Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 15 Disember 2010

KITA TUNGGU DAN KITA NANTI





APA LAGI YANG AKAN BOCOR




ALTANTUYA: NAJIB PERLU PERJELAS LAPORAN WIKILEAKS – harakah daily

Ahli Parlimen Pokok Sena,Mahfuz Omar berkata, Najib tidak boleh bersikap tidak ambil peduli berhubung dakwaan ini kerana ia melibatkan kepimpinan negara dan boleh memberikan kesan kepada sosial dan ekonomi negara.

"Pelbagai dakwaan yang dibuat ini sangat penting kerana membabitkan Perdana Menteri semasa bukan bekas Perdana Menteri. Ini akan memberikan satu kesan kepada ekonomi negara kita.

"Menteri tidak boleh bersikap tidak endah terhadap laporan Wikileaks sedangkan media dalam negara kita mengendahkan laporan wikileaks dengan memuatkan hal-hal berkaitan Anwar Ibrahim tapi Perdana Menteri kata perkara yang berkaitan beliau itu tidak perlu diendahkan," kata beliau dalam sidang media di lobi Parlimen siang tadi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. WIKILEAKS MESTI TAHU SIAPA ENTOT ALTANTUYA… kah kah akh…

kah kah kah….LEE KUAN YEW MESTI ADA GAMBAR ALTANTUYA BERSAMA NAJIB DI SINGAPURA.. kah kah kah..

kah kah kah… MUSTAHIL TAK ADA…kah kah kah

kah kah kah… KALAU DI KL SINGAPURA ADA AJEN…. TAK KAN DI PULAU SENTOSA TAK ADA…. kah kah kah..

kah kah kah… DI PULAU SENTOSA …MENGIKUT BALA IALAH DI MANA NAJIB PASS PENYEDAPNYA KEPADA RAZAK BAGINDA… kah kah kah..

kah kah kah…. ITU PASAL NAJIB LEMBIK DENGAN SINGAPURA…kah kah kah..

kah kah kah…ITU PASAL TANAH KTM DI SINGAPURA HABIS DIAMBIL LEE KUAM YEW…. kah kah kah..

woit… SAMPAI BILA ORANG MELAYU NAK SEDAR… kah kah kah..

kah kah kah… PEMIMPIN NEGARA TERLIBAT DALAM PEMBUNUHAN…kah kah kah..

kah kah kah… INI BUKAN FITNAH… INI LAPORAN WIKILEAKS… kah kah kah

nota:
cuba fikirkan kenapa mat mongol
kelmarin buat kenyataan agar
orang ramai jangan ambil pot sangat
tentang wikilekas.

kah kah kah
ini kerana dalamnya ada
kesah mat mongol dengan
siti aminah kah kah kah








7 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Teman memang piji pengasas wikileaks ni.Yg teman puji, bukan beriter atau pendapat2 yg tercatit dlm wikileaks tu,tp sikap dan keberaniannyer.Dlm usier yg masih muder,dier dah beghani menggoncang dunier dgn laporan2nyer. Ghamai pemimpin yg kecut telor,dan ghamai pulak yg gelak mengilai dengan inisiatif org muder ini.Nak dibandingkan dgn org muder diMalaysia ni? Jauh semanggang daghi api,berbezer mcm langit dgn bumi.Beretorik dr pagi sampai kepagi.Asyik dgn ketuanan dr muder sampai dekat nak mati,seleweng saner seleweng sini mcm yg tak ader org memerhati,songkok tinggi saner sini tapi sampai dimesjid tak berhenti(buat tak nampak jer).Ubah ler sikap tu wahai org muder Malaysia....

haluankiri berkata...

Salam TT n the gang ..
Kena bagi tau kat Wikileaks nei.. tolong dedahkan sekali mana pi duit yg pakcik makcik Penang kembalikan kpd kerajaan negeri yg kononya HARAM tu ... Betapa makcik dan pakcik diperbodohkan UMNO penang nie... kah kah kah kah kah akah ....

Tanpa Nama berkata...

orang muda malaysia patut dibiarkan hidup dengan hiburan.. sediakan rancangan tv best2, bukak2 sikik ala indon petang2 tu, boleh stim2.. astro buat siaran realiti banyak2..

apa orang muda nak amik kesah hal negara? semuanya mak bapak boleh tanggung hidup dia orang lagi.. umur belum 30 lagik.. kalo mak bapak dah mampos, barulah pikir pasal kemudian hari.. hari ini, hari ini la.. besok settle lain..

nak sokong pembangkang, semua akta dah cover dah, tak boleh sokong.. kalo sokong gerombolan, umur bawah 12 tahun pun takper..

orang tua nak suruh depa amik tahu pasal politik? nak cari mampos! duduk syok2, hidup mak bapak tanggung, tetiba nak masuk jer, tak pasal2 dipukul polis! apa kes brader.. hidup muda mesti syiouk.. nak melancap, takder siapa nak sergah melarang.. nak isap dadah, banyak member2 leh layan.. nak betina pun, sudah mudah boleh dapat.. kalo kawan dengan orang2 tua, semuanya dilarangnya, sampai nak melancap pun, tak boleh.. apalagi nak berjubo dengan minah rempit burit free.. semua dia larang.. dia orang waktu muda2 dulu, jolok burit sampai guna tapak kaki pun, ok jer.. tetiba kita orang nak buat, tak bley pulak..

heh orang2 tua, pegi mamposlah dengan politik kowang tu.. jangan kaco kami orang muda nak main burit ka, nak main jubo ka.. kowang main burit dan jubo, ok jer, kami tak leh larang.. jangan berlagak warak macam tak pernah buat dosa.. cibai la orang tua..

Lang berkata...

leak atau tak leak... semua mata perlu memandang betapa rahsia negara terlalu mudah bocor... jgn dok salahkan sana sini... kalau maklumat boleh bocor terutama dari negara yang berjiran... ini bermakna faktor keselamatan negara juga dah lama bocor...

bocor.. bocor.. tampal...

Tanpa Nama berkata...

apa dia?
bocor bocor tampal.
bukan bung mokhtar.
parlimen kita lah.
kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Result of leaking france caps

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
mat mongol pun kantoi jugak!

tu laaa
sapa suruh isap iskrim mongolia
kan dah kantoi