Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Januari 2011

BAKAL IBU MITAHLI



TERBAIK BUAT MENANTU




nota:
berair muka jujur
bersih dan ikhlas
inilah ciri ciri
insan yang warak

inilah ciri ciri
bakal isteri mithali
inilah ciri ciri
gadis sunti yang berbudi
inilah dia gadis sunti
yang tapak kakinya
membawa ke syurga



UMMI MAHU BANTU KEMPEN BN ELAK TSUNAMI POLITIK 2008 - minsider

Ummi Hafilda Ali, saksi utama kes liwat pertama dan salah guna Anwar Ibrahim, bertekad mahu berkempen secara aktif untuk Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13 mengelakkan tsunami politik 2008 berulang.

Ummi mendakwa kehadirannya dalam kempen BN akan dapat menghalang keputusan Mac 2008, yang menyaksikan Pakatan Rakyat menafikan perikatan itu kedudukan selesa tradisi – majoriti dua pertiga di Parlimen.

“Jika sesiapa berminat untuk menjemput saya, saya akan pergi. Sesetengah orang mengatakan Anwar penceramah ulung, tetapi saya tahu beliau takut dengan saya,” kata Ummi pada sidang media di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PAKATAN RAKYAT... INI BERITA TERBAIK... kah kah kah...

kah kah kah... SILA SUSUN DAN JEMPUT GADIS SUNTI INI UNTUK BERCERAMAH... kah kah kah..

kah kah kah.... DI MANA MANA GADIS SUNTI INI BECERAMAH... JAMIN MENANG... kah kah kah..

kah kah kah... WARGA DI PEKAN..SILA JEMPUT...kah kah kah..

kah kah akh... WARGA DI PAGOH SILA JEMPUT... kah kah kah..

kah kah kah... WARGA DI KUBANG PASU... SILA MINTA GADIS SUNTI INI DATANG... kah kah kah

kah kah kah... JIKA GADIS INI BERCERAMAH... CALON PAKATAN JAMIN MENANG... kah kah kah..

woit.. SUSUN DAN ATUR SENDIRI... INI PELUANG TERBAIK.... kah kah akh

kah kah kah... BUAT KAN ROAD SHOW SATU MALAYSIA...UNTUK GADIS SUNTI INI...kah kah kah

kah kah kah... JAMIN MENANG SATU MALAYSIA KECUALI KERUSI RAIS YATIM DAN CHUA SOI LEK.... kah kah kah


nota:
pada tahun 1998 dahulu masyarakat
malaysia tidak yakin kepada anak dara sunti ini
kali ini pada tahun 2011 kita semua seharusnya sedar
betapa jujur dan syahdunya hati dan sanubari
anak gadis ini.

lihat gambar anak gadis sunti ini

dia telah memaki tudung
dia bercakap dengan nama allah
dia berkorban dengan nama allah
dia bersumpah dengan nama allah
setiap ayat yang dituturkan beraslut dengan nama allah

kita telah tersalah pada tahun 1998 dahulu
kita kutuk dia
kita hina dia
kita pelekeh dia
aduh!
ya ampoooon - kita tersilap
dia bukan cari glamour
dia bukan cari projek
dia bukan carin kerja
dia berkorban menyimpaan kedaaraan untuk sang kekasih
yang telah menghilangkan diri


DARI ARKIB SEJARAH


I HADE SEX WITH UMMI IN LONDON , SAYS WITNESS
- april 2001 Malaysiakini


A defence witness in the sodomy trial of jailed former deputy prime minister Anwar Ibrahim told the High Court today that he had sex with star prosecution witness Ummi Hafilda Ali.

"I had sex with Ummi in London," said Norazman Abdullah @ Baginda anak Minda to the murmurs of those seated in the public gallery.

The 40-year-old Iban told judge Arifin Jaka that he had known Ummi since 1992 but their relationship only became close when they were in London in June 1998, together with businessman and former MP S'ng Chee Hua (who was Norazman's boss then) and another friend.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH.
..

kah kah kah... BAIK PUNYA SUTUT.... kah kah kah

kah kah kah.. KUAT PUNYA SEDUT... BERANGIN TOLO DEN... kah kah kah

nota:
tolong jangan beritahu
rais yatim tentang ini
nanti dia pulak buat
projek kah kah kah




42 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro TT gambar Baginda tu tak ade ker. Terbaik punyer suntut bak kata cicit ngah layor sampai julin bijik mata terbakor piston

Non-Governmental Individual berkata...

BAGINDA MINDA? MCM PENAH DGR JE NAMA NI,,,

=============
JAIS tiada rekod Baginda Minda peluk Islam


Menteri Muda di Pejabat Ketua Menteri (Hal Ehwal Agama Islam) Sarawak Datuk Daud Abdul Rahman berkata, Jabatan Islam Sarawak (JAIS) akan menyiasat status agama Norazman Abdullah @ Beginda Minda dengan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Menurut Daud, JAIS akan bekerjasama dengan Jakim kerana tidak mempunyai rekod Norazam - bapa kepada budak sekolah yang dirotan kerana membawa sosej babi ke sekolah - memeluk Islam, lapor Bernama.

"Kita akan menyiasat bagi menentukan status agama bapa berkenaan," katanya yang juga naib presiden Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB).

Isu itu turut dibangkitkan di persidangan Dewan Rakyat.

Pada 10 November lalu, kerajaan mengarahkan bahagian penyelidikan Jakim menyiasat status agama Norazman Abdullah ekoran keputusan muzakarah Majlis Fatwa Kebangsaan bahawa apabila salah seorang ibu atau bapa beragama Islam, maka anak itu beragama Islam.

Bagaimanapun, Pakar perlembagaan Prof Dr Abdul Aziz Bari berpendapat Jakim tidak berhak masuk campur menyiasat status itu kerana di bawah kerangka federalisme yang diterima oleh perlembagaan, Islam adalah bidang kuasa negeri.

Semalam, theStar melaporkan Norazam mengaku telah murtad.

-malaysiakini-


oo... skarang dah ingat,,, hehe

Anti TELAN berkata...

Kesimpulannya - 'Perempuan yang pakai tudung macam tu TAK BOLEH PAKAI'

Hanya boleh pakai orangnya jer...kah kah kah.

Bila ada acara atau majlis nak melibatkan ALLAH, baru pakai tudung. Lepas tu pakai coli jer..kah kah kah

Dakwat Basah! berkata...

laa..mengaku pun. kalau awal2 cakap nak tolong bantu kempen BN kan senang. itu je org nak tau. kisah saman menyaman ni org x ambil pot.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha. lu ni.. ade je cara nak beri orang kah kah kah! tabik hormat pada komrad TT!

oleh hal yang demikian, ada satu riwayat,

"Tidak membaca Tukar Tiub sehari ibarat tidak berak pada waktu pagi"

hahaha!

Shamsul Anuar berkata...

KAH KAH KAH KAH......

1Crony berkata...

Salam Bro. Masih boleh pakai lagi tu. Tapi untuk spare tyre aje, kerana takut sumpah seranah manusia lain terlekat kat kita sekali (sial). UMNO yang ketandusan pemimpin boleh lah mengintai Hafilda Marcos ini, terutama untuk menggantikan Shahrazad 1001 Malam tu. Atau Mat Monggol boleh berlanggan terus melalui hot line, sementara anak badak jauh di Arab Saudi. Barulah kena seperti pinang dibelah 30 dengan Mat Monggol. Apalah aku merapu ni...? Sorrylah

Tanpa Nama berkata...

Hau hau hau hau...ini pompuan kuat isap loloi jako Iban...hau hau hau hau....salai palak nuan! Cunt, cono, fica and puki champion!

zeqzeq berkata...

Subha NALLLAH..

licinnya Dahi
Hidung
pipi
bibir..
sejuk mata..

meTenungg

Tanpa Nama berkata...

lol...

Tanpa Nama berkata...

i masih virgin tauuuu.... kedaraan i masih utuh walau ditembus beberapa kali....

MonkeyShooter berkata...

Suruh Umi Maggi Me tu lapor kat Soi Lek secepat mungkin ada urusan perniagaan penting bagi perpaduang kaum melalui saluran lain iaitu > saluran kencing.. Kah...Kah...Kah. Salam Satu Malaysia.. Woi! TT, aku tak habis ketawa lagi tengok slot Salam Satu Malaysia (lakonan Bruce Lee tu). Boleh ulang tayang hari-hari lagi baik, rasa lega sikit stress dibuatnya. Kalau tak caya.... tengoklah semula..... award terbaik awal tahun 2011.

terjun.tanpa.parachut berkata...

Tak sabar nak tunggu p/raya ni, nak tunggu anak dara ni gi ceramah...

Tanpa Nama berkata...

bravo brader tt..kah kah

Tanpa Nama berkata...

pompuan ni kalau buat blow job sedap ni...

Tanpa Nama berkata...

ini ummi brp rm sekali svc wa punya plug?wa mau oral punya selupa itu soi lek

banggali singh berkata...

Manisnya wanita ni!!!!bolea buat bini. Malam pertama buat aku gigil....maklumlah orang bujang..tapi dia selamba je...dah biasa kot...

Panglima Mojo berkata...

Bro..

Ku salaha eja atas tu..

Muka jujur ke muka jubur??

ahahahahaha

northerner berkata...

rasa2.. kemunculan UMI.. menandakan PRU13 dah dekat...

Suara VANbus berkata...

anak solehah bro..........

kalau dia nak ceramah ajak sekali mp tadika@ zul kulim....gandingan paling mantap bro....

anwar takut ngan dia???????

pergh berguling2 macam tenggiling nak gelak bro.........

Kasturi berkata...

BARANG DAH TAK LAKU KE!!!

google berkata...

Barang dah tak laku ke!!!

Tanpa Nama berkata...

umi bukan suntut anwar je assmin mat sabun dan kapal sink nak kena sedut jugak kah kah kah tengok kpal sink kena suntut nanti kah kah kah oooiii kapal sink kalau brani berdiri lah kahkhakhakh ahaks200x

Tanpa Nama berkata...

bro.. harap semak ejaan "allah" dlm artikel ni.. sepatutnya bermula dgn huruf besar = Allah... melainkan bro maksudkan lain.

Tanpa Nama berkata...

mithali la sangat!

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,

Takat pakai selendang buat ape..ambik je kain batik sangkutkan kat kepala je..baru le macam mak enon ...
Mengaku suci bersih, hati luruh..anak dara sunti konon...nak terkentut aku..pot potttttttttttttttt..

MadeyBersiong berkata...

kahkahkah dia rekrut tuhan lak haaaa, dah jadi alim laaa, dia pakai baju tutup lengan habis, tp rambut nampak laaa..bangang x habis2 kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Melayu sama Melayu gaduh sampai adik kaka abang sendili sama gaduh sudah tarak baik untuk bangsa, Melayu sekarang suka jaga ego dan tarak kisah kalau berpecah kerana duit dan muka punya pasal, kalau Melayu sama Melayu gaduh kita India pun takut la.. jangan gaduh la..kita mari pegi itu Mamak kedai minum teh tarik la...

Tanpa Nama berkata...

Mana azwan ali?biasanya ade skali teman pg court dulu.hahaha

Tanpa Nama berkata...

abang isham, amik la kat ko, buat stok geli2 pun jadi la.. sama2 bujang, apo salahnyo kan?

hawhawhaw..berangin tolo den..

kahkahkah macam cilako punyer lawok kao yo isahm.. memang ko ni, babi pun buleh jadi gilo kalo kawan ngan ko.. aduyai..

Kuda Trojan berkata...

Kalau Ummi Hafilda Ali, secara berterus terang telah bertekad mahu berkempen secara aktif untuk Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13.... jangan pandang mudah.

Perempuan ini berkempen bukan kerana dia hebat berceramah atau mampu berdebat dengan sesiapa saja tapi dia peralatkan dirinya yang sexy untuk memikat
jantan-jantan sundal yang gila sex agar tunduk pada segala kehendaknya.

Perempuan selalu dianggap lemah... tapi kita perlu ingat nafsunya amat kuat.

Seorang lelaki gagah boleh bertukar menjadi lemah dan pengecut hanya kerana seorang perempuan....!

Seorang lelaki yang setia akan bertukar menjadi curang hanya kerana seorang perempuan.

Jikalau saudara TT berpeluang berdua-duaan tanpa ada gangguan dengan perempuan jenis ini pun belum tentu boleh pertahankan iman yang ada sedikit itu.... pada kebiasaanya pasti muntah dan tergolek dog...!

Oleh kerana itu, jikalau anda dari penyokong Pakatan Rakyat jangan leka hanya kerana Ummi Hafilda Ali seorang perempuan.

Tetapi kita perlu menerima cabarannya yang mahu berkempen secara aktif untuk BN pada pilihan raya umum ke-13 .

Adakan kumpulan anti-Ummi Hafilda Ali. Bila ada peluang menyerang, Pulun habis habisan hingga dia tumbang dan tidak berbunyi lagi. Jangan ada rasa kesihan padanya hanya kerana dia seorang perempuan.

"LAWAN TETAP LAWAN..."

rosebiwu~ berkata...

last2 kempen utk BN...pegi lanchoww laa!!

rantai berkata...

aziz shamsuddin, setpol madey, pernah berkata anak dara ini adalah seorang pelacur....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

tak payah nak debat2 lah! mintak jadi calon kat TONANG tu....

confirm ekau boleh monang.....

dapat satu penggal, dah dapek pencen tuuu....

ekau bukan ahli politik....nak debat2!

nak debat boleh...tapi ekau keno pakai sanita dulu....

takut terkoncing kena tenung.....

udah2 lah umi....poi ngajar budak mengaji iqra tu....

atau...ajar skor A

tapi den respek kat ekau....muko licin....

den agak2, petua toyo makan tempe ekau amalkan yoooo.....

hahahahahhah......poning palo den...

den totap tak cayo sampai bilo2...

botul jugak cakap TT, cina baik, india baik & melayu baik semua dokek PR...

kalo den percaya pon tak guno yooo....tak dapek apo pon...

Hoi musibat, baik ekau tolong rakyat napo GST 6% kek pelanggan postpaid dah keno bayar....

aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! sakitnya hati den ni....JAGO2...

den tak suko nak demo2.....tapi den ado undi nak pangkah....

kalo semuo...mcm den, baru padan muko...

kalo kito kalah....den tunggu lain kali...

den totap bersamo2 dongan waghih den

waghih den..... si hisyam jangggut serabai tu....memang den respek giler...

tapi....dio tak ngaku den waghih...

hisham janggut tak konal pon den ni sapo.....kahkahkah

#aku budak jalor dokek gomencheh#

Tanpa Nama berkata...

tak payah nak debat2 lah! mintak jadi calon kat TONANG tu....

confirm ekau boleh monang.....

dapat satu penggal, dah dapek pencen tuuu....

ekau bukan ahli politik....nak debat2!

nak debat boleh...tapi ekau keno pakai sanita dulu....

takut terkoncing kena tenung.....

udah2 lah umi....poi ngajar budak mengaji iqra tu....

atau...ajar skor A

tapi den respek kat ekau....muko licin....

den agak2, petua toyo makan tempe ekau amalkan yoooo.....

hahahahahhah......poning palo den...

den totap tak cayo sampai bilo2...

botul jugak cakap TT, cina baik, india baik & melayu baik semua dokek PR...

kalo den percaya pon tak guno yooo....tak dapek apo pon...

Hoi musibat, baik ekau tolong rakyat napo GST 6% kek pelanggan postpaid dah keno bayar....

aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! sakitnya hati den ni....JAGO2...

den tak suko nak demo2.....tapi den ado undi nak pangkah....

kalo semuo...mcm den, baru padan muko...

kalo kito kalah....den tunggu lain kali...

den totap bersamo2 dongan waghih den

waghih den..... si hisyam jangggut serabai tu....memang den respek giler...

tapi....dio tak ngaku den waghih...

hisham janggut tak konal pon den ni sapo.....kahkahkah

#aku budak jalor dokek gomencheh#

Tanpa Nama berkata...

budak ini memiliki bulu yang panjang

Tanpa Nama berkata...

Wow, sexy dan cun sangat gadis ni. Rugi Anwar Ibrahim. Tapi apasal banyak botol kicap dalam background gambar tu. Kedai runcit ke?

Tanpa Nama berkata...

azwan pun 2x5.. azmin padang tembaga saja boleh pakai sikik dalam keluarga tu.. termasuk dengan emak2nyer sekali sudah lingkup... kesian aku tengok keluarga buang tebiat 69 ni..

azwan tu la kan.. lagi kesian.. kalo betul orang ludah dia kat pasar malam.. aku rasa bukan sebab apa2.. cuma sebab meluat sangat dengan gelagat dia.. tak ada sangkut paut dengan azmin atau anwar.. gaya bahasa dan gelagat dia betul2 macam anjing dan babi.. kesian tengok manusia jadi begini.. nak tolong pun, dia orang ni jenis bongkak pulak tu.. nak tolong camano laie? tulung tembak kat kepala boleh la den.. mau? tapi eden ada pistol air lanchow den jer...

Tanpa Nama berkata...

Teringin dan dapat SENATOR macam SENATAK tu la kot.

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

Woit,

Minah wardrobe berjalan ni berkata ....

I sebenaqnya bukan nak sangat saman-saman ni ......

Cuma dah lama tak buat Catwalk kat Mahkamah. kah.kah.kah

Tanpa Nama berkata...

suruh dia kempen kat... night club2...disco2 dan pub2.

Tanpa Nama berkata...

syok minah ni, ayaq banyak ooo