Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Disember 2010

BUAT KENDURI TOLAK BALA





BALA SUDAH SAMPAI



PENDEDAHAN WIKILEAKS : MALAYSIA SECARA RASMI SERAH SURAT PROTES KEPADA SINGAPURA -mstar

Malaysia secara rasminya telah menghantar surat protes kepada Singapura untuk menyatakan pendirian dan rasa tidak puas hati negara ini atas komentar yang dikeluarkan oleh para diplomat kanan republik itu ke atas negara ini sebagaimana yang didedahkan oleh laman web WikiLeaks.

Menteri Luar, Anifah Aman ketika mengumumkan demikian berkata, Wisma Putra telah memanggil Pesuruhjaya Tinggi Singapura di Malaysia, T. Jasudasen mengadap pada Selasa, untuk diserahkan surat protes berkenaan.

Menurut Anifah, walaupun Wisma Putra tidak mengharapkan negara jirannya itu menyatakan permohonan maaf, tetapi kerajaan mahu merakamkan secara rasmi rasa tidak senangnya dengan tindak tanduk pegawai-pegawai tinggi diplomatik republik berkenaan memberi komen yang tidak sepatutnya mengenai Malaysia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…LEE KUAN YEW KATA MAT MONGOL OPURTUNIS… kah kah kah..

kah kah kah… LEE KUAN YEW KATA MAT MONGOL TERLIBAT KES BUNUH ALTANTUYA… kah kah kah..

kah kah kah… LEE KUAN YEW … PEMIMPIN GEROMBOAN BODOH DAN BANGANG…. kah kah kah..

woit… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…kah kah kah

kah kah kah… SEMUA INI RAKYAT MALAYSIA SUDAH TAHU…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK PERLU WIKILEAKS…. kah kah kah…

kah kah kah..APA PUNYA TUUUUUR LEE KUN YEW...kah kah kah..

nota:
mana dia perkasa?
mana dia pemuda gerombolan?
mana dia zul nordin pejuang islam
mana dia ngo melayu?

kah kah kah

pemimpim melayu telah dihina
oleh china lee kuan yew
kenapa senyap tak ada telooor
kah kah kah

kenapa tak adakan tunjuk perasaan
kah kah kah

nota:
siapa beri pulau singapura
kepada lee kuan yew ?
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha siapa bagi pulau kepada SINGAPURA...jawabnya umno lah yg bagi...Siapa pula bagi SINGAPURA kepada SINGAPORE??? takkan PAS,PKR dan DAP bagi kot...lu pikirlah sendiri...

cicit ngah layor berkata...

Bulih jadi betoi kater mantan mamak menteghi:"Dah ada gambaq kut".Itu sbb dier beghani.Esok kiter tengok di tambak johor akan ghamai ler panglimer,pang enam dan pang tujuh bertelor ditepi pantai mengadap singepure.Biler lagi nak tunjuk telor tu..ini ler masernyer.

Tanpa Nama berkata...

aku setuju sejarah di tulis semula 1) SIAPA YANG BERI SINGAPURA KAT LKY
2) bagaimana satu gunung leh bg kat cukong!!
3) bagaimana kg melayu tergadai kat cukong
4) kenapa hang tuah tak balik-balik..walhal Tv3 kata Taming Sari ada kat istana Perak?..
5) Siapa yg tanda tangan perjanjian syarat merdeka "shell boleh korek minyak selagi ada bulan dan matahari"
6) sejarah kemerdekaan .. tetapi dok cerita pasai komunis selepas merdeka. mana pi cerita penjajah laknat british wajibkan undang2 sejular, mana pi nama tok janggut? abd rahman limbong, datuk bahaman dll..

Azlan berkata...

Toon Mahat bising bila LKY sebut tentang Anwar dalam wikileaks...yang Barry Wain sampai tulis buku tentang Toon..dia buat bodoh...sebab dia tahu orang melayu ni akan dengar apa yang di masukkan dalam kitab ameno utusan

Tanpa Nama berkata...

1. perkasa memperkasamkan diri kerana presidennya berahim ali katak berhibernasi sebab baru keluar ward

2. pemuda gerombolan sibuk bergomol sesama sendiri berebut keris

3. zul nordin dah nak mampus/nazak terlalu banyak telan lendir china doll

4. NGO melayu dah laMA LAYU

Perompak Cinta berkata...

Ko biar betul? Memang la kerajaan malaysia kena hantar surat ke Singapura, untuk menjelaskan kedudukan Malaysia dan untuk menyelamatkan hubungan antara Malaysia-Singapura.
Tian Chua pun ada hantar surat ke Singapura pasal kes Anwar Ibrahim. Kalau dah Tian Chua pon hantar surat, kira tuduhan ke atas Anwar tu betul ka?
Satu lagi, kau sibuk sebut benda pasal kerajaan Malaysia saja, cerita ‘suntu’ bos kau langsung tak tulis pulak?
Apa laa!

Tanpa Nama berkata...

huhu.. amaran dari UMNO PERKASA, Jangan ganggu hal negara lain.. ini negara kami.. buat hal sendiri2 la..

bangun UMNO bangun!

Lang berkata...

apa nak jadi dengan malaysia ni? nak kena jual sana sini ke?... rakyat terseksa dengan harga barang diselaraskan... politik diserang oleh orang luar...

satu hari nanti negara kena lelong... yang tuntut lelongan YAHUDI KECIL... ingat tu bro...

Tanpa Nama berkata...

Anwar tak perlu ambil pot langsung pasal laporan Wikileaks yg Singapura percaya Anwar memang terlibat dlm kes liwat.

Liwat ni benda personal, hanya ada 2 orang dlm bilik masa liwat sdg berlaku. Kalau nak tentukan bersalah atau tidak, cara terbaik ialah keterangan mangsa & tertuduh, laporan doktor/forensik & saksi jika ada. Itu barulah dinamakan bukti! Pegawai perisikan Singapura mana ada kena mengena dalam hal ni.

Kalau spy Singapore ke, CIA ke, FBI ke, Obama ke nak percaya atau tak, itu lantak dioranglah. Itu kepercayaan diorang, bukannya bukti! Mana ada mahkamah buat keputusan berdasarkan org percaya atau tak yg tertuduh tu bersalah.

Lgpun kalau kepercayaan Singapore tu pun nak dijadikan alat utk serang Anwar, macamana dgn beribu2 org lain yg tak percaya? Kenapa pendapat diorang tu tak diambil kira? Kenapa pendapat pegawai perisikan Singapura jugak nak diambilkira?