Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 November 2010

PERTUNJUKAN SILAP MATA DI SABAH - WARGA SELANGOR BERJAGA JAGA




INI BUKAN AZMIN PADANG TEMBAGA



nota:
azmin padang tembaga
pakar silap mata telah
menunjukkan satu permainan
yang hebat di sabah

berjaga jaga warga selangor
azmin padang tembaga akan buat
silap mata juga di selangor
pasir di selangor semua akan hilang
nak masuk ke pejabat kena bayar cukai pintu
sin sala bin abradacanra
tok tok kai serondong batang
beri baksheeh masuk pintu belakang kah kah kah



PKR PROBING CURIOUSLY HIGH SABAR VOTER TURNOUT – mkini

The PKR is investigating suspicions of irregularities in several Sabah divisions in the PKR central polls, said Sabah party deputy chief Christina Liew.

"I checked with the headquarters and was told that they are currently investigating...I understand that the majority of the (complaints) have been lodged with the headquarters, although I don't know how long the probe will take," she said when contacted yesterday.

The chief concern is the voter turnout in several divisions in Sabah, including Sandakan and Libaran, triggering alarm bells within the party as the figures buck the state-wide turnout trend of around 10 percent.

"Sabahan members seem to feel that the central polls are less important compared to divisional polls because they are more concerned over who leads them locally," Liew (left) said.

In Libaran, 898 out of the 1,501 registered members, or 59.83 percent cast their ballots, with deputy presidential aspirant Azmin Ali almost making a clean sweep there.

Sandakan also attracted a high turnout of 43.57 percent, with 456 of its 1,047 registered members voting.

"How did they manage to get so many people to come out and vote?
There are about 4,000 members in Kota Kinabalu (Liew's division), but only 300-odd voted," she said.

Sandakan, Libaran as well as other divisions with relatively high turnouts like Tawau and Tenom, were almost 100 percent bagged by Azmin.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... APALAH NAK BUKTI BUKTI BUKTI ... kah kah kah..

woit.... KIRA SAMPAI MENANG... kah kah kah..

woit... INI SILAP MATA ... kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa ni TT,bg la bukti....cakap pompangpompang xbg bukti mcm UMNO lak
skang dh ada intenet,publish la bukti kat intenet,jgn jd bangang.xkan la TT pun bangan kot
TT pun peminat ABBA ke?kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Anwar’s seven costly mistakes — Lim Sue Goan
November 11, 2010NOV 11 — I am not sure who is behind the “Oust Anwar campaign” mentioned by PKR advisor Datuk Seri Anwar Ibrahim.

But I do agree that Anwar is surely not truly qualified to lead Pakatan Rakyat based on an assessment on his performance over the past two years.

Anwar has made at least seven costly mistakes.

First, he has not responded to Prime Minister Datuk Seri Najib Razak’s transformation plans.

Najib has been going all out to conduct reforms since he took the office in April last year. He introduced the 1 Malaysia concept, Key Performance Indicators (KPI), National Key Result Areas (NKRA), Government Transformation Plan (GTP) and Economic Transformation Programme (ETP).

As the Pakatan Rakyat supremo, Anwar should have a counter-strategy to the Najib blueprint, but he has not responded at all so far, letting swing voters gradually be lured by Barisan Nasional (BN).
continue here
http://www.themalaysianinsider.com/breakingviews/article/anwars-seven-costly-mistakes-lim-sue-goan/

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

kaya juga natey Azmin ni ye?

tak sangka laa.

KIH KIH KIH KIH!!

Anak Sungai Derhaka berkata...

Hish!!! Betuika berita tu?? berniat jahat kot... kah..kah..kah..

Omarasma berkata...

Dear Bro TT,

Bro lu baik hati2 la..kang ngn lu2 kena silap mata kang..haha
awas bro kaki bt kerja hitam die ramai bro..
take care

Tanpa Nama berkata...

Mesti la Azmin kaye..bakal Menteri Kewangan, kalu dah jadi tu laaaaagi kaya. Sapa yg tak kenal jentera2 azmin, sama jer dgn gerombolan!

almatayer berkata...

Bro tt
Aku join PKR sebab perinsip perjuangannya.Berjuang untuk keadilan rakyar keseluruhan serta kagum dengan nilai moral dan budaya politiknya.Aku juga join PKR bukan kerana aku syok kat Anwar atau mana -mana pemimpin.Malah aku lagi senior dari Anwar,sebab Anwar duduk dalam masa tu.Masaelahnya sekarang ada orang masuk PKR kerana Anwar dan ada 1 puak lagi sebab perinsipnya.Sebab itulah ada kes KKS dan sebagainya...banyak lagi yang perlu diperbaiki jika mau ke Ptrjaya.

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

Hang pun kena beli dengan Zaid ka???

Ha ha ha..Hanya orang yang satu pesen dengan Isham yang kenal Isham ..ha ha ha..deme pikioler sendiri...

Tanpa Nama berkata...

isham.. hang pun sudah mereng dah.. ko dah pening layan minum ngan zaid ka.. aka kuda zaid bawak ko pusing2..

sebelum ko mampuh..baik ko gi rayau2 jalan luar negeri lagi baik.. jaga ko punyer moral sendiri.. moral kita PKR pun sudah teruk daa.. kalo gini caranya lembik la.. lambat respon.. PKR pun kita humban macam semangat 46 dan lain2 parti sial yang sudah mampus tu..

hanya DAP dan PAS jugak yang relevan walaupun lembab.. PKR bagi aku, sudah bungkus dah.. tak payah la buat apa2 lagi.. masuk saja dalam bangkul sampah sejarah ko tu isham.. ko nak buat apa parti pukimak lagik?