Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 14 Oktober 2010

BERITA SEDIH DARI MAHKAMAH




KESIAN - SEDIH




nota:
lihatlah muka lubang jubur ini
mukanya kelihatan sedih dan sayu
perhatikan titisan taik cairnya
panas keluar sedetik demi sedetik
meleleh hingga ke peha

bayangkan betapa lama nya
taik taik itu tersimpan dalam lubang ini
betapa masam dan busuk baunya

bayangkan lubang ini kena jubur
lapan kali kah kah kah



PAKAR DAKWA SAIFUL DILIWAT , KETERANGAN DIBUANG EKORAN PROTEST KARPAL – minsider

Bekas pembantu Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan mendakwa dia telah diliwat lapan kali oleh majikannya pada pertengahan dua tahun lalu, kata seorang patologi Hospital Kuala Lumpur (HKL) hari ini.

Pakar forensik HKL Dr Siew Sheue Feng berkata, Saiful memberitahu beliau dan dua doktor lain pada 28 Jun 2008 bahawa dia diliwat lapan kali dalam dua bulan oleh Anwar.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…. BARU TERINGAT…. kah kah kah..

kah kah kah…. LAPAN KALI…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEDIH… SEDIH… DAN SAYU…. kah kah kah


8 ulasan:

UMNO Bongok berkata...

bla..bla..bla..

Sarjan Jamaluddin Alias, yang bertanggungjawab menyediakan jadual tugas rondaan pada malam Aminulrasyid terbunuh, berkata semua anggota menghadiri taklimat selama setengah jam sebelum keluar bertugas.

Katanya, tertuduh Jenain Subi, bersama rakan rondaannya, Konstabel Mohd Hafidz Mohd Yusoff, turut menghadiri taklimat tersebut.

Menurutnya, Jenain adalah seorang yang bertanggungjawab dan tidak mempunyai rekod disiplin.

------------------------------

Cuba perhatikan ayat2 ini... conclusionnya untuk mengolah persetujuan orang ramai.. hahahaha denda rm2000 dan penjara 30 hari jer.. hahahahaha, baik suruh Jenain tu didenda melancap 3 hari sudah la... hahahaha

teganu kite berkata...

isamudeng tukor tiut,
gambor lubang nnatang mende tu?.. bodow mung, nnatang bengong mung,.. mahkamoh nnatang bewok base dok jjenih, wat malu kaum malaya.
dari kera-jaang sampaa ke rakyat, memang kepale hotok macang lubang. pakat jage anok2 jangan tebeng bace/dengor berite mahkamoh nnatang bewok.
Kalu mung dok ccaye tanye la Mat Said Kemamang yang bijok itu...

Di bawoh rang ikang.

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,

lu tarok itu lancau umnumcamicBN lagi ho liaw. lain jam kalu ada cakap itu 'mahkamah' gua musti hingat itu hakem, penakwa selupa itu lobang balakang. lobang nampak itu kecik, tapi bulldozer pon buleh koner lo. Kapcai cibai punya court meh..

cicit ngah layor berkata...

Gambor aper pulak tu TT..Teman tengok macam ponggong nyor tuer jer..Tak bekenan benor teman nengok gambor lubang taik tu,buat tak lalu makan jer..Kalau setakat lubang taik roper tu,tak payah ler dijebahkan,buat malu jer..Banyak lagi lubang taik yg putih melepak diluor negeri saner.Lagi pon penggunaan lubang taik disaner tak ler gempor mcm disini.Duit ader,kwn luor negeri banyak,cari lerlubang taik disaner.Gamaknyer OKT tak ader modai kooot.

Tanpa Nama berkata...

loji nuklear : lapan lokasi dikenal pasti

lubang jubur : lapan kali kena jubur tanpa kondom

lapan..lapan.. lagi

Tanpa Nama berkata...

hahaha... gambar lubang itam sepul baukari. Exclusive hanya di blog TT.

mosabit berkata...

sisifool ni dah naik gian bro...

lapan kali kena tibai..relek jer...

tak aleh aleh ngadu diliwat...

ini kena bagi tau kelab gay...
sapa sapa nak blasah lubang kunyit sifool sial hubungi sifool..free jer...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

TENGOK LUBANG JUBO TAK LALU MAKAN

PASAL TAK MINAT JADI TAK TIMBUL

GHAIRAH.

pada yg berminat lubang jubo bawak2la bertaubat g mekah tahun ni kalau islam.
yang hindu g menyelam sungai ganges.
yang budhha g melawat patung budhha tido kat siam.

AKU SEMINGGU NI MEMANG TAK LALU MAKAN.
BRO HISHAM... KAU TAK PATUT LETAK GAMBAR TU. NAYA KAWAN2.