Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 2 Disember 2010

PUNDEK BANCI PANDANGAN MELAYU




MADEY KENA GAS PEMEDIH MATA


nota:
kikat kena angkat topi

pada malaon ini kerana berani
menembak asid ke muka madey

sebab apa madey kena asid?

sebab maloan ini berebut dengan ibrahim
untuk bodek madey kah kah kah



KENYATAAN WAN AZIZAH MEMALUKAN ORANG MELAYU – NIK SAPEIA - melayau

Parti Progresif Penduduk (PPP) menganggap kenyataan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR),i Dr. Wan Azizah Wan Ismail yang hendak membubarkan hak ketuanan Melayu sebagai memalukan kerana parti itu sendiri mengakui hak orang Melayu di negara ini.

Naib Presiden PPP, Nik Sapeia Nik Yusof berkata, disebabkan mereka dipengaruhi oleh kedudukan dan memburu pangkat sanggup melakukan apa sahaja bagi mencapai cita-cita itu.

"Kalau PPP yang didokongi oleh pelbagai kaum tidak mempertikai hak orang Melayu di negara ini, adalah pelek PKR yang baru setahun jagung ditubuhkan cuma mempertikai hak orang Melayu, ini memalukan orang Melayu," katanya di sini, hari ini.

Nik Sapeia berkata, sepatutnya PKR memperjuangkan hak dan ketuanan Melayu sejajar dengan kepimpinan parti itu didominan oleh orang Melayu termasuk Penasihat parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… PUNDEK PUNDEK PUNDEK LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah… MALAOAN INI AHLI PARTI PUNDEK PUNDEK PUNDEK….. kah kah kah..

woit… NAK MALU PUNDEK APA PULAK?..... kah kah kah..

woit… ADA 300 JUTA MELAYU DI ALAM MELAYU….PUNDEK INI . SUDAH BUAT BANCI DAN TANYA SEMUA?..... kah kah kah…

kah kah kah… PUNDEK INI SUDAH TANYA PANDANGAN MELAYU DI NARATIWAT?.... kah kah kah..

woit… PUNDEK INI SUDAH TANYA PABDANGAN MELAYU DI BUKIT TINGGI?.... kah kah kah..

woit… MELAYU BERUNAI TAK AMBIL POT…. kah kah kah..

woit… PERGI MAPOOOOS LAAA DENGAN KETUANAN MELAYU…. kah kah kah…

woot… TAK MALU KE POLIS MELAYU… TAHAN KERETA MINTA 20 RINGGIT?... kah kah kah//

woit… TAK MALU KE PEKERJA MELAYU DBKL TIAP PETANG DATANG JALAN PETALING MINTA 4 ATAU LIMA RINGGIT… kah kah kah

woit… TAK MALU KE MASUK UNIVERSITI BANGSA LAIN ADA 4 A… MELAYU YANG INI ADA 2EE…kah kah kah..

woit… TAK MALU KE… NAIB CANCELOR SELURUH DUNIA ADA MENULIS BUKU…. KECUALI MALAYSIA DAN ZIMBABWE…. kah kah kah

woit… TAK MALU KE… TIPU ORANG MELAYU KATA KITA ADA ANGKASAWAN NAIK KE ANGKASA… kah kah kah..

kah kah kah… TAPI SATU DUNIA TAHU INI MENUMPANG KERANA BELI SENJATA DARI RUSSIA…. kah kah kah..

woit… TAK MALU KE… NAK MENANG PINGAT EMAS DI OLYMPIK BERI KERAYATAAN PADA WARGA KAZAKTAN…. kah kah kah…

woot… MELAYU TAK MALU KE…PERDANA MENTERI DIKATAKAN TERLIBAT DALAM KES PEMBUNUHAN GADIS MONGOLIA…. kah kah kah..

woit… TAK MALU KE… KAPAL SELAM TAK BOLEH MENYELAM… kah kah kah..

woit…TAK MALU KE … CAKAP KETUANAN MELAYU…. TAPAI NEGARA DI MILIKI CUKONG…kah kah kah

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nasib baik aku melayu + cina..

Tanpa Nama berkata...

malu bro...malu...taktau nak sorok kat mana kemaluan gua nih...ada orang tu takpela bole sorok kemaluan kat celah kopek bik momma...

opisboi berkata...

bukan tak malu TAPI TAK TAHU MALU badan macam badak berendam..kahkahakahah tapi ingat macam ziene zain.

Tanpa Nama berkata...

Bagi saya ketuanan melayu perlu dijaga ... dan Perlembagaan Malaysia sudah menyatakan dengan jelas. Tidak payah terjerit terlolong.

Ini politik zaman retro, nak orang bukan melayu sokong SANGGUP buang melayu. Lihat dari wajah, cakap penghapusan hak melayu langsung tak meyakinkan. CAKAP POLITIK ...............

aku@JB

Tanpa Nama berkata...

Malaon ini boleh pula duduk bawah presiden partinya yang bukan ketuanan melayu. cih pohrah!!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku JB....

Mintak tunjuk kat aku dalam perlembagaan mana, akta apa, ordinan apa, no berapa, bilangan berapa, bahagian mana, tahun berapa; yang ada sebut pasal "KETUANAN MELAYU".....

Mintak tolong bagi tau....

Lagi satu, dalam 1Malaysia ada sebut pasal "KETUANAN MELAYU" ke?

Mintak tunjuk bab mana....

Tanpa Nama berkata...

sini ada dua pundek.satu pundek ppp,satu lagi pundek aku@jb.
ini cerita pundek ppp.
begitu banyak parti melayu,parti ketuanan pundek juga dicarinya.ketuanan melayu sudah tendang ini pundek pasai dia ikut ketuanan pundek.
kah kah kah,ini cerita pundek aku@ jb.semua ketuanan singapura sekarang berebut rebut cari kerja di keturunan melayu jb.

kerja kerja ketuanan melayu yang dibanggakan
1.pemungut sampah sampah tak bertauliah
2.parking haram
3.pengedar kecil kepada penagih dadah(ini mesti tt suka,anak muda berjiwa perkasa)
4.jaga kilang RM15.00 sahari
5.tarik kereta @ perkasam & geng

dan lagi dan lagi.

setapa berkata...

Muka mereka memang tak malu...kita lihat ditv apabila ada kes pelacur yg kena tangkap....mereka menutup muka mereka kerana malu....para cukong tak ada sifat malu mengalahkan pelacur....malaon cukong memang celaka....merompak harta rakyat dalam senyap...perompak dua tiga kupang ditangkap dan dihukum tetapi cukong terlepas...bila saya membaca entri untuk anak muda saya menjadi bersemangat dan geram...tolong tambahkan lagi entri tersebut supaya anak muda bangun melawan...kita lawan habis-habisan...biar cukong tidur tak lena....kita ambil balik hak kita dan kita hukum kroni cukong celaka yg tak pernah puas dengan kekayaan .....anak muda penggerak generasi baru....jangan biar diri dibodohkan dan jangan buat2buat bodoh....kita lupakan soal ketuanan...kita bersatu untuk membuat perubahan yg besar.....cukong bukan pemimpin...cukong adalah perompak dan pemusnah negara....selama ini kita menderita kerana cukong dan sekarang kita bangkit dan buat supaya mereka merana dan gila hingga 7 keturunan.....

Tanpa Nama berkata...

piirahhh melayu nak jadi tuan konon.Ramai yg jadi kerja kuli tauke la woii.sedaq laaa diri tuu sikit.

Satu lagi pasai melayu jadi tuan ni laa, meyirap darah aku.HUTANG TAK MAU BAYAR,PERGI UMRAH,HAJI DAN DERMA KAT ORANG BLEH PLAK TUU,nak tunjuk baik,alim,beriman & macam2 lagilah.
Musibat punya melayu specis macam tu.

Tanpa Nama berkata...

xkisahla korg sokg pembangkang ke kerajaan ke,the fact is org politik kat m'sia ni kebykannye nk wat duit je.

dukun melayu berkata...

"xkisahla korg sokg pembangkang ke kerajaan ke,the fact is org politik kat m'sia ni kebykannye nk wat duit je."

apa fats fats nih..istilah nak bodohkan melayu

percint,height,parcel,hub hub

katauan malayau..ketuanain naina kutty merican tak dak woi

don Quixote de la mancha pakai ketuanan tu yg masuk parit dgn kuda... legion ada pak itam,pak puteh,pak sepet..x dak ketuanan(legion tu apa?)

dok new york la..baru tau langit tinngi rendah...ni palat kutty langkawi pun x penah sampai...mau ketuanan..

1Crony berkata...

Salam Bro TT. Tolong jangan hapuskan "Ketuanan Melayu". Tapi tolong hapuskan "Memperhambakan Melayu". Rakyat semua perlu sedar, kerana konsep itulah ramai pemimpin-pemimpin Melayu terutama dari UMNO yang amat kaya raya termasuk kroni mereka. Ini termasuklah suku sakat mereka yang tak semena-mena dilantik mengetuai GLC (Syarikat yang keuntungan hanya bagi ke pemimpin dan kalau rugi rakyat yang tanggung). Begitu jugalah kalau mahu "income", para pemimpin ni akan cipta pelbagai projek menggunakan kos atau hasil cukai rakyat untuk diagihkan kepada kroni dan sebagai balasannya mereka akan dapat persen secara alibaba (pak cik dan mak cik Felda, 100 tahun lagipun tak akan percaya). Kadang kala "pengemis terhormat", pun tumpang sekaki untuk mengayakan anak dan cucu mereka dengan berkerjasama merampas kuasa daripada kerajaan pilihan rakyat. Kepada rakyat marhaen, tolong jangan kecewa kalau mereka ini masih hidup sejahtera walaupun berbuih mulut kita menyumpah dan mendoakan supaya dilaknat oleh Allah, kerana setiap sesuatu kejahatan dan pengkhiantan mesti ada balasannya. Apa lagi mereka ini mengkhianati amanah rakyat yang berjuta ramainya. Kepada yang nak kencing tu! Tolong simpan air tu banyak-banyak, tak lama lagi bolehlah kita buat siram kubur mereka menggantikan air bunga mawar, kerana itu selayaknya bagi maruah mereka di dunia ini. Tapi kalau tak tahan sangat, kencing lah atas kubur sendiri, kerana bodoh sangat pergi undi UMNO.

Azar berkata...

woi pegi mampuslah dgn ketuanan melayu....apa guna ketuanan,jika masih ada yg meminta,masih ada yg hidup bawah jambatn,kais pg makan tghari...tuuih.pelik yg tak jadi tuan kaya raya dibumi bertuah ni.kahkah kah

terjun.tanpa.parachut berkata...

Kekulian Melayu banyak le....cukong jadi towkey, melayu jadi kuli....

Tanpa Nama berkata...

rasanya maksud ketuanan melayu tu...
hanya memberi maksud kepada UMNO...
mereka mahu mnejadi tuan selama lamanya...

yang kita,,masih lagi di tahap yg sama...

kpz

Tanpa Nama berkata...

tapi aku suke keMALUan besar
kah kah kah