Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Disember 2010

WASPADA WASPADA WASPADA !!!! KITA KENA TIPU LAGI





ANAK MUDA SEDIA MELAWAN !












AHLI AHLI PERLIMEN PAKATAN DI GANTUNG !



tujuan penggantungan ahli parlimen pakatan rakyat ini
ialah untuk memastikan gerombolan
akan memiliki dua par tiga penyokong
di parlimen !

ini bertujun untuk memastikan dapat diubah
sempadan baru - persempadanan semula
kawasan kawasan pilihanraya.

kali akhir ialah tahun 2000
yang menjadi mangsa ialah mat sabu
dan magfuz

kali ini persempadan semula boleh diadakan
satelah 10 tahun - ini mengikut perlembagaan
persempadan semula wajib mendapat undiu sokongan dua par tiga
ahli parlimen.

lihat : satu demi satu ahli pakatan rakyat
digantung. dengan lima ekor mp bebas
gerombolan sudah ada dua par tiga

NOTA:
kakau pilihanraya boleh mengubah apa-apa
pasti telah lama pilihanraya di haramkan kah kah kah



14 ulasan:

Lang berkata...

apa mau heran.... perak pon boleh gulin2 mcm tu jak... ini parlimen lebeh kurang jugak la..

Tanpa Nama berkata...

bro!itu tanda2 pilihanraya hampir tiba sbb gerombolan(pekembor) terdesak...

Tanpa Nama berkata...

Atas nama ketuanan UMNO yang haram jadi halal dan ularmak2 diam menikus.Slogan memang hebat berjuang Demi Bangsa Dan Agama.
Ini lah UMNO yang sebenarnya Demi Wang Dan Kuasa bangsa Dan agama tolak ketepi.Siang malam otak memikir nak menu aje.
Kalau rakyat tak turun kejalan raya membantah jangan harap UMNO nak ikut peraturan Dan undang2.

dukun melayu berkata...

jauhi si gemuk

http://www.youtube.com/watch?v=inzKZLmuJIY&feature=related

haluankiri berkata...

Apa lagi .. semboyan bakal ditiup .. BANGKIT lah semua umat melayu utk MENTALKINKAN UMNO ... biarlah MALAYSIA tanpa ada lagi UMNO.. krn sudah banyak KECELAKAAN yg UMNO lakukan .. kini biarlah MALAYSIA dgn wajah baru dan misi yg baru ...
Sentimen bencikan UMNO kian membuak .. bagus lah ngko TT .. terus membongkar kebaculan UMNO...

Tanpa Nama berkata...

lepas ni boleh lah GST diluluskan, pinda perlembagaan untuk kuatkan lagi kekuasaan PEKEMBAR, nak luluskan akta yang zalim seperti ISA pun mudah..

Tanpa Nama berkata...

Salah satu sebab mengapa Malaysia berada dalam keadaan kucar kacir dan tidak menentu seperti sekarang kerana ketidaktelusan SPR.
Rakyat memang sudah cerdik dan mahukan perubahan Kerajaan dari BN ke PR tapi dengan adanya SPR (sepatutnya berkecuali) menjadi lembu UMNO-BN hasrat tersebut terhalang.
Rakyat sudah sedar permainan licik UMNO-BN. Itu sebab dalam PRU12 mereka hampir-hampir maut sekiranya tidak ada Sarawak dan Sabah menolong.
Kini SPR sudah jadi musuh ketat PR dan penyokong.
Banyak sangat taik minyak SPR ni. Undi pos nak dibuat pada yang tak munasabah semata-mata membolehkan UMNO-BN menang.
Sudahlah undi hantu dan pensempadanan semula dibuatnya memihak pada UMNO-BN.
Oleh yang demikian apa kata mulai sekarang kita guna slogan "GANYANG SPR".
Kerana bukan salah UMNO-BN dan bukan juga salah rakyat yang mengundi tapi salah SPR yang mengikut sangat telunjuk UMNO-BN.
PR buat demontrasi seluruh negara menentang SPR dan melaungkan "GANYANG SPR" sepanjang masa sebelum PR13 dilangsungkan.
Dengan cara ini setidak-tidaknya kecut juga perut pengerusi SPR dan timbalannya walaupun mereka tidak gentar dan takut.
Dalam pada itu, dunia juga akan tahu ke arah mana SPR berkiblat.

Tanpa Nama berkata...

itu dato pandika serupa cibai umngok yg dicucuk hidung..pukimak dia!babi!anjing!

haluankiri berkata...

Aku bangga dgn sikap anak muda yg tak mahu lagi diJAJAH pemikirannya oleh dasar PENIPU UMNO ... biarlah kita jadi anak muda yang berjiwa besar dan mampu mengubah negara ke arah yg lebih baik. Melepaskan RAKYAT dari cengkaman UBN yg dah lama menyiksa rakyat .. tabik kaum muda yg mahu MELAWAN .. muda yg kecut TELOQ .. lantak lah sampai jadi LEMBUT .. LAWAN TETAP LAWAN ..

BN boleh berkata...

Harap maklum, 2/3 ini bermakna 2/3 daripada kesemua jumlah MP yang sedia ada termasuk yang boleh berada di Parlimen atau tidak. Maka dari result PRU 12, BN sudah tiada 2/3 sehingga PRU 13. Bikin malu saje golongan pembangkang tanpa otak.

Tanpa Nama berkata...

“Anda tidak boleh bawa balik batu itu ke negara anda, kerana Negara anda darul kufr – negara kufur ,” katanya lagi. -http://mokhtarpetah.blogspot.com/2010_12_01_archive.html
-setapa

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

org umngok mesti ckp bodonya PR nie. suruh diam taknak diam.kan dah kena.

tapi ade ke org umngok pikir apa yg kita sedang kira2kan?

ini la dia NILAI kepala bana yg diajar oleh kepimpinan BN.

MORALNYA ADALAH DGN MAIN TIPU SEBEGINI BOLEH MENSEJAHTERAKAN UMAT?

esk kalu anak aku baca online news apa aku nak kelentong?

semoga allah merahmati kita semua.

p/s- rasa mcm bodonya hidup kat malaya nie.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

KO APE KABOR LANG?
LAMA TAK NAMPAK?
KO PERGI BETAPA KAT GUA MANA?

************
puak2 yg menipu kita tu sama dengan puak2 yang naikkan harga barang tur

memang celaka puak2 tur!!

Lang berkata...

kabo baek mat...

bukan betapa, tapi perati dari jauh... yg berpolitik politik jugak... yang kita2 ni perut kena isi jugak.. sementelah peluang nak cari makan masih ada (sebelum diharamkan), kena le buat keje... orang politik laen... juai air liur pon boleh jadi duet. bergaduh bertumbuk pon masyuuuk duet... fitnah sana sini bagai menyemai duet. melabon, entot2 semua dapat duet.

la ni aku dah ada mase... gatai jari lak nak mengomel... hehehehe