari org yg pakai smart supaya nampak 'ketokohan'. Ayah Rahimi ni si Osman skang apa cerita...gua mau dengar dari lu punya mulut sendiri kisah anak ko ni...