Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Disember 2010

INI DIA PERANCANGAN GEROMBOLAN




TAK PERCAYA LAGI - SILA DENGAR




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... MANA DIA EEEE.... kah kah kah..

kah kah kah... MANA DIA NINA MAREEEEKAN.... kah kah kah..

kah kah kah.... JELAS DAN JELAS PERANGAI KONTREKTOR GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah.... TAK ADA KERJA LAIN BIKIN KACAU.... kah kah kah

10 ulasan:

Datuk berkata...

kah kah kah
kah kah kah
baik terjun laut jer le
tu baru kerjaan p.pinang
blom lagi kerjaan pusat
agaknye brapa rmi lg kontrkator
yg dayus lembik bodo ..

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

nak turun ke jalan raya.....bile nyer nk turun....
ayuh teteapkan satu tarikh kite berkampong sebulan kat jalan raya.....kite trun ke jalan raya sehingga kerajaan bertukar.....
ayohhhh....semua
bertindak....

...pokio...

Tanpa Nama berkata...

hanya melayu umno dan barisan nasional sahaja yang lembik, bodoh dan pemakan rasuah... ini nilai-nilai kontraktor umno dan barisan nasional hanya mengharapkan tender melalaui kabel......

kalau PR memerintah malaysia pasti satu malaysia kontraktor umno dan barisan nasional ganga tak berduit....
baru hangpa tahu.... pastikan kontraktor yang menpunyai kualiti kerja sahaja yang mendapat tender.

kalau tidak akan terjadi bumbung runtuh, jambatan retak, jalan lubang sana sini DLL....

mosabit berkata...

mana tak lembik...dan bodo macam telor....

masuk masuk jer tengok mak badak sedang mengangkang...

macamana nak lakukan kontrek 69....

kah kah kah kah kah kah ......

Tanpa Nama berkata...

Hanya kontraktor UMNO yang dayus lembik dan bodoh, bukannya kontraktor Melayu.
Itulah dia komen seorang pemimpin berjiwa rakyat yang pernah dipenjarakan kerana membela seorang gadis Melayu.
Diharap ramai lagi pemimpin Melayu macam Lim Guan Eng ini bukan macam pemimpin yang pergi ke Timor Leste kemudian kapalterbang yang dinaikinya ditahan di Surabaya.
Bukan macam mantan MB Selangor yang menyelewengkan duit rakyat berjuta-juta ringgit pergi berjoli sakan bersama keluarga ke Disneyland dan boleh pula buat rumah banglo macam mahligai.
Orang macam LGE ni tak kisah sama ada dipilih lagi dalam PRU13 atau tidak kerana dia bersih dan tak takut apa-apa pun.
Duduknya dia di kerusi KM kerana membela rakyat marhean bukan untuk kepentingan diri sendiri.
Kalau mementingkan diri dah lama LGE dan ayahnya Lim Kit Siang masuk MCA-BN.
Begitu juga Nik Aziz, Khalid Ibrahim dan Azizan Razak. Mereka boleh masuk UMNO-BN kalau mahu kaya raya.
Bukannya macam pemimpin UMNO-BN yang mengeletar ketakutan apabila nak sampainya PRU13 kerana takut Putrajaya terlepas ke tangan PR.
Maklumlah banyak sangat taik minyak, penyelewengan dan salahlaku terutama kekejaman dan tidak berhati perut terhadap rakyat
dengan menaikkan barang keperluan rakyat ikut suka hati saja.
Wikileaks kini sedang bermaharajalela dan diharap juga segala keburukan dan salahlaku pimimpin UMNO-BN akan terbangkar satu demi satu.

Tanpa Nama berkata...

CM LGM, jangan asyik jaga kontrektor Melayu saja.. Cina dan India pun sama2 mau makan jugak.. takkan la kami nak puasa saja..

Untuk projek2 pembangunan Cina dan India, bagi la kat kami India Cina ni.. Projek pembangunan Melayu, ok la kat Melayu..

Tender terbuka tu bagus, tapi jika ada timbang tara budi bicara.. bagus jugak meh..

Tanpa Nama berkata...

Hahaha tu yang bagi tanah free kat Singapore tu tak ada ke pembela bangsa nak perjuangkan? Yang bagi blok minyak free kat Brunei tu apa cerita? Lagi bagi air free kat Singapore tu apa ke jadahnya? Mana dia pembela Islam? Mana dia pembela ketuanan Melayu? Mana? Mana? Patutlah pemimpin Singapura gelar bodoh! HAHAHAHAHAHA! Bodoh taik minyak!

Tanpa Nama berkata...

Kontrator umno lembik kalau nak buat projek yang dia orang dapat....tetapi kontrator umno keras kalau nak buat projek dengan china doll...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Itu pasal umno mahu terus kekal di putrajaya......

kalu PR memerintah, ini kontrektor amno tak dapat cari makan punya

kantung umno mesti kering kontang punya

bila kantung umno kontang, umno mesti tergolek dog punya. Tergolek sampai tak buleh bangun lagi punya

kalau PR memerintah Ceo gaji juta-juta boleh pencen pergi joli duduk luar negeri

bila umno dah tergolek dog, kapal selam, atlantuyah slim dan yang berkaitan dengannya akan berduyun2 pergi beratur kat rumah kebal sg buluh

itu pasal umno kena jaga istana putrajaya

Tanpa Nama berkata...

i loike :p...dayus, lembik,bodo...combo terbaik oleh LGE kepada gerombolan kah kah kah