Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Oktober 2010

BAHAYA KAHWIN DENGAN MAK JANDA




INDAH CANTIK DAN HIJAU




nota:
mat mongol ini cakap merapu?
relaxlaaa dulu
dengar album ziana zain kah kah kah






MALAYSIA HAB TEKNOLOJI HIJAU- melayau

Najib Razak bertekad mahu menjadikan Malaysia sebagai hab perindustrian berasaskan teknologi hijau di rantau ini dalam tempoh 10 tahun lagi.

Menurutnya, ia tidak mustahil dicapai kerana kerajaan telah memulakan usaha itu melalui pelbagai dasar termasuk memperkenalkan insentif-insentif yang boleh merangsangkan peningkatan industri teknologi hijau di negara ini.

Kata beliau, antaranya adalah langkah kerajaan menumpukan kepada usaha memajukan industri tenaga hijau khususnya menghasilkan tenaga solar.

KAH KAH KAH…

kah kah kah... DALAM MASA 10 TAHUN LAGI... MALAYSIA AKAN JADI HUB HIJAU... kah kah kah..

woit… MAT MONGOL INI SEDAR KE APA YANG DI CAKAPKAN INI?.... kah kah kah..

woit… ATAU HANYA BACA UCAPAN.... TAK TAHU HUJUNG PANGKAL...… kah kah kah..

kah kah kah…PENULIS UCAPAN INI PUN BEBAL….kah kah kah..

kah kah kah… TAK LIHAT BETUL BETUL … kah kah kah..

kah kah kah…. DI HARI YANG SAMA ..... kah kah kah..

kah kah kah.... ADA BERITA LAIN YANG BUATKAN MAT MONGOL BODOH… kah kah kah..

kah kah kah… TAK CAYA …. BACA BAWAH INI…. kah kah kah




HODOH KOTOR DAN MEMBUNUH



nota:
salah satu bahaya kahwin
dengan mak janda ialah
cepat jadi bodoh kah kah kah






LOJI NUKLEAR : LAPAN LOKASI DIKENAL PASTI - mkini

Kerajaan sudah mengenal pasti lapan lokasi di Semenanjung Malaysia untuk membina loji janakuasa nuklear pertama negara yang dijangka beroperasi menjelang tahun 2021.

Ketua Pengarah Agensi Nuklear Malaysia Daud Mohamad berkata lokasi itu bagaimanapun masih lagi dalam kajian untuk dipilih sebagai lokasi sesuai yang memenuhi kriteria sebelum diumumkan oleh kerajaan.

KAH KAH KAH

woit…. MAT MONGOL KATA MEGARA AKAN JADI HUB HIJAU… kah ka ka…

kah kah kah… TAPI MALAON INI KATA ADA 8 TEMPAT UNTUK LOJI NUKLEAR.. kah kah kah..

kah kah kah... INI PUN AKAN BERLAKU MASA 10 TAHUN LAGI... kah kah kah...

kah kah kah... TENAGA SOLAR DALAM MASA 10 TAHUN....kah kah kah..

kah kah kah... TENAGA NUKLEAR DALAM MASA 10 TAHUN... kah kah kah...

kah kah kah.. DUA DUA TAK MUNGKIN BETUL... kah kah kah..

kah kah kah... SEORANG MESTI MENIPU... kah kah kah..

kah kah kah… INI MACAM PROJEK NAK TIPU MELAYU… kah kah kah

27 ulasan:

Janda Slim berkata...

kami persatuan janda-janda 1malaysia mengecam hishamudeen kerana entry ini, oleh itu kami janda2 meminta hishamudeen memohom maaf dalam masa 48 jam
kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

10 TAHUN LAGI MALAYSIA AKAN JADI "HUB SEKOLAH PELAJAR BUNTING"...kah kah kah kah..kah kah

KELAYAKAN MASUK BUKAN 4 FLAT TAPI MESTI 'BUNCIT'...kah kah kah kah

Yong berkata...

Yob, cat loji nuclear tu warna hijau. Jadile teknologi hijau. Wakaka!

Tanpa Nama berkata...

Mat Monggol mabuk la tu sebab isteri rembat title 'First Lady'.

kongbalikong berkata...

tetapi yang kata melayu nie, hang kata apa pun depa pecaya, tak payah buat macamana, ini yang susah nak ajaq melayu melainkan buat macam jepun masa perang duniaII dulu, dengaq cerita sajalah, sampai bilax pun melayu dok bodoh situlah, ekkkk nak mampoih nak jadi tuan,tapi dok jadi kuli tu lah sampai mampoih. melayu tipu melayu, mamak tipu melayu idup idup, dok kena tipu situ lah sampai bila pun selagi ada umno/apco haram jadah.

Ashvin berkata...

Lain yang dengar, lain di cerita. Apo nak di kato?
Nak bodohkan melayu? Tak yah.. dah banyak sangat pengikut yang dah di bodohkan.
It is such a fucking pity that this beautiful race masih sujud kat rejim mak janda big mama, bininya dan Pak Eeee Kerala sebelum ni.
Dah di perbodohkan selama ni, masih tak sedar...
Bang Sham, keep on fighting.... Ko memang pendekar bujang tak lapuk.

1Crony berkata...

Mat Monggol ni dah terlalu sasau dan tersasau. Ambo syorkan kita tukar gelaran dia kepada 'Mat Bajet', ini kerana dia asyik tembak aje bagi peruntukan sini RM300 juta dan situ RM400 juta dan sinun RM500 juta. Semua itu sama seperti 'koridor mimpi', ilham dari PM terdahulu. Ini lah akibatnya melantik orang yang tak tahu apa satu berkenaan ekonomi, pentadbiran dan agama. Yang mahir ialah, macamana nak penuhkan kantung sendiri/kroni, macam mana nak tipu rakyat dan macam mana nak balun duit Petronas sebelum penggal kuasa berakhir. Semua itu adalah merupakan pemimpin 'Melayu' yang telah diberi mandat oleh rakyat dan yang dikatakan beragama Islam tu..

Tanpa Nama berkata...

itu maknanya BN akan lenyap dr bumi x sampai 10 tahun lg... KAH! KAH! KAH!

Orang Kelawar berkata...

Mat Monggol ni cakap macam hebat dengan mengintonansikan suara dan cara bercakap seolah-olah seorang pejuang atau aktivis.Dari apa yang diteliti dan didengari,dia hanya membaca apa yang ditulis.Macam membaca sajak yang sudah dicipta.Semalam dia menyatakan nak mempelbagaikan ekonomi orang kampung supaya maju dan mencapai pendapatan yang tinggi.Nak mengutilisasikan secara optima tanah yang terbiar dan yang kosong
dikampung-kampung.Ini satu lagi nak menipu orang Melayu.Ni dah dekat nak pilihanraya ke 13.Orang kampung,pak cik dan mak cik jangan tertipu dan terpengaruhla dengan tipuan dan kata-kata pujuk ini.Sekarang ini UMNO hanya bergantung harap pada orang kampung untuk menyambung kuasa mereka yang tinggal nyawa-nyawa ikan.Kalau nak bertambah susah dengan harga barang yang bertambah mahal lagi,sokongla.Hulurlah leher untuk dijerut.Ingatlah,biarlah menyesal dulu asal jangan menyesal kemudian.Sesuatau yang baru itu memang payah untuk mengalaminya sebab kita dah selesa pada yang lama walaupun kita siksa kerananya.Berubahlah pada yang baru.Yang baru
tu,kan elok,masih wangi,segar.Kalau tidak,masakan orang tua-tua kata umpama penyapu baru.Dengarlah kata-kata orang tua-tua,kita jugayang mendapat untung.Janakan fikiran dan cerdikkan diri.Orang UMNO ni,itu saja yang mengajar mereka supaya sedar diri.Dah kalah nanti berterabur berjatuhan songkok-songkok tinggi.Mulalah merendah diri.Kan bagus tu,mendidik mereka orang UMNO.Bukak tak tahu,orang Melayu UMNO ni.Dah terantuk baru tengadah.Kita hantukkan mereka sebelum mereka menghantuk kita bila mereka menang pilihan raya ke 13 nanti.Mulakanlah wahai bangsa Melayu pada pilihan raya Galas ini.Wujudkan jati diri berani bertindak dengan semangat Hang Jebat.

Tanpa Nama berkata...

Hapus kan penjanaan tenaga letrik daripada arang batu di Lahad Datu. Najib Razak yang luluskan projek ini sehingga pembekal arang batu sudah berbelanja juataan ringgit bagi 'songliu" beberapa pehak tertentu misalnya pehak Kementerian tenaga...LOL

Sekarang lain sudah mau kata.

ANAK KAMPUNG berkata...

salam pakcik TT...
saya bukan nak tunjuk pandai, tapi nak kongsi apa yang saya tau..
untuk pengetahuan, tenaga nuklear adalah sumber tenaga yang paling hijau, efisienci tinggi dan kurang memberi impak kepada alam sekitar berbanding hydro, suria, angin atau deseal. kalo guna hydro, banyak flora n fauna mungkin akan lenyap seperti di kenyir n bakun. Tambahan pulak, kalo tenaga suria n angin, mmg xdapat nak support sepenuhnya.. deseal, lagi lar kotor.. oleh sebab tu, negara seperti jepun guna tenega ini.
Secara rambangnya, tenaga nuklear lebih baik dpd tenaga lain, tetapi, semuanya bergantung kepada macam mana oleh yang mengenadalikan.. lihat je lar, banyak betul sekolah, makmal yyang runtuh.. itu belum campur stadium lagi.. kalo macam nie org nak ngedalikan logi, baik xpayah..
Allahu'alam...
yang mengharap jauhkan keracunan nuklear di mesia.. ANAK KAMPUNG

Tanpa Nama berkata...

apa lah yg kau merepek-meraban ni....

pegi je lah buat keje tukar tiub tu..
Jangan nak charge mahal-mahal pulak, berdosa amek kesempatan org dalam kesusuahan.

he..he..he..keje tukar tiub nak cerita hal politik.he..he..he

Tanpa Nama berkata...

kata org penang,SEMBANG MAU DERASS

matstimketum berkata...

kah, kah, mat mongol ni merintah mesia ke? apesal ada pegawai lain yang keluarkan kenyataan yang berlawanan. macam dia sorang yang duduk kat atas tu angan mat jenin, yang dibawah tibai harta negaralah pulak! mat mongol dah macam kera sumbanglah!

cicit ngah layor berkata...

Najib kater 10 tahun lagi Malaysia jadi hab teknoloji hihau. Maloaun tu pulak kater 10 tahun lagi Malaysia bangunkan loji nukeliar. Deghih Jaler pulak cakap 9 tahun lagi Malaysia akan muflis. Kalau mcm tu pader pendapat teman ler,Malaysia tak akan dapat bangunkan teknoloji hijau dan loji nuklier,sbb teman pecayer pendapat Deghih Jaler lagi.Macam maner nak buat bender2 tu semuer kalau dah muflis.....Hiii komer ni!!!.

Tanpa Nama berkata...

Sdr Anak Kampong,

Yang Mat Monggol duk cakap ialah solar energy...nak menipu la tu!!!

apa kau pedulik berkata...

kah kah kah...lembab mcm tiub..seluruh tanah dalam Malaysia ni boleh buat satu industri je ke..kalau dah buat satu keje tak boleh keje lain ke? kah kah kah..kau je dari dulu tak abis abis buat satu keje tukar tiub..kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Must be an idiot to believe that liar Najib. Look at Rajang river Sarawak
50 kmt of rotton logs floating and jamming the river. That is what he
should be addressing.

Haji Lee Copper berkata...

apa lagi PR punya manifesto dalam piliharaya mesti "malaysia bebas nuklear".

Tanpa Nama berkata...

Malaysia semua pun boleh!

Izwat Othman berkata...

Tersangatlah gila,kita memang jatuh kampung jika membina,tapi implementasi dan penjagaan memang hancus.

p/s: Mesti anggota HAZMAT semakin ramai nanti untuk membantu kebocoran radiasi.

ooiiii ini radiasi nuklear ooiii bukan radiasi KENTOT...kentot pun masih mampu untuk bau lagi bro kah kah kah kah.

salam.

Tanpa Nama berkata...

http://ketuk-ketampi.blogspot.com

apa lagi yg nak dibangkang ni mat tiub ooiii....tak habis-habis nak bangkang..mcm ni sampai bila nak maju...bila tak maju salahkan kerajaan...

aku ingat lagi 3-4 tahun lepas korang bangkang kerajaan nak bina incenerator, kutuk & kata macam-macam, beracunlah, rosakkan alam-sekitarlah padahal kerajaan cuba nak selesaikan masalaah pembuangan sampah secara kolot...

sekarang ko tengoklah masalaah sampah kat malaysia ni tak selesai-selesai...ni sekarang nak hentam loji nuklear pulak?

baguslah tu....duduklah bawah tempurung tu lama-lama..ada otak letak kat lutut.
Membangkang je tau tapi takde idea..cit busuk punya orang.

Tanpa Nama berkata...

Kepada Tanpa Kepala ketuk ketampi tuh. Aku nak tanya. Skang ape citer ngan incinerator yang ko cakap tuh? Cuba bagitau detail skit status projek incinerator tuh.

Kalo stakat nak merapu tanpa sebab takyah le.

Tanpa Nama berkata...

rakyat tak yakin dan tidak percaya akan kemampuan kerajaan yang ada sekarang untuk membina loji nuklear.
kita lihat setiap projek yang dilakukan oleh kerajaan
jambatan mrr2 retak
stadium runtuh
jalan baru sudah berlubang
makmal runtuh
stesen bas pecah cermin
DAN PELBAGAI MASALAH LAGI

ini kerna tiada kualiti
ini kerna rasuah
ini kerna melantik yang bukan pakar
hanya kroni-kroni yang dapat projek

dalam sejarah dunia sudah ada berlaku kebocoran loji nuklear
dan kerosakannya begitu lama dan mungkin tidak boleh dipulih.

YANG PASTI UMNO HANYA MAHU DUIT SAJE DARIPADA TEKNOLOGI ATAU PUN DARI LOJI TERSEBUT.......

Tanpa Nama berkata...

iye x iye gak...dlm mase 10 thn akan datang xkan la kita nak bangunkan 2-2 tu sekali.klu camtu jepun pun bley bungkus ngan tech kita.lagipun 2-2 tu bertentangan..1 jaga alam sekitar, 1 lagi nak kasi kita arwah atau cacat cepat...
bodo piang...

jebatderhaka78

Tanpa Nama berkata...

dh memng PM kite ni bebal..th baca skrip je,aku ingt loji nuklear tu nti dia cat hijau..so dia kata tknologi hijau la ni,kawin lg ngn janda,bodoh berganda2,mlng sgguh nasib mu najib...

Tanpa Nama berkata...

http://ketuk-ketampi.blogspot.com

Kepada Tanpa Nama 2010 Oktober 14 14:57...anak luar nikah ke ni? takde nama!..he..he..he

Kalau dah otak jenis membangkang tu, fikiran memang negatif selalu...cakaplah apa pun mesti nak sanggah...Refer link kt bawah je la, malas nak jawab buang masa je, ada banyak lagi, tapi yg ni pun dah cukup kot.....he..he..he...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2006&dt=0312&pub=utusan_malaysia&sec=Rencana&pg=re_07.htm&arc=hive

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2003&dt=0326&pub=utusan_malaysia&sec=Parlimen&pg=pa_05.htm&arc=hive

Saya bangkang errrr tapi tak da idea lain laa..he..he..he