Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 November 2010

KIRA SAMPAI MENANG



INI BUKAN AZMIN PADANG TEMBAGA



nota:
kalau bukan azmin padang tembaga
siapakah lelaki ini ?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



SAH, PKR TIDAK TANGGUH PEMILIHAN WALAU PUN ADUAN BANYAK, KATA PENGERUSI - minsider

ETALING JAYA, 11 Nov – Pemilihan pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang berlangsung sekarang akan diteruskan walaupun ada gesaan agar ia dibatalkan dan diadakan semula proses pengundian ekoran dakwaan kepincangan dan kecacatan.

Ketika dihubungi petang ini, Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Parti (JPP) Dr Molly Cheah berkata ia antara keputusan yang dicapai pada mesyuarat Biro Politik yang diadakan semalam.

“Ya, ia hasil mesyuarat Biro Politik, dan diputuskan pemilihan tidak akan ditangguhkan, akan diteruskan seperti yang telah dijadualkan dan diputuskan sebelum ini,” kata Dr Cheah.

Keputusan itu ekoran memorandum yang dikemukakan oleh salah seorang calon timbalan presiden Mustaffa Kamil Ayub kelmarin.

Dr Cheah berkata beliau telah mengadakan pertemuan dengan Mustaffa tengah hari tadi untuk menjelaskan keputusan, antara lain meminta bukti dan penjelasan berhubung aduan-aduan yang dikemukakan dalam memorandum beliau.

Mustaffa memberitahu beliau akan mengadakan sidang media pagi esok untuk mengumumkan pendiriannya ekoran keputusan yang disampaikan oleh JPP.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... NAK BUKTI?... kah kah kah..

woit... SILAP MATA MANA ADA BUKTI... kah kah kah


PILIHAH RAYA MYAMAR : PARTI PROJUNTA MEMANG BESAR - melayau

YANGON, 10 Nov.— Pemimpin-pemimpin utama parti projunta tentera memenangi kerusi yang mereka tandingi pada pilihan raya Myanmar Ahad lalu, demikian menurut keputusan rasmi pilihan raya pertama Myanmar yang diumumkan malam ini.

Televisyen Myanmar melaporkan pemimpin-pemimpin itu termasuk Perdana Menteri Thein Sein, yang mengetuai Parti Kesatuan Perpaduan dan Pembangunan (USPD) yang merupakan parti proksi junta.

Namun, laporan itu tidak memberi jumlah kerusi yang dimenangi parti itu, tetapi berdasarkan Perlembagaan baru Myanmar menunjukkan USPD memenangi majoriti kerusi yang ditandingi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak payah tangguh atau batal.
alang-alang menyeluk perkasa (tersilap pekasam) biar sampai ke pangkal lengan.
alang-alang mandi biar basah.
alang-alang kecoh biar lingkup.
harapan rakyat pada pkr sangat besar.
tapi diabaikan kerana rebut jawatan.
senyum kambinglah puak-puak umno-bn.
macam ni nak ke putrajaya.
pooorraaah...

Tanpa Nama berkata...

ala TT xadil la mcm ni....apesal lak xleh bg bukti,ini zaman canggeh laaa...kata trima kaseh kat ronald reagen,tp jgn la jd bodoh kata xleh bg bukti
woit TT,silap mata pun org dh tau dedahkan la cane silap mata tu dibuat,inikan silap mata azmin...jgn la bg alasan TT..kahkahkah...aku pun xsuke azmin,tp yg bedegor2 ni peminat2 ABBA je aku tgk...mintak bukti xde,apedaaaaa...jgn la jd JOBO,kahkahkah

Haris Fazilah berkata...

Nak ke Putrajaya setakat pergi jalan-jalan bolehlah. Nak lebih jangan haraplah.

Tanpa Nama berkata...

LOL @ de'mock'racy

Khun Pana aka johanssm berkata...

Eh !... Kan kita yang kutuk SPR sebab kira undi sampai menang..hahaha
Kalau macham ni kita kena buat BERSIH 2.0 untuk PKR dulu lah

Rupa rupanya hantu hantu datang dari PKR.

Cilaka betul

Tanpa Nama berkata...

Pukimak PKR,menghancurkan harapan rakyat

mosabit berkata...

kesian anwar tak terjawap....