Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Oktober 2010

KAWAN KAWAN TURUN BERSEDIH




MUNCUL TANDA SEDIH




nota:
datang pada waktu dan ketika
dimana raja mereka telah
dilucutkan dari menjadi datuk katok kah kah kah



KATAK TERKECIL DIDUNIA DITEMUI – berita hairan

Pensyarah UNIMAS jumpa spesies unik di Taman Negara Kubah, Sarawak

KUCHING: Seorang pensyarah Universiti Malaysia Sarawak (Unimas) berjaya menemui spesies katak yang dipercayai terkecil di dunia berukuran antara 10.6 milimeter (mm) hingga 12.88mm ketika ekspedisinya di Taman Negara Kubah, Matang dekat sini.


MAK DATUK KATAK !


nota:
kau ingat manusia saja
yang tahu letih?
katak pun tahu letih kah kah kah





IBRAHIM ALI GAGAL TAFAKUR KERANA KAKI KEBAS- mkini

Ahli parlimen Pasir Mas, Ibrahim Ali hari ini mendakwa beliau lambat berdiri ketika Dewan Rakyat bertafakur menghormati kematian wakil rakyat Batu Sapi, Edmund Chong Ket Wah kerana kakinya kebas akibat penyakit kencing manisnya.

Beliau yang juga adalah presiden PERKASA berkata rawatan perubatan yang diterimanya itu menyebabkannya seringkali mengantuk dan kadang-kadang sengal-sengal di kaki.

"Saya ada kencing manis, jadi kadang-kadang mata saya berair, kaki saya kebas dan kalau tak ada kawan saya mungkin tertidur."

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BERITA SEDIH… kah kah kah..

kah kah kah… PERWIRA NEGARA PAYUNG PERJUANGAN MELAYU KAKI KEBAS… kah kah kah…

kah kah kah …. KAKI KEBAS…?.... kah kah kah..

kah kah kah…. KAKI KEBAS APA?.... kah kah kah…

kah kah kah… KEBAS SAHAM VINCENT KE ?.... kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU KAKI KEBAS SELALUNYA NAIK KE KEPALA…. kah kah kah…

woit… PATUT LAAA SELALU CAKAP BUKAN BUKAN…. kah kah kah…

kah kah kah…. OTAK PUN DAH KENA KEBAS…. kah kah kah..

kah kah kah…. KAKI BERAIR… MULUT BERAIR… KEPAPA PENUH AIR… kah kah kah…

kah kah kah…. KESIAN… SEDIH… PILU….kah kah kah

kah kah kah… SERING NGANTUK PULAK?.... kah kah kah…

kah kah kah… DAH JADI MAT NGANTUK PULAAAAAK…. kah kah kah…

kah kah kah… BRAHENG KATOK ZZZZZZZZ….. kah kah kah

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Katak babun meroyan tahap cipan..dalam skrip
Dialouge Filem Madu 3: Jijah oh jijah kusangakan dua rupa-rupanya 3...
Jijah: eehh apa yang 2 dan 3 nih...
Madu jijah: ajijah kalau nak tahu ni le laki kita orang semua...nampaknya kita bertiga nih dah kena tipu ye....
Jijah :eeehh mana pulak i kan ada cipap u all berdua kan ada batang...
Madu jijah : bukan batang kita semua atau cipap u le jijah....lubang jubooo....LOBANG JUBOOO.....!!!!
ajijah terkedu tak berkata lagi.....huhuhuh waaaaaa.....kah kah babun kempunan kah kah tak ada jambu...kah kah dapat jambu batu sukup le kah kah kah sumbat kat bontot babun kah kah kah....

cicit ngah layor berkata...

Baik punyer alasan!!!.Org lain pon kencing manis juger,mcm teman...tp tak ler sampai nak bangkit pon tak lalu.Itu bohong namernyer.Nak senang cakap jer yg miker nak tunjukkan keras kepaler miker,kononnyer gedeber sangat.Tak payah mintak simpati org...Mengantok konon....Kalau tak mampu datang mesyuarat,tidor jer di rumah atau pon letak jer jawatan MP tu...tumpu pader perkoser,abih ceriter.

gintak berkata...

kahkahkahkwong..patut la...

Tanpa Nama berkata...

"Kelantan Sultan Strips Ibrahim Ali's Datukship... Daulat Tuanku"

So to say he is a primitive man not civilized to earn a Datuk. His supporters are either stupid or allowing themselves to be stupid.

Tanpa Nama berkata...

Perwira kaki kebas apa sahaja termasuk hak orang melayu.
Lepas dia kebas dia akan berjuang untuk mengembalikan hak orang melayu.
Dah puas kebas UMNO dan Semangat 46 kini bukak Perkasam dan tengah mengintai peluang untuk kebas lagi.
Ketika sibuk mengebas badan sehat walafiat dan bila tersepit macam2 alasan keluar........pppiiirrrraaahhh

Tanpa Nama berkata...

waaaakahkahkah.....
katak ni kepala masuk air dah,
pastu 'kaki kebas' la plak.

sedey sedey...
lepas datuk kena tarik cakap macam baik je kan bunyi nyer tak macam sebelum2 ni. volume tinggi semedang.wira perkasa taik kucing.
hekkkk... Tuuiiiii... la brahem.


~p.asan~

Tanpa Nama berkata...

Kalu kepala berair senang je rawatan dia. He he. Gi jumpa mat monggol. Buat rawatan monggolian doll.

mosabit berkata...

kepala dah berair?....

kah kah kah kah kah kah kah ...

tu lah katak tua...
jer dah terpancut????.....

kebas jangan tak kebas...kebas apa yg patut...50 sen pun.. jalannnnn

kah kah kah kah kah kah kah ....

UMNO Bongok berkata...

"kaki kebas"... ooo patut lal... hahahaha "mata, telinga, lubang jubor", tak kebas ker???

yang aku tau, duit dia tak kebas. dia amik komisen dan buat investment jer kat syarikat judi.. duit halal sokmo.. jual arak pun duit halal jugak.. duit jer la halal..

rezki tu allah punyer kerje.. duit tetap halal sbb dia bukannya duit fiat cetak sendiri.. sbb duit fiat ni dicetak oleh bank negara..

rattlehead berkata...

mcm2 alasan le ko katak....itu petanda nak mampos tak lama lg tu...mati katak la ko!!!!

Tanpa Nama berkata...

klu dh kebas2 tu tanda nk smpi dh tuh..3 jumaat je lg tu,insaf ye braheng...perjuang mu xkemane pun,letak jawatan MP pastu wt rwtn kt australia,madey ckp hospitl sana baguih.Nti TT wat buku utk braheng ye,Perjuang Melayu dgn Kencing Manis nye..kn TT kn..

Tanpa Nama berkata...

katakebaskatakebaskatakebaskatakebaskatakebar.....wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

BRHIM ALI PERWIRA KU...

APAKAH PENYAKIT MU MENGHALANG MU

TIDAKKK....

KAKI MU SAKIT

TIDAKKK...

ADUH..ADUH.. KECIWA HATIKU