Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Disember 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA !!!




AKHIRNYA TIKUS AKAN DIPERANGKAP
ATAU DITANGKAP?



KHIR TOYO AKAN DI TANGKAP

kes jual beli tanah
di section 7
shah alam


APA KHABAR TOYO


pukul berapa cik toyo?
sapu sampah dimana?
bini bawa lari duit ke mana?
pemandu tu mana sudah cabut dengan 200 ekar tanah?

APA BAKAR CIK KHABAR?

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


nota:
waspada
semuan ini adalah
pemgolah berita untuk
melalaikan orang ramai
untuk menunjukkan bahawa
mat mogol isteri bik mama
sedang melawan rasuah
ini hanyalah taktik sama seperti kes
eric chia
linggam
yusoff chin

pooorah !

semua ini sandiwara lapok
sudah banyak kali di pentaskan
sudah muak
sudah basi
kah kah kah

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tengok gambar ni
aku terus muntah...
muntah hijau

Tanpa Nama berkata...

Terserlah kejawaan nya.

Anti TELAN berkata...

idop 'Pejuang TELAN'...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

aku muntak kuning..wek!

Pulas-Pulasan berkata...

Doktor tempe ni memang hebat.
Makan tempe hari-hari,bagi Ketua Jabatan penyapu sampah,menjadikan hidung terletak dan merah macam badut Jawa.

kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

rasa nak bukake aje kat muka toyo ni..
hahahhaha

souldeth

Tanpa Nama berkata...

Bior betul dia ni kena dakwa.. kesian dia..tak dapat nk gi wonderland lagi..anak bini dia nak makan apa lepas ni...memang tak patut tangkap dia..tengok muka pun kesian sangat...har har har...padan muka...

Tanpa Nama berkata...

MACC arrests ex-Selangor menteri besar Dr Mohd Khir Toyo. He's expected to be charged with land fraud. Details coming up.

mosabit berkata...

keturunan mak indon ni datang sini sekitar tahun 1910...

tak sampai seratus tahun dah kontrol satu selangor.....

bayangkan segala mak indon ..mak filipino..mak kampucea..mak vietnam...yg diimpot oleh umnok hari ini untuk seratus tahun akan datang......

kah kah kah kah kah kah kah ....

mosabit berkata...

takkan sprm baru tercari cari toyol ni??.....

tak jumpa lagi kerrr???...

kah kah kah kah kah kah.....

Tanpa Nama berkata...

sandiwara je..........

Tanpa Nama berkata...

tolong la..bila dh xde jawatan baru la nk tangkap, pukul, hentam masuk penjara, soal siasat,..

sila soal smpai mati
bodoh.

semalam lagsung xde berite pasal demo air tu kat tv tv..aku tunggu jugak la nk tgk berita tipu mcm mane depa nk buat,,tp tarak..konvensen umno ade..tetiba nk buat konvenseng hr ahad tu jugak lah..
ape motif..

abg hisham sila bgtau siapa admin blog GAP (gerakan anti PKR)
blog org melyu gila tu..aku nk kenal siapa dia admin dia..sebab mcm ade kaitan dengan GAPs gerakan anti peneyelewengan yg baju hitam semalam..

resse berkata...

sandiwara jawa jer.. tgk la.. tak lama mesti lepas la toyol tu..

Tanpa Nama berkata...

WAKKAKKKA NI KERJA NK MENIPU LAGI LA NIE... SAJE NK TUTUP @ NK KABURKAN MATA RAKYAT YG RABUN PASAL KENAIKAN HARGA BARANG 4 DLM 1... WAKKKAKKKA

KOMEN2 JUGAK... JANGAN LUPE YG DIRI AKAN DITIPU OLEH GEROMBOLAN...
WAKAKKKAKKAAAAAA

Datuk berkata...

kah kah kah ..pilihanraya GE13 nak bermula ..tanda2 awal dah muncul

haluankiri berkata...

TT. n the gang ..
aku jamin la itu Ng mesti k dlm .. itu toyol dpt hidup punya... toyol sudah senang .. apa susah .. lari luar negara la..

Tanpa Nama berkata...

SPRM SIASAT.... JANGAN TAK SIASAT...KALAU BOLEH SIASAT SAMPAI MATI....HAHAHAHA..

Tanpa Nama berkata...

Tindakan SPRM menghantar Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Shah Alam atas tuduhan rasuah memang dilihat sebagai "... sandiwara lapok..."

Mahkamah Malaysia Boleh.... mana mungkin bekas orang kuat Tun Mahathir boleh dikenakan hukaman setimpal..?

Kalau mahkamah yang membicarakan kes liwat Anuar Ibrahim boleh mempermainkan peraturan dan undang-undang sehingga perbicaraan menjurus untuk dilihat Anuar sebagai bersalah....

Apakah mahkamah yang ditadbir oleh peguam negara yang sama tidak boleh mempermainkan peraturan dan undang-undang sehingga perbicaraan yang diadakan itu menjurus kepada pembebasan Khir Toyo sebagai tidak bersalah...?

Rakyat Selangor jangan percaya dengan tayangan wayang kulit yang dimainkan dimahkamah bertajuk "Khir Toyo dengan rasuahnya".

Penyokong Khir Toyo jangan risau kerana keputusan sudah diketahui lebih dulu sebelum perbicaraannya....!

Tanpa Nama berkata...

Ini semua wayang...

Tanpa Nama berkata...

Tertangkapnya malaon ini adalah kejayaan gerakan rakyat,...kita dedah,.. kita tekan,.. dan kita lawan,..
Sekarang toyo sudah didakwa,..kita tunggu selanjutnya samada tranformasi Najib ini betul-betul atau main-main.
Gerakan rakyat mesti memberi kepercayaan kepada sistem untuk menjalankan peranannya.
Kalau kita tak beri harapan untuk memberi percaya kepada sistem, tidak guna kita bisisng-bising..

the profesor

Tanpa Nama berkata...

jgn buat tak faham..si jerung besar keturunan jawa ni selepas mat noh omar @ tyko tanjung karang..yg juga org kuat mamak kutty mana boleh didakwa..wayang kulit yg sudah lapok tahap tepu arahan mamak kutty..mat monggol terpaksa ikut menjelang pru dan juga nak spin perhatian rakyat pasal kenaikan harga 4 dalam 1..kes jerung ni byk deal telah dibuat dgn byk pihak sebelum si jerung ni akhirnya terpaksa mengalah utk didakwa oleh sprm kononnya...dah tau dah jln citenya...

Tanpa Nama berkata...

muka ini hanya berlakun saja, tujuannya hanya untuk menipu rakyat sahaja.

gerombolan jadi penyamun..
akhirnya buangkes.

rakyat kena tipu.

zuber berkata...

ini adalah scene one take one...kambingkan khir toyo untuk tipu rakyat...bicara sampai lepas pilihanraya...keputusan tangguh sehingga lepas pilihanraya...
scene one take two...khir dan sekutu dengannya akan di'penyapu' ke tepi dari persaingan politik umno...
scene one take three....khir selepas dikambing dan di'penyapu' akan dianjingkan oleh pucuk pimpinan supaya menyalak sekuat tenaga...jika tidak keputusan mahkamah akan membahamnya...

scene akhir...umno dan barisan akan tewas dlm pilihanraya...semua sifu dan rakan akan bersama-sama khir toyo menyanyikan lagu umno di penjara sungai buluh..selain beberapa kerat yang terpaksa ditempatkan di hospital sakit jiwa.

Sudin berkata...

Wayang....
Linggam correct kan ada.
Mahkamah merayu-rayu kan ada.
Shafie kan ada.
Majid pun ada.
Mahkamah malaysia kan banyak beruk-beruk dan kangaroo yang boleh dibeli ?

Tak percaya ?
Tunggu........

W 7 berkata...

Perancangan yang sangat halus... pergerakan yang santun dengan ayat-ayat yang tersusun untuk di perlihatkan langkah yang mengikut rentak dari irama dan lagu Mongol.... Ia melepaskan kuasa dengan suasana bagaikan air yang mengalir dari puncak bukit. Pemerhati harus lah berhati-hati dengan sumber yang datangnya dari berbagai-bagai arah tidak menentu sehingga ia mengujudkan hantu-hantu terpilih. Sama-sama lah kita menunggu sistem perundangan... adakah ia adil?

Saiful berkata...

ambiuk rasa ..tu la rumah tu tak leh bwk pi kubuq..la ni jenuh naik turun ..kan best kalu tua2 ni lepak ..mkn tempe ari -ari..tak yah susah sgt pikiaq hal2 harta2 dunia ..ni..semoga ianay menjadi teladan kat kita yg janji Allah tu benar..